- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz BomiBoogie #801 üzenetére
Ne legyen hiany beszurom a citromom bar ez nem 100% igazi citrom vannak olasz vonalai is.
Gondolom ez azert nem porog a vw ellentetbe mert a vw alandoan nyugos es bajos, ezekkel meg semmi gond nincs mindenki boldog es hasznalja.
azt nem tudja valaki hogy az 5 fokozat csoportkerekei cserelhetoek-e, mert szerintem lehetne hosszabb is 1.9TD
-
nesa
veterán
Fiatnal voltak olyan valtok aminel az 5 fokozathoz nem kellet leszedni a valtot mert a valto vegen volt, onnan lehetett hozzaferni, ha le kell szedni mar nemis erdekes szamomra az tul nagy melo idoben meg penzben is.
1 merettel magasabb gumin is gondolkoztam, csak akarmire valtanek sehogy nem gazdasagos, hulye egy gyari meret van ezen 205/65 r15
Lehet valtanom kene 15" rol csak ezen olasz a futomu 5x98 nemhiszem hogy sok alfas akar ilyen 15 os felnit, azok inkabb 16-17"+ col korul focizak.
-
nesa
veterán
Ez ugyanolyan megoldas mint a fiat tipo, 200k km korul vettem a kocsit es mar terpesztettek kicsit, vegul 310 nel lettek cserelve a lengokarcsapagyak 5 evre ra, a vegen mar szarul altak nagyon a kerekek, meg az utolso 10k km alatt elofordultak durva ropogasok is peddig mar regen megvettem a csapagyakat, csak berakni nemvolt ido.
Ezzel csak azt akartam mondani nem kell kis terpesz miatt rohanni a szervizbe, van ido.
-
nesa
veterán
válasz BomiBoogie #834 üzenetére
Nem a felni altalaban +- 1 meretet siman elbir vagy meg tobbet is nekem ugyanazon a felnin volt 155 is meg 175 is.
-
nesa
veterán
Nalam a 155 nek nemvolt valtomerete 165 be csak 175 be, nemtudom kell-e ekkora gumi a saxora.
A 155 ost egyszeruen nincs az a nyomvalyu ami zavarba hozna, a 175 nel mar jobban erzik , es vezettem bravot 225 gumival az mar vezethetetlen volt, nyomvalyus uton max60
Viszont a citroenemen hulye egy meret ez a 205/65 15" draga meret
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz BomiBoogie #845 üzenetére
Gyari meretet
-
nesa
veterán
Probalt mar valaki visszapillanto tukrot javitani(citrom evasion, pug 806, fiat ullyse, lancia zeta), valaki elcseszte a bal oldali tukromet megfeszegettek es eltorhetett valami, ez full elektromos alitasu futheto es elektromossan behajlo, most mar sajnos nem hajlik be csak kattog, ha kezzel huzom behajlik de segitseg nelkul csak porog a motor, nem szeretnek venni ilyen tukrot.
-
nesa
veterán
Mar rapillantottam de elsore nemigen talaltam rajta fogast, tul zart es osszetettnek nez ki es a motoros haz is erdekes, van rajta egy fekete muanyag de hogy milyen modon bonthato azt nemtudom mintha egybeontott spiater lenne de ez nem biztos, tulzottan szetbarmolni se akarom mert a futes meg a tukorlap alitasa hibatlan.
Kb tobb az elektronika a visszapillantoba mint egy AX be.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
evasionon ugy emlekszem 1db csati van nekem, es elektromossan alithato, behajthato, futheto, a tukor futes nalam a hatso ablak futes kapcsoloval egyszerre indul es kb 10 perc utan kikapcsol.
Nalam ugy remlik egy hosszukas kb 10-12 labu barna csati van, ill a jobbos tukorbe van meg a homero.
-
nesa
veterán
válasz !Overdose! #897 üzenetére
Az olajcseret szerintem majd told le 7500 ra en is igy fogok tenni, az 1.9TD vel mert nagyon mas hangja lett az uj olajtol en q7000 rakok bele jo olaj. szurobol jo a mann.
90% hogy bosch adagolo van rajta, akkor az kitart inkabb az lukacsok szoktak behalni.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Ferko75HUN #934 üzenetére
Valahogy lentrol valami kampos drot?
Vagy a racson keresztul? -
nesa
veterán
válasz Ferko75HUN #936 üzenetére
Akkor en sorenyes jelvenyt probalnam meg eltavolitani ha masogy nem megy, nemhiszem hogy draga egy uj olyan.
A lokharitot nem tudod leszedni csukott motorhaztetovel ugy sokkal tob kar lenne. -
-
nesa
veterán
Az en fiat-peugeot kozos szerelemgyerekebe xud9 van, ezek voltak talan a valaha gyartott legmegbizhatobb elokamras 1.9 es dizelek, az elokamrasok minden elonyevel es hatranyaval, en meg nem hallottam hogy a DW8 rosszabb lenne, szerintem amolyan orok darab lehet, max adagolo csere jatszik amit altalaban egy 1,9 es dizelhez mar 25k tol kapsz hasznaltan de ezeket viszonylag olcson javitjak, tok mind1 hogy lucas vagy delphi van rajta ezeket cserelni szoktak boschra.
#1051) kalmanchris
vegyesbe 7 liter az azert eleg huzos a dizel xsara szerintem varosba se eszik 6,5 et orszaguton meg 4,5-5L korul elvan tehat vegyesba 6 alatt tarthato minden erolkodes nelkul, nekem a 7 szemelyes busz nem eszik vegyesbe 8 at ami azert 3 kategoriaval nagyobb, plane ha van klima az ilyen dizel eszre se veszi ha benyomod mig a benzines azert merhetoen iszakol.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz kalmanchris #1053 üzenetére
Nem erzi, a tipomba is hasonlo 68 lovas 1.9 volt semmit nem erzett, igaz abban klima nem volt de dimb domb emelkedo semmi se hozta zavarba szinte alapjarat felett mar megvan a nyomatek nagyon nagy resze, a tipomba alapjaraton olyan nyomatek volt hogy 1 be alapjaraton behuztam a kezifeket kicsit morgossabb lett a hangja es ment elore csuszo hatso kerekekel es ezt nem fube hanem betonon, ugy hogy semmi elektronika nemvolt benne ami csokkeno alapjarat eseten elkezdte volna emelni.
Ezek nem versenyautok de nehez oket kibillenteni a ritmusbol, legyel nyugott a klima nemsok vizet zavar a fogyasztasba meg az 1,9TD nel sem igazan kimutathato a toblet fogyi peddig nem porgetem a turbo 2000rpm korul kezd dolgozni es 2250van 200nm
-
nesa
veterán
A tipomba is hasonlo megoldasu volt a hatso futomu engem is nagy szamokkal riogattak hogy a lengokar csapagy bizony draga buli.... ha az elso boltba megvettem volna kb 30k lett volna a felujito szett kis utannajaras es 5000ft bol megvolt minden + munkadij ami kb meg 5k volt, nemtudom ezekhez nem talaltak-e ki valami olcso okossagot.
-
nesa
veterán
válasz Xmodule #1067 üzenetére
Egyet mondok minden esetre nem birsz felkeszulni, nekem 806 van citromba, azt hittem fasza minden vezerlesbe kb 37000 erre pont 1 hete a bosch adagolon levo vezerles bordaskere ami ontottvas kitort belole kb negyed cikk, barmire szamitottam volna de ilyen hibara nem, volt egy fasza motorom ami nem ette az olajat indult faszan hidegen, melegen...most van tobb daraba tort vezermutengelyem kb a szelepek fele osszegorbult, vezermuhazcsapgyak kiszakadtak....
-
nesa
veterán
Ott nem ismerek konkret adagolost lanycsokon van eg yjobb fele oda csak postazni tudnad.
Milyen pumpa van rajta?
gyakorlatilag ugyan az a szabaly mint a sima adagolonal hogy csak a bosch javithato, a delpi alias lucas jo cucc nagyon viszont a hazai gazolaj hamar megoli, javitasaval nemigen foglalkoznak, a masik 2 ceg emlitesre se melto ....Irany ado arak , iszonat lefognak rantani vele mert az alkatresz ara es rajon egy 1000-1500x szorzo a kevesbe lehuzos cegeknel, a nagyon lehuzos 10000 szorozza be.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
azert kerul 130 ba egy ilyen felujitas mert 1300ft az alkatresz hozza latatlanba, es ha latja szetszedve rajon hogy meg 13k er kell neki belenyomni alkatreszt, es a draga idejebol elvisz 1-5orat.
Te mennyit keresel orankent?
Viccet felre en nem fizetnek 130 at keress masik ceget.
Amit linkeltem ceget az mennyit mondott ra?[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Xantiaval van valakinek tapasztalata?
-
nesa
veterán
Kozben valtozott a dolog, mas veszi meg, en kaptam volna csak ilyen olcson, amugy 290 az ara.
Tetszett majdnem 20cm hosszabb az ulolap mint az oktaviaba.
Nekem ez csak masodik-harmadik paripa lett volna, a vezer hajo az evasion.Az oktavval mentem kiprobalni ami kib@szott kenyelmetlen auto egy ket kocsira mondjak a hogy spartai kenyelem az oktav erre meg 2 lapattal radob, a xantia baromi kenyelmes volt.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz kalmanchris #1128 üzenetére
Nem volt semmi gond.
-
nesa
veterán
válasz Xmodule #1133 üzenetére
Ha ilyen akkor most epp itt akcios, bar lehet mashol akcio nelkul is olcsobb.
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #1146 üzenetére
szerintem ez magat legteleniti, de ugyanott keresd mint amit linkeltel csak ne huto aljan hanem a felso reszen, mitol lett levegos?
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #1148 üzenetére
Ertem, de miert pihent szegeny 8 evet?
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #1150 üzenetére
az enyembe DHY de a tiedbe is mert majdnem ugyanaz 83 fokos a termosztat 90 korul mar indulni kene a ventinek,es nemis szabad hogy nagyon ez fole melegedjen, hasznalat kozbe telen nyaron kb 75 fok korul portyazik a mutato csak varosi totymorgeskor megy fel 90 re, azt ellenorizd le valahogy hogy a mutato jol mer-e.
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #1152 üzenetére
Nekem evasion van, 2db venti ami 2 lepcsobe kapcsol, de hogy pontossan mikor melyik fokozat azt nem tudom.
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #1154 üzenetére
persze mert a goffba 70-100 kozott minden hofok 90.
Eg ynormalis dizel egyszeruen keptelen bemelegedni, max totymorgos varosba 40+ fokba nekem eddig ez a tapasztalatom az altalam vezetett traktorokal amiben valos homero van.telen meg azt plane igy van.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz F_Gergely #1210 üzenetére
Attol hogy vilagit a legzsak visszajelzo nem azt jelenti hogy nem fogja kinyitni ha kell a kontrollampa fuggetlen a legzsak nyitastol max csak azt jelzi valami nem ok, lehet csak egy kontakt hiba is amitol nem fut le a teszt.
Es persze olyat is lattunk mar hogy a teszt lefut es a zsak megse nyit ki.
-
nesa
veterán
Ha kell tudok keresni élérhetőséget az Érdihez én jó arcnak ismertem meg egy ajtót vettem tőle kettő db ezresér, így megérte Pécsről Érdig menni.
Ezenkívül óracsoportra meg néhány bizbaszra is a legjobb árat kaptam tőle, nem bontó csak épp ugyanolyan vasat hajt mind az enyém és alkatrésznek hozta, úgy hiszem Citroënre szakosodott de ez mind1 is. -
nesa
veterán
De csak rászereli és már megy is, aztán elviszed egy előtöltés állításra.
Ami reális adagoló jól működő autóról 15-20k de szerintem vedd meg a gyári bordás kereket is, az vagy benne van az árban vagy + 5k a szerelés hasonló 15-20k (nem tudom vezérlés csere mikor lesz aktuális de most ez jó alkalom) Előtöltés állíts kb 10k.
Így azt mondom legrosszabb esetben is 60k alatt meg kéne állni az egésznek, de fogsz kapni 2-300k ajánlatokat is.
Ha megmondják hogy add le bontóba 30k ér a kocsit, előtte írj nekem, inkább átveszem, nekem van hozzá mindenem.
Írd majd le milyen ajánlatokat kaptál.
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...