- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
Hirdetés
-
Stray - Az év végén Switch-re is elérhető lesz a macskás kaland
gp Pontos megjelenési dátumot egyelőre nem kaptunk, valamikor az ünnepi időszakban érkezik az új kiadás.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Computex 2024: Térhangzás bárhol, bármihez a Creative új fej- és fülhallgatóival
ma Zen Hybrid SXFI, Zen Air SXFI és Zen Hybrid Pro SXFI néven új audio termékekkel bővíti kínálatát a Creative Technology.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
oszy
veterán
válasz Mágus2 #133808 üzenetére
Köszönöm ez meg lett!
Viszont. Ki lett takarítva alaposan a fojtószelep. Viszont a VCDS nem állította alapállásba. 3-4 próbálkozást csináltunk, de semmi. Olyan ember csinálta, aki már jó pár ilyet megcsinált és azt mondja ez a program általában beállítja alapállásba.
Állítólag ennél a motornál (1.6 16V) van valami trükk az alapbeállításra VCDS nélkül. Gyújtás, valami fogyasztót bekapcsolni, akksi saru le, majd pár perc múlva vissza. Valami ilyesmi, de nem tudták pontosan megmondani.Az alapjárat 1150 körüli és ne akar lejjebb menni. Hibakódnak most ezt jelzi ki: 17961
Törlés után mikor kevesebb gázt adok, újra előjön az EPC és Check lámpa. Aztán az EPC elalszik.Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
-
roseane2004
csendes tag
válasz Mágus2 #134023 üzenetére
Mit értesz rendes alatt? Nem hiszem csak lelakott munkás autok vannak, biztos ritka, de nem értem miért írják le a használtautókat az emberek, a mostani autok fele az autó vételárának a 3x összeszedi a szervízköltségekre. Garancia lejárás után.
Régiek egyszerűbbek, és még a gyári alkatrész árak is megfizethetőek, nincs részecskeszűrő, kettőstömegű lendkerék..
Szóval egy 15-20év közötti megbizható autót szeretnék -
-
Miertvansote
tag
válasz Mágus2 #134038 üzenetére
"Minimum 100km és 1,5 óra" Ezt most komolyan írtad ? Mert, hát így kb annyit kéne menni vele pluszba hetente, mint amennyit egy héten munkába járok . Nemrég mentem vele amm 180-al igaz 5.-be de nem tűnt úgy hogy elfogyna az ereje, igaz akkor már azért nem gyorsult olyannyira.
-
-
Miertvansote
tag
válasz Mágus2 #134042 üzenetére
Mágus köszönöm a hozzászólásod.
Kipróbáltam, amit mondtál nem tűnt úgy, hogy elveszítené az erejét egyenlőre, de persze nekem mint laikusnak meg egy hozzáértőnek, lehet más lenne a véleménye.
Azon gondolkodom, hogy akkor lehet érdemes lenne cserélni autót apámmal. Ő 30 km-re jár dolgozni ebből kb a fele városon kívüli közlekedés. Neki ráadásul szívó benzines van.
A napi 30-30 km jobb lehet akkor az autónak gondolom akkor. Amm nem a napi 9-9 km re lett tervezve az autó csak így alakult. -
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #134123 üzenetére
Mágus- dobok majd össze egy kisebb leírást a 2.7- 3.0 TDI-ről.
Összeszedem amiket írtam ide vagy privátba, aztán mehet be az 1HSZ-be
Egyre olcsóbbak lesznek azok az Audik amikbe 2.7 - 3.0 van úgyhogy szerintem egyre gyakoribb lesz ez a kérdés.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #134189 üzenetére
Ez egy 2006-os Q7 lenne Tulaj szerint az Ecu az oka, hogy néha nem indul... Nem én akarom saját kezűleg cserélni. Azért kérdeztem ,hogy egyáltalán érdemes-e rajta gondolkodni. Ha valóban csak ennyi a baja.
Azt mondta, hidegen indul, de ha megy vele és melegen leállítja, akkor utána már nem indul be.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #134201 üzenetére
Hát igen ezt én se értem soha.. igaz nem ecu de pont a múltkor csináltam egy audi concert 2 fejegységet emberünk ki akarta kódolni olyan jól sikerült hogy a rádió se kép se hang + az eeprom chip is megsérült meg a panel is. Mázlim volt hogy az új chip lábait szálanként vissza tudtam kötni és újra életet lehelni bele..
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!