- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Netfone
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
Hirdetés
-
Nokia 3210 - felélni az örökséget
ma A HMD ismét elővett egy klasszikust, hogy újra kiadják. De ismét csalódás lesz azoknak, akik az eredeti modellt is használták. És lehet, hogy másoknak is.
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz Mágus2 #42467 üzenetére
AVF
Meg ha már... arra is gondoltam, hogy picit megnövelem a torque limiter map értékeit 3000RPM felett, mert általában amúgy is csak autópályán pörög nálam fel 3000 köré, olyankor viszont már picit lomha, ha még rálépnék kicsit a gázra (pl. valamiért el fog tűnni a belső sáv egy időre, és addig nem akarok kamionok mögött ragadni).
Egy laza kis 10-15% emelés még nem nagyon árthat, ugye?[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #42588 üzenetére
svájci, 21xe -ig vezetett szervíz könyv 219 van most benne, olajból 5w50 mobil 1-re gondoltam, vagy 10w60 lqui moly...
hát k03 addig lesz rajta amég bírja, 03S vagy 04 igen csak kéne rá..
250le/350nm már bőven elég első kerékre.szívókosárba a fém szűrőt minek cseréljem, elv ki is lehet mosni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
-
Morris
veterán
válasz Mágus2 #42614 üzenetére
Az az aggasztó, hogy ezt már másodjára játsza el idén.
Alapjáraton nagyon közel nézve a fordulatszámmérő piciket kileng és a sebváltót fogva érezni, hogy egyszer-kétszer beránt a motor.Fojtószelep egység lehetséges mint hiba ok? (azt hiszem ebben van vagy 3 érzékelő)
Gyertyakábelek köv hónapban cserések. Aztán trafó.Gyertyák 1 évesek. (van bennük vagy 3000km)
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #42636 üzenetére
csomóra azt írják hogy OEM ECU, akkor hogy?
szerencsétlen ME 7,5 tudja csak lock-olva van?azt tudom hogy g5-be rocco-ba stb (1,4 tsi-be is) van szériába, rugdosni kell talán a féket gázt vagy mi...
pár a gyári sokkal szolidabb, kb annyi hogy 3-4000-n meg tartja a fordulatott, nem tolja el az elő gyujtást az egekbe, viszont a gyári HW mit szól az extremebb, LC-hez meg ALS?
tudtommal azért oda illik a kerámiázott leőmlő, meg turbinyek..."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #42649 üzenetére
közbe kutakodtam, hogy a "hely" meg van csak meg kell "tölteni", franc se gondolta hogy gyk Vems-Motec stb szinten írható a gyári ECU-juk.
arról nincs valami infod hogy gyári leőmlő meg turbok hogy bírják?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #42651 üzenetére
motor élettartalma ismerős... egyik kuncsaftnak van gy első gen AA4 kvotro, 150-asből ami lejön az húzva van 190-200le-s soft.. (AGU-nek ugye gyengébb a bele, mint az AUQnak az AYP-BAM párostól meg még inkább), olyan 600e körül van a kocsiba, most lerakta hosszú időre a kocsit, 12bar CR minden hengerbe, ember pedik ha meleg volt kitámasztotta a gázt, mert igen sokat pályázott és sietett mindig, vissza hűtésre is figyelt, meg az olaj cserékre, ennyi, annyi volt még benne hogy ~100e-nként meg jelent egy zacskos új turbóval, mert ami fent volt mind elolvadt idővel
csigától adott lenne a 60-as csövecske, meg a front IC, 2. lambdaszonda a necc meg a katalizátor kérdése.
revo/unitronic progikat néztem ~200le/300nm-t hazudnak k03-al, csak egy görbére lennék kiváncsi hogy ezt még is milyen karakterisztikával bírnak ezek a progik.. de az istenek se találok.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #42653 üzenetére
Naja, a fék. Először arra kell gyúrni, aztán a lovakra.
Főleg az oktávnál, nagy puttonyba sok csomag fér, megnő a mozgási energia hamar.(#42657) Kiskokó: asszem az lesz a minimum, hogy előre köszönsz, csókolommal.
(#42669) bitpork: á, akkor a többit is jól írná.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
petyametyo
aktív tag
-
petyametyo
aktív tag
-
zenke
aktív tag
válasz Mágus2 #42733 üzenetére
Köszönöm.
(#42737) petyametyo
Le lett mérve az a 120le? Ha csak chip vagy tuning boxot kapott az inkább lesz 105-110.
Gyári turbóval, csúcsokkal több nem igen fér ki. Persze mondani bármit lehet.[ Szerkesztve ]
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
petyametyo
aktív tag
válasz Mágus2 #42742 üzenetére
Valami biztos van benne ,mert szedi a lábát,csak nem elégé ,igaz 13 éves szegény ,én meg azt akarom hogy jobban mennyen.Olyan mint ha én 15 év múlva bányába dolgoznék,biztos nem örülnék neki Mondjuk cserébe 8000 ként kap új olajat ! (Ne írjátok hogy hülye vagyok Tudom
Meg próbálok szerezni egyet valahonnan ! Köszönöm
-
petyametyo
aktív tag
válasz Mágus2 #42742 üzenetére
Egyébként ezekből a régi TDI motorokból mit lehet ki hozni úgy hogy ,ne csesze szét a váltót ,kuplungot féltengelyt 1000 km-ként? Normálisan használva és csak akkor ki használni a + Le-ket mikor kell ,na meg néha egy kis élmény autózás is megy persze,de nem mindig lenne nyél gázon hajtva a kocsi,sőt inkább 90% normál használat mellet !
Köszönöm az eddigi válaszokat
[ Szerkesztve ]
-
petyametyo
aktív tag
válasz Mágus2 #42745 üzenetére
Akkor az enyém marad ilyen amilyen mert annyi szerintem van benne ,szét cseszni meg nem akarom ,annál jobban szeretem
Nem tudod ezt a típust szerelték gyárilag bőrrel,tempómattal,index karol vezérelhető gáz adással ?
Mert nekem eddig mindenhol azt mondták hogy ez nem gyári
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Netfone
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Dragon Age: Origins
- Elektromos autók - motorok
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs