- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Yettel topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
Hirdetés
-
Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
ph Sokak számára teheti vonzóvá az Apple TV-t, hogy lehet rajta Commodore 64, NES vagy PlayStation 1 játékokat futtatni.
-
Ismét mozgásban a Kingmakers
gp Továbbra is izgatottan várjuk a játékot, amelyben a középkorba utazunk modern fegyverekkel.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #43040 üzenetére
Igazán nagy különbség nincsen. A hosszában elhelyezett motoroknál felcserélhető a 2 féltengely, mindkettő egyforma hosszú,talán emiatt picit kevesebb vibrációt továbbítanak, meg csendesebb is,mert messzebb a motor az utascellától ,és jobb a súlyeloszlás elől, viszont emiatt hosszabb az autó orra.
A 90 lovas B5 elég vérszegény. Nehéz az a bódé.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #43059 üzenetére
Type R?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #43076 üzenetére
Nincs kedvem találgatni, ha nem irod meg mi volt, akkor soha nem fogjuk megtudni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ujskodas #43082 üzenetére
Hi,
Nem értem hogy függ össze a sváci frank alapú hitel és az autócsere egy fiatalabb, drágább modellre.
Azt, hogy megéri e cserélni, neked kell eldönteni. A tiédet mér ismered, a mésik meg kitudja mit élt át. Meg kell nézni, ki kell próbálni, átvizsgáltatni, aztán majd kiderül megéri-e.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #43085 üzenetére
Castrolt én már nem teszek a fűnyíróba sem. Már nem az ami volt. Mobil, Q8, Total... Valami ilyesmivel etetném.
VR6-Fan Nice!
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Dr.Zoo #43089 üzenetére
Bótba?? 60 euróért 4 litert -nooormális Margit?
Amióta az FST techológiával dolgoznak, hangosabbak lettek a motorok a castrol olajjal. Azóta elégedetlenkedek az olaj minőségével, amióta az FST felirat megjelent a csomagoláson.
VR6-Fan Karcos a parketta.., viccelek csak. A sötétítésre gondolsz?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz narancsnn #43111 üzenetére
Nem csipszes. Gndolkodtam a dolgon, de ha már eddig elment, akkor ezután sem fog hiányozni neki a csipsz.
Előtte kellene egy új csiga, arra már lehetne építeni, ez a mostani turbó még az eredeti és kapott már az élettől hideget, meleget. A turbómnak örök élet van adva, ami azt jelenti, hogy csak akkor fogom kicserélni, ha beadja a kulcsot. -
Mágus2
Közösségépítő
A gépemen a rendszer 3,5év kínzás után megadta magát. Béke poraira!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Balupapa #43125 üzenetére
Ezt át kellene mérni. Szerintem a 9N3 nagyobb bódé, szvsz nem fog menni facefit házilag.
JHONNY 79 A 30-as nagyon felhígul, ha rendesen meghajtod, kevesebb tartalék van abban az olajban a meleg napokon, akik szeretik pörgetni a motort az 5w 50-et vagy a 10w 60-at sem sajnálják bele.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Balupapa #43128 üzenetére
Nézd csak meg az első sárvédő alját, ahol az ajtóval találkozik. Elég bénán néz ki. Olcsóbban jösz ki ha ezt eladod és veszel egy 9n3-at, és a hajad sem lesz fehér.
JHONNY 79 mivel az 5w a hideg oldali viszkozitása, gondolom semmivel nem különb a két 5w-s olaj hidegen, melegen meg jobban hígul, ez biztos.
atos19881101 volt már...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz janos666 #43139 üzenetére
A csipsztuning lényege a több tüzelőanyag + levegő. a limitereket is fejjebb kell tolni értelemszerűen, hogy kijöjjön a kívánt teljesítmény, ha csak magát a limitert tolod fel, semmit nem nyersz, ezt a gázpedál tologatást meg gyorsan felejtsd el, mert ez butaság. Rendes műhelybe kell vinni, ahol van fékpad, adnak neki egy kis naftát, picit fejjebb tolják a turbónyomást, a limitereket is módosítják és máris 20%+ teljesítmény van.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #43146 üzenetére
Lehet rajta állítani, de a sima diag kevés ehhez. Szerintem annyi fordulat kell egy ekkora dögnek, én sem váltanék 2000 alatt, márcsak a kettőstömegű miatt sem, szerintem ezért tartja "magasan" a fordulatot.
Amit viszont megéri megpróbálni, az az automata váltó vezérlőjének teljes gyári reset-je. Ezután tanulni fogja egy darabig a vezetési stílusod, de hamar összeszoktok.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #43153 üzenetére
Ereszti az olajat a turbó a tengelynél? Mielőtt bármit szétkapnál, biztos vagy benne, hogy az olaj a turbóból jön? Csak mert a PD mocik szeretnek szippantani egy kis olajat a karter szellőztetőből.
Igen a felújításon is ilyen készlettel dolgoznak, de otthon nem ajánlom beszerelni, mert ezután a tengelyt a turbina lapátokkal ki kell egyensúlyozni 150-200 ezres fordulaton, amihez gondolom nincs kéznél a gépműhely.
Egyensúlyozás nélkül km 15-20 ezer km lesz a turbó élettartama, ha addig el nem törik a tengely(és brutálisan fog fütyülni).
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez inkább extrémnek számít, mint megszokottnak, de ha már a témánál vagyunk, az illető haverod mennyire törődött a kocsijával? Milyen gyakran ellenőrizte az olajszintet, mennyi olajat evett a motor az utolsó 10 000km alatt?
Szerintem csak hajtotta, öntötte bele az olajat és le se szarta, hogy mi lesz a motorral, nem érdekelte hová tűnik az olaj, mert feltételezte, hogy megette a motor. - Jól sejtem?
-
Mágus2
Közösségépítő
Az ilyenek mit várnak? Tudom az autó van értünk, de ennyire nem lehet elhanyagolni.
Illik néha kitakarítani az IC-t, szétnézni a szívócsonkban, kidobálni belőle mindent ami nem oda való(csak egy cső, a levegőn kívül ott nincs keresnivalója olajnak, karbonnak, gyerekeknek homokozóval, lapáttal, szitával)
Minden téli szezon előtt rendet szoktam csinálni a nyomócsövekben, benzinnel átmosom az IC-t belülről, a csöveket is, átmosom az EGR szelepet. Meghálálja a motor a törődést.
Kívülről is látszik ha minden rendben van, mert a csövek összetételénél minden száraz, nincs egy kiló retek ráragadva(sok esetben már csak ez tömít )
És elárulok még egy titkot. Rendes turbó van, lehet szerezni 2 nap alatt, csak be kell nyúlni a zsebbe. Nálam a rendesnek csak a gyári új számít!!!
Pl. az enyémre 550 euró a gyári új, ha most megrendelem, holnap házhoz hozzák.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ránézésre nehéz olyat venni. Ezek a csiguszok használtam sem olcsók, ezért sem mindegy mit vesz az ember. Ha hosszú távra tervez az autóval, megéri megvenni az újat.
freaghill Nem kell 2000 fölött hajtani csak nem szabad 1500 alatt. Váltani nem szabad 2000 alatt, mert akkor 1300ra esik vissza a fordulat. A motorféket sem illik 1500 alatt használni, ugyannyit árt mint a padlógáz.
A kettőstömegű lendkerék 2 nagy öntvény tányér ami el tud fordulni egymáson, egymáshoz képest 2-3 centit. A két tányérnak van középen egy közös tengelye amin mozognak és köztük vagy 8 nagy rugó keresztben meg 2 fékör alakú a perem mentén. Ha nagy terhelést kapnak ezek a rugók, valamelyik eltörik, és dobhatod ki az egészet. a dízelek alulrtól nyomatékosak, ezért nem szabad, hogy megterheld a lendkereket alanyony fordulaton, magasabb fordulaton kissebb a terhelés. Aki lakókocsit, traktort, ifát húz vele, az is elvágja a tokrát hamar, igazából személyautót sem lenne szabad vontatni a kettőstömegűs gépekkel.
Idővel megnő a haránt és kereszt irányú lódás a kettőstömegűn, mert kapnak ezek elég rendesen, és hangosan lefetyelni kezd a lendkerék.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #43166 üzenetére
Szerintem van.
Érdemes ezt meghallgatni, és rájöttök magatoktól is, hogy miért kell a vibrációktól annyira védeni a váltót.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #43166 üzenetére
Neked ugye nem DSG van még, hanem multitronic?
A multitronikban talán mincs száraz kuplung sem csak nyomaték váltó(torque converter).
A nyomatékváltóban van kettőstömegű. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #43206 üzenetére
Várok estig, hátha jelentkezik az illető. Van kamera a bejáraton, mellette álltam, lehet rajta lesz az incidens. Tudom ki állt mellettem, ugyhogy elég lesz megnézni a kocsiját este. Ha megtalálom a bűnöst, majd eldöntöm mi legyen a sorsa.
Olyan elenyésző a sérülés, hogy nem érdemes vele foglalkozni, ha hagyott volna egy telefonszámot, nem csinálnék belőle ügyet, engem a sunyiság dühít.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz janos666 #43236 üzenetére
Ezt az audi már régen megoldotta. A bicskakulcs oldalán van egy piros gomb, azzal szét lehet választani a a kulcs távirányitóját az immos betéttől. Moror jár, kulcs benne, távirányitóval bezárod, brunyálsz, visszacuppantod a távkapcsolót, és mehetsz utadra.
Télen itt így melegednek a parkolón az ódik.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs