Hirdetés
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Mobil flották
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
ph A két színben készülő, Infinity szériás újdonság lebegő dizjnnal különíti el a kamráit, és kompatibilis a "lopakodó" alaplapokkal.
-
Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
gp Kalóz jakuzák Hawaii-on, azaz újabb őrület vár ránk február végétől.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
janos666
nagyúr
válasz Mágus2 #43145 üzenetére
A csipsztuning lényege a több tüzelőanyag + levegő.
-> Általában igen, ezért sem viszem hagyományos tuningra.ha csak magát a limitert tolod fel, semmit nem nyersz
Kivéve, ha ez a limiter az utolsó a sorban, ami ténylegesen limitált is bizonyos szituációkban. (Nem mondom, hogy itt így van a gyakorlatban is lehetséges szituációk bármelyikében, de általánosságban szólva...)ezt a gázpedál tologatást meg gyorsan felejtsd el
Mit értesz ez alatt? (Szerintem valami olyat olvastál bele a hsz-embe, amit nem is hallottam még.)Rendes műhelybe kell vinni, ahol van fékpad
A fékpadosoknak az a véleménye, hogy a CVT-s autót nincs értelme rágurítani, mert rá lehet ugyan venni a CVT-t is hogy fix nyomatékarányt tartson, de nyilván nincs értelme úgy használni. Autó módban pedig folyamatosan változik a fordulat és az áttét is, így az eredmény érdemben nem vethető össze semmivel.adnak neki egy kis naftát, picit fejjebb tolják a turbónyomást, a limitereket is módosítják és máris 20%+ teljesítmény van.
-> Visszatérve az első bekezdésre: nem hagyományos tuningot szeretnék. A mostani elvi ~310Nm csúcsot nem akarom még fentebb tolni (egy hagyományos tuningoló így járna el), hanem körülötte akarom picit megsimítani (kisebb fordulaton is jobban közelítse, és a magasabb fordulattartományokban is tovább tartson).Amúgy meg én is megtehetem, hogy finoman játszok a turbónyomásokkal és a smoke map-al. Csak az elején elmondtam, hogy nem feltétlenül akarok.
Első körben meg akarom nézni mit eredményez, ha egyedül a torque mapot piszkálom, és majd eldöntöm, hogy hozzányúlok-e esetleg máshoz.
Ha majd ráérek és sokat unatkozok nyáron, akkor itt van az olcsó ember fékpadja: VCDS-el naplózni a gyorsítást és üresben lassulást, aztán excelben kiszámolni a nyomatékot/teljesítményt.
Nálam szerintem nagyobb élményfaktor önmaga a ténykedés (kitanulni, hogy mi mire való, hogy kell kezelni, stb), mint az, ha kicsit jobban megy, mikor véletlenül a gázra lépek.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen