- Mobil flották
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Magisk
- Kávézaccból készülnek a Tecno Camon modellek
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
ph Ezt Vaszilij Spak, az Orosz Föderáció ipari és kereskedelmi miniszterhelyettese jelentette be.
-
[SoP] Free-to-play akció RPG lesz a Ballad of Antara
gp A teljes változat elvileg PC-re és PlayStation 5-re érkezik valamikor jövőre.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #178213 üzenetére
Yodamester 1,8-as fogyasztáshoz képest sok bármilyen suv hibrid pályán. De még egy HSD-hez képest is sok. Nincs ezzel semmibaj. Egy magas felépítésű autó nyilván többet eszik. Ezért is felesleges párhuzamot vonni teljesen különböző autók között. Most az én kocsim már 1,5-öt ír az elmúlt 1500 km-re. Teljesen baromság bármihez hasonlítani.
SUV 10 litert eszik, ennyi, nem sok a saját ligájában. Sőt..
A Q5, 2.0 CRTDI evett 8 litert pályán haladva, teljesen rendben van. Ugyanez a Passat B7-nél már megállt 5,5 körül. Az 1.4TSI (GTE) meg Golfban is megeszi a 8-at.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Coyot #178219 üzenetére
Ha a B7-re gondolsz az nem GTE. B8-ból csináltak csak. Passat-al van pályás tapasztalatom, az olyan 7-8 között fogyaszt ha szigorúan csak pályára nézzük. De ha már egész útra, mert úgyis valami településre ér be az ember, úgy már hibrid módban sokat vissza tud hozni. Hosszabb pályázás után a vége mindig olyan 6,5 körül alakult inkább mire elértük a célt.
Ha nem tudod tölteni nincs értelme megvenni. Töltés nélkül csak hátrány a sok plusz súly. Egy friss 150 lovas B8 dízellel nehezen tudsz mellélőni. Simán azt venném hosszabb távra. És könnyedén kijön egy GTE árából. A TSI-től meg ne félj, nincs ezekkel már semmi gond.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Most írt a GTE csoportba valaki, hogy elvitte a kocsiját 180-as szervizre és azt állították neki, hogy a DSG-ben nem kell kicserélni a szűrőt soha csak ha gond lenne a váltóval. Komolyan mondom nem hiszem el, hogy márkaszervizben ennyire hülyék lennének, vagy direkt csinálják, én nem tudom. Azt mondták neki, hogy különben is macerás cserélni mert ki kell venni a féltengelyt hozzá. Erősítsen vagy cáfoljon meg valaki, hogy ez mennyire igaz
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz yodamester10 #178436 üzenetére
Köszi a képet, akkor úgy néz ki, hogy kell szereznem hozzá egy keretet
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gyenesmartin #178706 üzenetére
Sima 48 Voltos rendszer van benne, "csak" egy nagyobb indítómotor lényegében. Nem képes önálló hajtásra. Hagyományos HSD féle (közel nem az, csak hasonló működés) hibrid utoljára a Jettaban volt. Azóta már csak Plug-in és 48 voltos mild hibrid van VAG-nál.
De mivel a GTE-ben is a DSG váltóban van a villanymotor ezért ugyanúgy használja a kuplungot és a kettőstömegüt. Csak valószínűleg nem kell csúsztatnia. Fordulatszám hiányában nem érzem, hogy hogyan indul el.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #178729 üzenetére
Ezt ismerem. Ilyen az összes mild hibrid a suzukinál is. Ezeket nem érzem nagy előrelépésnek. Inkább egy Stop/Start plussz v2.0 lenne a hivatalos neve
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz K Norbi #178750 üzenetére
Enyém is így nézet ki reggel. Én kellemes meleg lakásból beindítottam a benzinkályhát és mire kiértem már leolvadt minden és jó meleg volt bent. De ugyanezt meglehet oldani az elektromos fűtéssel is (ez van yodamester kocsijában).
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz rob210 #179089 üzenetére
Azért hisznek az emberek benne, mert a dióhéjas cucc szerelős mutatvány meg ott kell hagyni és több kerül. A HHO meg megcsinálható egy Tesco parkolóban is. Na ezért hisznek még mindig sokan a csodában. Meg simán befolyásolja az átlag Pistát a szép dizájnos honlap.
Egyszerűen nem gondolnak bele tovább, hogy mégis hova tűnik el a koksz. Jah persze eldiffundál, ekkora baromságot. Nagyon hiánypótló volt ez a videó és végre bebizonyította, hogy szart sem ér.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz wassabi11 #179135 üzenetére
Hmm, pedig akkor nem lehet benne AUX. Az Audio menüpont alatt próbálhatod még megkeresni. Esetleg még nézd meg, hogy egyáltalán be van-e kötve az csatlakozó, lehet csak utólag raktak bele egy könyöklőt.
A többihez meg hibatárolót kell olvasni és ha valami érték nem jó akkor kidobja. Vagy még lehet élőmérést csinálni. Esetleg ennyit tud, mert már minden is kopott.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Kiskokó #179164 üzenetére
Sokkal hasznosabb mint a fordulatszámmérő. Amúgy ha jól megnézed ott van a videóban az is. A hőfokmérő helyére rakták.
Az új Corollánál kicserélték ezt a hasznos teljesítménymérőt egy sima fordulatszámérőre. Teljes baromság egy CVT-nél. A Golfnál is csak azért van benne mert DSG váltós. Amúgy ez egyén kérdése. Egy automata váltós kocsinál nekem soha nem hiányzott a fordulatszámmérő. Egy hibridnél sokkal hasznosabb egy ilyen százalékos teljesítménymérő, mert jobban lehet látni, hogy meddig lehet nyomni míg nem kapcsol be a benzinmotor. Legjobb egyébként a Virtual cockpit, mert ott már te döntöd el, hogy mit akarsz látni. VAG-nál nagyon jól vannak ezek megcsinálva.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Kiskokó #179180 üzenetére
Mert mindenen spórolnak. Az 1 centes gumin is ha ki lehet hagyni. Majd pont ezt raknák bele. Hidd el az átlag autósnak pont nem hiányzik egy hibrid automata kocsiba a fordulatszámérő.
Ma technikával már olcsóbb előállítani az LCD kijelzőket mint a mutatós óracsoportokat, de még mindig az előbbiért kérnek el egy kisebb vagyont. Ezt meg pont a fordítottja. De valószínűleg az LCD felára miatt visszajön a drágább mutatós.
A Boost mérő egy hülyeség Ez a VW agyament baromsága. Semmi valós információt nem szolgáltat. Csak jót tesz az ember érzésének, hogy most nagyon megy a kocsi, mert BOOST-ban van a mutató.(#179183) Reggie0: Ismétlem. Hibridben nincs manual. DSG dönti el mikor váltson. Ha meg valaki annyira hülye, hogy hidegen padlózza neki azon nem segít semmilyen mutató. De nem érdemes sima benzines vonalon gondolkodni ezekben. Ameddig nem melegszik be gyakorlatilag csak generátor üzemben megy a motor. A villany hajt, a benzin csak akkor kapcsol be hülye az ember és padlózik. Nagyjából egy két km után le is kapcsol a belső égésű. De most így, hogy jön a jó idő, alig szeretne beindulni magától. El akarnám indítani, hogy már a városban járjon és ne a pályán jusson eszébe, hogy el kellene indulni, de azért sem szeretne. Nem jövök rá egyébként, hogy hogyan lehetne beindítani.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz macilaci78 #179241 üzenetére
Nem az ár, hanem, hogy csinal-e TDI-t. Még, hogy egyáltalán tudja-e valamikor fogadni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz IntelKiller7 #179327 üzenetére
Csak a gyárit vedd bele mindenképpen: [link]
Az oldal szerint 5,2 a feltöltési mennyiség.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Kickass #179347 üzenetére
Mindenképpen VAG vonalon akarsz nézelődni? Egy Auris TS hybrid tök jó a városi dugózásra és a pályát is elviseli rendes tempóban. A váltója E-CVT ami erre lett kitalálva, hogy városban araszolj vele.( bocsánat most látom, hogy ez a VW topik. Nem mindig nézem, hogy hova írok )Mennyire kell nagy autó? Mert akkor ebbe az árba még belefér a Golf GTE is ami 30-40km erejéig jó városba is. Ha tudod mindig tölteni nagyon jó deal. Pályát meg könnyedén bírja.Amúgy az általad írtakból egy jó Passatot néznék a 150 lóerős dízellel szerelve. Nagyon jól eltalált megbízható dízel motor. 4,5-ből már kijön egy nem túl sokat futott DSG-s.
(#179351) Faith: Csak a 2.0 CR. Az 1.6-ban szárazkuplungos van. DSG felhasználás kérdése, hogy mikor megy tönkre. Nekünk így voltak kocsik: 170, 210, 163, 168k km és ezek közül egyikkel se volt idáig gond.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #179355 üzenetére
Ugyanezt az olajat rendeltem most én is az 1.4 TSI-be.
(#179356)Kickass: Akkor a HSD vonalat itt elengedem
Golf csomagtartója kicsi. Mindegy, hogy GTE vagy R vagy sima. Ugyanakkorák nagyjából. A GTE a legkisebb, mert az alsó rekeszek helyére tették a benzintanktó és a kis akkumulátort.Szerintem Passat, az feljebb van mint a Superb kivéve ha L&K. Nem olyan régi motorok, nincs még velük komolyabb tapasztalat. De a B8-ba a 150 lovast jónak mondják. Úgyis abból van a legtöbb. Alapvetően mind a TSI mind a CR vonalon már a sokadik generációs motorok. Eléggé kiforrottak
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MunezXBK #179360 üzenetére
Az mit jelent? Ez az LL amit tippelek, hogy LongLife lehet 1 év múlva úgyis ledobom az olajat nem akartam drágábbat venni ettől. Alig jár a motor, pályán meg sose megyek tartósan. Általában havi kétszer-négyszer ha beindul a benzinmotor.
Ez volt a legolcsóbb Castrol ami tudta megfelelően a szabványt.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MunezXBK #179365 üzenetére
De biztos jobb lenne. Viszont ahhoz, hogy csak ott álljon a motorba felesleges
Jelenlegi statisztikámban az áll, hogy 3300 km alatt autóztam el 60 liter üzemanyagot
Ha GTI-m lenne biztos valami jobb olajat rakok bele. De amúgy a VW-nél is azt raknak bele csak hordóból. Ez legalább biztosan az amit saját magam bontok fel.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
De pont ezért mondom, hogy egy év múlva kuka az olaj. Hiába lesz csak benne kb 5000km. Azért a Castrol meg annyira nem lehet rossz a VW 504.00 szabvánnyal
Amúgy meg tudod, hogy én nem tervezek hosszú távra a kocsival De ez nem jelenti az, hogy le lesz lakva. Mondjuk most a helyzet miatt magamhoz képest szerintem tovább meglesz a GTE.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Kickass #179399 üzenetére
Autodna megmondja ezeket. Én is ott szoktam lecsekkolni az autók felszereltségét. Persze fizetős.
(#179398)kisza25: Jó pár másik autónál is ugyanígy működik. Offos kocsim is ugyanez volt. Mutató szerinti fél tankkal elmentem 500km-t a maradék másik féllel pedig 200-at
VW-nél a hőmérséklet mutató hasonlóan kamu. 70-105 között fixen 90-et mutat mindig.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #179403 üzenetére
Igen igaz, az online ELSA a legjobb ebből a szempontból.
A PR kódokat érdemes még megnézni, az sem tartalmaz mindent, de egy jó támpontot ad.
(#179404)kisza25: Jah nálad digitálisan mutatja? Ha van egy kis BT OBD cuccod akkor a Torque app azt hiszem megmutatja pontosan a mennyiséget. VCDS literre pontosan tudja legalábbis.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Kickass #179406 üzenetére
Ingyenes ezekből nem létezik. PR kódot tudsz kérni és az alapján lehet okoskodni kicsit.
Amúgy VW-nél nem nehéz szemre megmondani a felszereltségeket. Milyen autókról lenne szó?
(#179407)zoo8800: Neked ez ment a Golf 7-el? Nálam azt írja, hogy nem elérhető semmi adat.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Kickass #179423 üzenetére
Mi az az ARD? Az akar lenni a távtartó? Lejtmenet asszisztens nincs passatban, csak az Alltrack modellekben lehetséges. Hűthető kesztyűtartó mindegyikben van, de az kimerül annyiban, hogy oda is fújja a klímát. Nem egy nagy eresztés. Térdlégzsákot meg szemrevételezéssel lehet megtudni, de amúgy alapfelszereltség része a B8-nál. (legalábbis valamelyik listában az valamelyikben meg opcionális. A miénkbe benne van, de az GTE)
Ilyen listát találtam csak: [link] [link]
Ha megy a német: [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Kickass #179438 üzenetére
Akkor az ACC VW-nél. Azt könnyű megkülönböztetni. Ha ott van a kormányon a gombja valamint az első VW logo téli műanyag akkor benne van. Bal oldalt a kormányon a középső gombok ott kell lennie egy kis autónak vonalakkal. Ha annak a helyén cnl felirat van akkor nincs benne adaptiv tempomat.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz golfvariant #179729 üzenetére
Pont most fogok nekiállni a sajátomon. Olajat, szűrőt, leeresztőcsavart, pollen- és légszűrőt cserélek. Ennek az anyagköltsége jó cuccokból összeválogatva 21k Ft.
Neked a többi cucc.
Gyertya: 17k [link]
Műszaki: 22k
Klíma: 8k [link]
Ez így összesen 68k. És tegyük, hozzá, hogy alkatrészeket egy márkaszerviz még olcsóbban kapja mint én magánember.
Szerintem brutál sok. Kérjél máshonnan is ajánlatot. Amúgy műszakira te is tudod vinni. Én azt nem kérném tőlük.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz golfvariant #179731 üzenetére
Milyen autóról van szó? Enyémben 1.4 tsi CUKB 150 LE van. A fent írt 21k azokra vonatkozik.
A többi dolog sem pedig egy túl költséges dolog. Egy márkaszerviz tolla eleve vastagabban fogy. Minden alkatrészt drágábban adnak és a óradíj simán 15-20k Ft is lehet. Én pont ezért döntöttem amellett, hogy magamnak csinálom.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz golfvariant #179733 üzenetére
Ha van egy kis szerelő affinitásod akkor a légszűrőt és pollenszűrőt könnyen tudod cserélni. Mindenről van videó a neten. Ezzel is lehet spórolni egy csomó pénzt. Simán felszámolnak értek kétszeres alkatrészárat, meg 30 perc rezsit. Egy gyertya csere is egyszerű. [link]
Én azt szoktam csinálni, hogy minden potenciális márkaszerviznek írok egy ajánlatkérést. És abból ki lehet választani a legolcsóbbat.Nem garanciális már a kocsid, kereshetsz független szervizeket is akik akár fél áron megcsinálják.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz mate317 #179811 üzenetére
Teljesen felesleges ekkora futásra dízelt venni szerintem. Új autóval biztosan jobban jársz. Dízel előnye nem fog kijönni ilyen kevés futásnál. Rövid távokat meg pláne nem szereti. CRTDI meg szereti kérni a jó minőségű gázolajat. Előbb vagy utóbb be fog csúszni valami felújítás.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #179816 üzenetére
VW-nél ez nálam úgy nézett ki, hogy ha elérte a küszöbértéket és megfelelően voltak a körülmények akkor képes volt bárhol elkezdni regenerálni. Kedvencem az volt amikor fél napot átpályáztam és nem volt semmi, majd letértem közútra és pont jött egy vonat. Már akartam volna leállítani a motort erre látom 1100 a fordulat, Gyorsan előkaptam a VAG DPF programot és hát persze, hogy elkezdte.
Az Ecu figyeli az koromtömeget. Két érték van, egy alsó és egy felső. Értelemszerűen ha elérte a felsőt akkor elkezdi előmelegíteni a DPF-et. Emeli a fordulatot és tolja a gázolajat, amikor meg van a megfelelő hőmérséklet indul a valódi regenerálás. Ez olyan 600-800 fokon zajlik. Autópályán is bármikor regenerálhat. De nekem előfurdalt már sima országúton is, városban is. Ha már nagyon tele van akkor mindenhol megpróbálja. De ha átlép egy bizonyos értéket, akkor már nem fog tudni magától végezni vele. PD 2.0-nál kellett VCDS-el kényszer regenerációt indítanom. Minden létező fogyasztót be kellett nyomni, hogy minél jobban terheljük a motort és pályán kellett négyesben 3000 körül tartani a fordulatot. Megcsinálta kb 30km alatt. De az már annyira tele volt, hogy 100km után megint kérte. Takarítás lett belőle. Kb. 60k km-ig újból jó lesz.Ha nagyon jó állapotú és csak szigorúan az égetési fázist nézzük akkor tud végezni 5 perc alatt. Nálam B7 Passat a teljes periodust 15 perc alatt csinálta meg.
Amúgy lehetséges olyan amit írsz, hogy magától nyáron felhevül annyira, hogy elkezdődik egy pici regeneráció. Ilyet is láttam már.
Ha ilyen 700-800km csinálja az jónak számít. Csalószoft után lementek ezek 300-400-ra is.Ezek mind CR dízelekre értenők amiket megtapasztaltam két darab 2.0 után. Te lehető legjobban hajtód. Nem lesz baja annak egyhamar. Max azt figyelheted rajta, hogy mennyi km után csinálgatja. Addig semmi gond nincs amíg meg nem jelenik a lámpás. [kép] Ez után is még megtudja menteni magát a kocsi. De van egy pont ami után instant halál. [kép]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Reggie0 #179840 üzenetére
Nem magamtól találtam ki. Gyári VCDS protokollt követtem Pár száz watt fogyasztó a generátoron tud fogni rendesen, gondolom ezért kérték a bekapcsolását. Persze egy nagy motor erejéhez képest a generátor visszafogása elhanyagolható
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Reggie0 #179878 üzenetére
Akkor lehet ezért rántósabb nekem a váltás 4-es fokozatig? 1-ből 2-be a legrosszabb.
Mondjuk pont most csináltam egy sima restet. [link] Mintha finomabb lenne a váltás. A második fokozatba rántás az megmaradt, de enyhébb lett, viszont feljebb simább és a fékezés is egyenletesebb lett. Lehet, hogy VCDS-el kellene csinálni egy komolyabbat?
Egy biztos, most ezen a 4 km-es úton hazafele városon keresztül, hogy jobb lett.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz Cece04 #179916 üzenetére
Venném vinném. Nagyon jó ár. Nem láttam képen, de ha tényleg Comfortline akkor már teljesen jó felszereltség. Egyszerűen annyival olcsóbb, hogy ha baja is lenne a váltónak kijön belőle. De 145k km után semmi baja nincs neki ebben biztos vagyok. Jóféle 6 sebességes olajos váltó. Az a lényeg, hogy 60-nál és 120-nál legyen meg az olajcsere. Azt nézd meg a szervizkönyvben. Ha megfelelően van használva bőven 200 felett elmennek. De előbb vagy utóbb kérni fogja a törődést. Ha továbbra is hosszú utakra használod és leginkább pályán akkor nem kell különösebb gondra számítanod.
(#179931)Def26: A fenti részt te is elolvashatod. Mi adtunk el S-Tronic (DSG) váltós 7 sebességes Q5-öt. 220 volt benne. Vajpuhán váltott, semmit nem lehetett érezni. Nagyon szerettem. Ehhez képest a Golfomban lévő DSG egy borzalom.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen