- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Új HMD modell bukant fel
- Mobil flották
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Attila2019 #182078 üzenetére
Kapcsold be a klímát, ha megszűnik, a kompresszor a ludas. Ez még csak kezdődő, sokkal hangosabb szokott lenni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Attila2019 #182078 üzenetére
[link] Ez a gond. ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #182440 üzenetére
B5 még nem can-bus-os. ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #182443 üzenetére
Akad, vagy meghalt. Minél hamarabb cserélni kell.
zsolt1990: Nem kell erőltetni a visszajelzőt, minden indulás előtt ellenőrzöd a futón a lámpákat és annyi. Ez a visszajelzés több gondba lenne, mint az egész bekötés.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #182446 üzenetére
Ha akad, akkor nem fogja megoldani ez sem, egyébként nem vagyok benne biztos, hogy kapható külön a szabályzó(megnéztem, kapható).
Szerintem az egész turbó cserés lesz miatta. 200k km körül amúgy is megfáradnak ezek a turbók. Láttam már többet is, ami a 120 ezret sem érte meg. Tedd fel rá a 3.0TFSI turbóját, oszt hadd szóljon. Nem kell vele szarakodni.... Egy szűk 1000 fordulatos tartományban fog csak húzni, de akkor olyat, hogy leszakad a bankszámlád.Ekkora kell:
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Dooonfrigo #182725 üzenetére
Mi a pontos hiba?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Dooonfrigo #182729 üzenetére
A hibakód, az kell. ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cech19960320 #182753 üzenetére
Az csak arra szolgáll, hogy a vákuum rendzser szűrt levegőt szívjon, nincs más jelentősége, kihúzva is működik minden.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cech19960320 #182755 üzenetére
Nem.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cech19960320 #182757 üzenetére
Ki kell olvastatni. Ne várj vele az időszakos szervizig.
-
Mágus2
Közösségépítő
No, mi lesz urak? Szombaton találkozunk? Jó lenne tudni minél hamarabb.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz birozoli7800 #182875 üzenetére
Ha nem csöpög, és megszorult a csavar, nem kel aggódni. Következő olajcsere alkalmával egyel nagyobb menetet kell vágni, onnan csak túlméretes csavart tudsz használni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #182896 üzenetére
Jó az a cupra, de én nem hajtom meg. :D:D:D
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #182898 üzenetére
Bíró úr, ártatlan vagyok, azt hittem 1,4... Aztán kiderült, hogy annyi...Bar.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Szabi® #182891 üzenetére
1. Milyen audi?
2. Milyen motorral? Tfsi van sok féle...
3. Hibajód olvasás volt?
4. Volt már szervizben ezzel a hibával?Ezek nagyon komplex motorok, nem úgy van, hogy karburátor vagy gyertya, mint a trabantnál. ;)
Automatikusan ignorálva van a kérdés, ha hiányos, mert elegünk van abból, hogy nem tudnak kérdezni, de ez is benne van az összefoglalóban.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Szabi® #182916 üzenetére
Ha nem lesz hibakód, két dolgot kell megnézni. Üzemanyag nyomás, és turbó nyomás. Mindkét adatot menet közben kell élő adatból olvasni, menet közben padlógázon a 1500-7000 fordulat között. Abból ki fog derülni, mi a gond. Trafók és gyujtás kimaradás is tud ilyet produkálni, de arra lesz hibakód. Első körben kell egy hibakód olvasás.
Az én tippem, hogy a magas nyomású benzinpumpa ledarálta a görgőjét és a mozgató hengert, ami a vezérműtengelyhez idomul. Gyakori probléma.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Szabi® #182919 üzenetére
Ha nem muszáj, ne forgasd nagyon.
Ezeknél ez hibás tervezés, az újabb tsi motoroknál már nem egy lapos felületen csúszik a vezérműtengely bütyke, hanem van egy tehermentesítő görgő beépítve.
A vezérműtengelyen van nalad egy extra bütyök a végén, ami a magas nyomasú üzemanyag szivattyút mozgatja. Ez szokott szétkopni kb.200k km alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Szabi® #182922 üzenetére
A motor tetején van, hosszmotornál hatul, felül. Rossz hozzáférni, de nem nagy bontás. Biztos nem kell kivenni a motort az ellenőrzéshez, vagy cseréhez. A szivattyút 3 csavar fogja, megy rá 2 cső meg egy kabel. Kb 15perc, kisebb szitokszók elmormolása mellett kivehető.
Ott van a magasnyomású üzemanyag pumpa:
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csaby25 #182963 üzenetére
Ha egyben van a kormányösszekötő gömbfejjel, akkor mind1. A két verzió között annyi a differencia, hogy a régebbi autókon rövidebb volt a gömbfej szára, hosszabb az axial csukló szára. Újabb, fl octavián hosszabb lett a gömbfej, rövidebb az axial szár, egyben mindkettő egyforma hosszú, tehát egyben cserélhető.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #182984 üzenetére
Ha kiveszed a turbó állító motorját, a mozgató kar mozog akadás nélkül a két végállásban?
Van teljes vcds kódod?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #183003 üzenetére
Gyujtás kimaradás miatt szokott sírni a lambada. Általában a gyertyakabel hirtelen halála okozza.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #183137 üzenetére
Kopáshoz kicsit korai lenne. Valami más lesz.
-
Mágus2
Közösségépítő
Tegyél csövet a légtelenítőre, masik végék egy edénybe. Megnyitod a légtelenítőt, és 10x padlóig a kuplungot majd vissza. Kézzel kell visszahúzni a pedált. Utolsót padlón megtartod, légtelenítőt visszazárod, majd 10x megpumpálod ismét. 4.-5. pumpálasra mar jónak kell lennie. Többször meg lehet ismételni, mindig maxra kell előtte tölteni a fékfolyadék tartályt. Ha 2x, 3x megcsinálod és még mindig jön bubi, a pedál alatti munkahenger is kuka, cseréld ki azt is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #183385 üzenetére
Én nem értek hozzá, de szerintem A3-ban nincs ilyen szelep. Viszont van vízhűtéses IC benne, ami nagyon szereti megenni a vizet, ha elreped. Már említettem neki, nyomáspróba az alapja mindennek ,1barra fel kell fújni, ha 1 órán át képes tartani, akkor jó, ha vezít akkor a rész egységeket egyesével lekötni a rendszerről és külön nyomáspróbázni. EGR hűtő, IC... bármi lehet. EZ az EA288 egy rendesen elizélt konstrukció. Csörög, zörög. Tény, hogy jobban megy, mint az előd modell, de hidegen a régi adagolós ducato hangját is tudja, ami nem valami megnyugtató.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs