- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mobil flották
- Magisk
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Hívószám-hamisítás
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
[SoP] Free-to-play akció RPG lesz a Ballad of Antara
gp A teljes változat elvileg PC-re és PlayStation 5-re érkezik valamikor jövőre.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
Érdekes módon a GTE-ből minden ilyen thinkblue meg greenscore kimaradt. Sőt az összes ilyen faépítős, levélgyűjtögetős hülyeség. Semmi nincs benne ami ilyen eco dolog lenne. Nem is hiányzik igazság szerint. Látszik a rokonság a GTI-vel kapcsolatban.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz focvis #177281 üzenetére
GTE-ből kivették. A MIB2 Passatban sincs. Az eco gomb is csak később került bele. Ezek a GTE-k gondolom ilyen gyorsan kell egy kis emisszió csökkentő kocsik voltak. Ezért is hagyták abba pár év múlva a gyártásukat. A passat is csak azután elérhető újból amióta kapott nagyobb akut. Golfból is lesz majd elvileg új.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Ez nem ilyen egyszerű. Általában nem csak egy kapcsoló ami rossz ezekben már. Mindenképpen ki kell olvasni, mert a kocsi csak általános hibajelzést közöl a EPC alatt. Talán a könyvében meg van valami adva, hogy mik azok amik az EPC alatt mint hibák.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #177326 üzenetére
A százalék csík az, hogy kb. mennyire van tele a részecskeszűrő két regenerálás között.
1. kocka: kalkulált érték, a % csík számszerűsített része.
2. regenerációs idő amikor éppen tart
3. utolsó regen óta megtett táv
4. ugyanez csak időben
5. oil ash, olaj hamu, ez fontos ez mutatja az élettartamát a DPF-nek, hogy mennyire van tele
6. egr szelep
a többi Celsius fok meg egyértelműA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #177336 üzenetére
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz 6030D #177349 üzenetére
Kapcsold ki a start stopot és le van a gond Nekem már rutinná vált a Passatban. Mielőtt kötöttem be az övem már automatikusan nyúltam a gombhoz, hogy kikapcsoljam.
Amúgy ha úgy érzékeli, hogy valami nem megfelelő a leállításhoz akkor nem is fogja lelőni. Jó eséllyel már ezekben elektromos pumpák vannak amik mennek leállítás után is. Itt ennél a 2014-es CR dízelnél is jól látszik, hogy már elektromos a vízpumpa. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #177381 üzenetére
Nem is érdemes szoftveresen belepiszkálni, nem véletlenül találták ki oda az a feszültség határértéket. Ez számomra ugyanolyan mint amikor az övcsipogást ütik ki az emberek. Pedig annyival egyszerűbb, biztonságosabb és olcsóbb lenne becsatolni. Egy forintot nem fizetnék ezért senkinek. Egy start stop gombot is ingyen nyomtam meg minden indulás előtt. És ha ténylegesen álltam 90 másodpercet egy lámpánál akkor visszanyomtam, mert akkor hasznos volt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Nekem is az a tapasztalatom, hogy a Passat drágább mint a Golf. De ez nem túl meglepő.
Ha elég a Golf akkor azt válaszd, de a Passat akkor is nagyobb lesz, főleg ledöntött ülésekkel. Számadatok alapján nem sokkal kisebb a csomagtartója a Golfnak, de a hátsó lábtér érezhetően kevesebb mint a B8-é. Ledöntve meg katalógus szerint 160 literrel több a Passat. Nem rég hoztunk vele haza egy két méteres lapra szerelt ágyat, és a két méter nem volt elfelezve, van a kocsinak ekkora rakterülete. A Golfnak nincs.Amúgy meg nem csak itt van a különbség. Ahol a Passatnál finom puha gumi van ott a Golf kemény kopogós, stb.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz K Norbi #177407 üzenetére
Nekem nem kell írnod én ismerem nagyon jól. Mindkettő van is jelenleg Mondjuk a GTE alapból Highline, így kevésbé van különbség a két kocsi között. De amikor jó pár ezer km után átültem a Passatba hát érezhető elég erősen a különbség.
Amúgy meglepődnél mennyire jó már a Golf GTI/GTD/GTE ülés kényelem szempontból. Főleg ha ergocomfortos.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz stvnppp #177413 üzenetére
Nekem is be van kapcsolva, hogy világítson hátul. Mondjuk nálam már nem garis a kocsi. Én szinte mindig nappali fénnyel megyek így úgy döntöttem, hogy hátul is világítson. A gari miatt mondjuk nem biztos, hogy szívesen nyúlnék bele egy új autóba. Meg abban sem vagyok biztos, hogy az OBD eleven annyira jól kezel egy teljesen új kocsit. Meg kell kérdezni egy szerelőt a VW-nél, hogy Odis-szal, vagy valami mással be tudja-e lőni neked és, hogy a garit miként befolyásolja. Amúgy nem tökéletes megoldás amit be akarsz kapcsolni, mert az annyit tesz, hogy nemes egyszerűséggel a helyzetjelző lesz a +DRL funkció. Így a műszerfal meg minden világítani fog. Lehet paraméterezni, de ahhoz már VCDS kell és nem kevés tanulás
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
Ahol a golf kemény műanyag például a lábnál ott a Passatnál tovább ér a puha szivacsos rész, meg ilyen kis hasonló apróságok. De ezen nem is kell csodálkozni hiszen kér különböző árkategória, valahol meg kell fogni a dolgokat. Hogy megéri-e azt neked kell eldönteni. Nekem megérni, minden szempontból jobb egy Passat ez nem is kérdés. De ha csak magában mint autó vizsgáljuk mind kettőt akkor a 7-es Golf is etalon. Amúgy a litereket kár hasonlítgatni, még a legkisebb eldugott sarkot is beleszámolják a pótkerék/defektgátló alatt. GTE papíron kisebb csomagtartóban, mint a benzines, de közben meg mégsem, mert annyi, hogy itt nem tudták beleszámolni a padló alatti rekeszeket.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz aero. #177523 üzenetére
Jogos, megkövetem magam, úgy néz ki a Golfnál már szerencsére széria ez a frankó extra. Már az is meglepett, hogy egyáltalán nincs is Trendline a 7-es Golfból.
(#177524)focvis: Akkor az azért tényleg hozzáad egy kicsit. Nekem ott a benzintank van
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz Richard #177530 üzenetére
Attól függ, hogy hol mész vele. Ha csak tisztán benzinesen használod, vagyis pontosabbn hibridben, akkor országúton elvan 4-5 literből, pályán olyan 7-8 körül. Ebből tudsz következtetni, hogy mennyire elég a 40 literes tank. Reálisan nézve olyan 700-800 km között jó országúton.
Nekem még félig van a tank és már 1200 km-t mentem vele legutolsó tankolás óta Jelenleg kerek két liter az átlagom, mert "sokat" megyek elektromosan.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Pikaa #177604 üzenetére
Molnarpeter szuperül összefoglalta. Én még annyit tudok hozzátenni, hogy Passatból a megadott időszakban még volt B6 de már volt B7 is. Passatban érdemes a 2.0 CRTDI-t nézni amiből B7-ben a CFFB egy megbízható motor. TSI-vel is volt kapható, de azt kevesen vették.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz dssport #177665 üzenetére
VAG DPF lesz az ami kell neked, de nem vagyok benne biztos, hogy ez támogatja a PDTDI motorokat. Nálam egy 2.0 PDTDI-nél csak a VCDS volt a megoldás.
Ezeket támogatja:
Supported engines:
DDETA, CRBC, CFHD,CUNA, CFFB, CFWA, CLHA, CXXB, CAYC (partially working on Passat 3C MY10), CAHA (beta, requires verification), CXHA
Engines tested successfully by users:
CFGB(*), CFGC, CJCA, CRMB, CUPA, CUSA, CXFA, CAYB, CAYD, CRLB, CUTA, CFHC, CAGA(*), CSHA, CJCD, DFSB, CLAB, DFLA, DCXA, CFCA, CGLC, CFJB, CFHA, CRUA, DDYA, DFFA, CRKB, DCYA, DFCA, CUUB, CGLB, CUAA, CUSB, CAPA(*), DFGA, DFSF, DFHA, CNHA, DGTE(*), CCWA, DGDA, DLUB, CJCB, DGTD, CDUD, CSUD
(*) = partial support or depending on SW version
IMPORTANT some of the engines above may be incompatible, it depends on the engine software version, so use the VAG DPF FREE app to check your engine before buy!!!!
Szerezz valami ELM327-et kölcsön és próbáld ki előbb az ingyenes verziót mielőtt vennél bármit.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz i-sti #177735 üzenetére
Villanylovak vannak benne :) Zabáramot esznek minden nap :)
Nincs szükség van benzin motorra. Most hétvégén ment egy kicsit 3 hét óta kb 15 percet. Ezért mondom, hogy én már rég valtanék tiszta villanyra ha megtehetném.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz yodamester10 #177749 üzenetére
Esélye nincs annyira felmelegedni az olajnak 70-80 fokra, hogy be tudjam kapcsolni. Ha akarom ha nem állandóan leállítja a benzinmotort a főúton
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Akarok venni pollenszűrőt a kocsimba. Van Filtronban is aktív szénszűrős. Megéri a kétszeres árat a Mann filter?
Ugyanez a helyzet egyébként a levegőszűrőnél is. Melyik lenne jó egy eléggé felpöckölt (150LE) 1.4TSI-nél?A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Ennyire jó ez a MANN FP? Ahogy nézem bazi drága. Nyáron mindig megy a klíma, akkor jobb azt használni?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bul07 #177959 üzenetére
Ismerősöm most vett egy 2 éves autót majdnem 6 milláért. Még garanciális meg minden, alig 80k km van benne. Mondtam neki, hogy évi egyszer ugyan vigye már el szervizbe, hogy megmaradjon a 10 év garanciája a kocsinak. Én is márkaszervizbe vittem a gari miatt. Mindössze 38k HUF egy komplett szerviz 1 év Assintance-al együtt. Úgy gondolom nem egy nagy összeg egy évben/15k km alatt. Erre azt mondta, hogy esze ágában sincs, majd a szerelője megcsinálja neki 25-ből (már megdumálták előre, persze arról fogalmuk sincs, hogy nem a mindenbe is jó 5W30 kell bele hanem 0W20 ami sokkal drágább.) Érted, alig pár ezer Ft spórolás miatt. Fel ne tudom fogni. Jólvan mondom akkor csináld, biztos nagyon fog érteni az az ember egy modern hibridhez aki 20 éves tdi-t szerel. 8 év garanciát egy kapavágással dobta ki a kukába így.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kleinguru #177985 üzenetére
Felismeri a táblákat és pont
Semmire nem való funkció, csak mutatja előtted is a kijelzőn. [kép] [kép]
Más másodlagos funkciója nincs neki.A hiba elhárítás meg annyi, hogy meg kell takarítani szélvédőt a kameránál.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Richard #177988 üzenetére
Nem lehet, még MIB2 se tudja ezt a funkciót. MY2016 a kocsi. FL után már belekerült valószínüleg. Abból gondolom, hogy ha a Superb tudja akkor a Passatnak is kell.
(#177989) seller007: Én használnám ha benne lenne Az adaptív tempomat is folyamatosan megy nálam.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
Nem is igazán tudom, hogy mivel lehetne lerakni ezt a 400 Nm-t az aszfaltra. Nálam még 3-ban is villog a kipörgésgátló. Gyakorlatilag esélytelen elérni ezeken a gumikon a 7,6-os gyorsulást. Gondolom a 18-as kerék meleg aszfalt és Pilot Sport xy gumi kellene.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Semmit nem melegít elő a motor oldaláról. Örül szerintem az akkumulátor, hogy a kis fűtőkört fel tudja melegíteni télen. Tuti, hogy nem megy bele a motor hűtőkörébe, az életbe nem tudná az a kis cekász felmelegíteni a vizet. Én arra gondolok kis naivan, hogy a váltó valamennyire melegíti az olajat használat közben és abból juthat a motorhoz. De még nem teszteltem le, nem nagyon tudok egyszerre vezetni és VCDS-t túrni Majd ha valamikor lesz időm csinálok egy logot elektromos üzemben. Annyit már láttam, hogy amikor ment a motor és volt olajhőmérséklet, városban nem igazán csökkent vissza villanyos módban, sőt sok váltogatáskor városban még felfele is ment az olaj hiába csak elektromos módban voltam.
Nálam van webasto a Golfban. Mondjuk ez egyedülálló PHEV-nél. Kivéve V60 D6. Ez gondolom tudja a motort is melegíteni. Ha lesz időm tesztelem esküszöm, mert engem is érdekel
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Nem tudok angolul sajnos (olyan jól). A képeket értem
Igen elektromos már bennük a vízpumpa. De az csak vizet keringtet. Melegíteni csak a motor tudja azt a vizet. A kis kört tudja egy sima fűtőszál, de az csak az utasteret látja el szerintem.
Rámegyek VCDS-el és megnézem a hőfokokat, hogy hogyan változnak. Szeretném én is tudni, mert elég fájó dolog amikor beindul. Múltkor is még 2km-t írt. Leálltam vele, csak arréb akartam gurulni és erre beindítja a motort. Hát mondom tuti jót tett beindítani erre pár méterre. pedig még volt benne 2km elektron. De már letiltotta a funkciót.(#178094)Bdanyy: Menu gomb. Eltekersz a jobb végére a beállításokhoz. Azon belül legalul van factory settings. De van Phone menü is. ott lehet törölni a telefonokat is. Van róla videóm: [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #178096 üzenetére
Nem voltam. Sajna nem értem rá. Várom, hogy jó idő legyen, meg eleve időm és kimegyek konnektorra szülőkhöz. Rádugom a kocsit és elakarok vele tölteni pár órát VCDS-t túrva. Már találtam hasznos adatokat amik jók. Csak több ezer adat van és eltart sokáig míg értelmezni tudok mindent. Teljes beletöltött kapacitást már találtam. Vannak cellafeszültségek is blokkokra bontva. Ezek mind nagyon hasznos értékek. Az utóbbiból már tudok állapotra következtetni. Az enyém biztosan jó mert a 88 blokkból alig volt pár század eltérés. [kép]
Ebből kapacitás még nem jön ki, de a kondíció is fontos és azt megtudom.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Ennyi amit leírtál. Az egyik kábelos a másik meg wifis. A wifis nyilván kényelmesebb ezért drágább is. Ha sokat használnám biztosan vezetéknélkülit vennék.
(#178104)Tin: Igen a klímakompresszor is elektromos. A nagy akkumulátorról megy. Órákig elvan a klíma így.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Minden amit nem a linkelt oldalon veszel meg az klón vagy valami más nem hivatalos dolog. Csak az az egy oldal forgalmazza hivatalosan Magyarországon. VIN korlátosat arcsoncsapás venni. Én magánszemély vagyok, csak diagra használom itthon, de már több mint 10 kocsinál használtam.
Az Android Auto-t nem ilyen egyszerű aktiválni. Ahhoz a MIB2 rendszerbe kell belenyúlni.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Motion_Blur #178188 üzenetére
Tanítsatok
Megyek Fehérvárra tanfolyamra.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz Coyot #178211 üzenetére
Olyan távon a GTE kb 7-8 között eszik. A Hibrid városban és országúti tempóban jó csak. Pályán az Auris HSD és a Corolla HSD állja csak meg a helyét.
Országúton töltés nélkül mentem már a Golf-al és a Passat-al is 400km körül. Mind a kettő elvolt 4-5 liter/100km-el. Pályán 130-at tartva nincsenek csodák akárki mond bármit. Egy kis 1.4tsi mozgat 1600+ kilót. Benyeli a 7 litert. De ha hosszabb távra nézzük nem csak szigorúan pályára hanem egész útra vetítve akkor 7 alá is belehet menni. SUV meg lehet akármennyire hibrid az mindig sokat fog enni 130-nál.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs