Hirdetés
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Deliver Us the Moon - Jövő hónapban jön Switch-re
gp Bár korábban elkaszálták a Nintendo gépére szánt változatot, júliusban mégis megkapjuk az új kiadást.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
"Itt a tavasz szele, és a nyúlpörkölt hihi, haha, huhu, hehe..."
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Ha az én igényeim alapján valósulna meg, akkor 70%-kal csökkenne az autóforgalom.
Régen a metro hasonló elvárások alapján született, de ott már az időjárás, mint utazást erősen befolyásoló tényező is kizárásra került."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
krisz768_
tag
Szerencsére nem Budapest, így nem 5p-enként érkezik/indul a vonat. Szerintem meg lehetne oldani, hogy menetrend szerint elengedje az érkező/induló vonatokat. Pont ezért lehetne a mecsekalja a végállomás, mert ott félre tud állni.
2 sínpár nem lenne rossz, sőt kellene egészen Bp-ig, de nem hiszem hogy mostanában ez megvalósulna.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Ezt egyébként mástól is hallottam, hogy itt sokkal jobb a tömegközlekedés, mint másik városokban. A kedvencem mikor Pest belvárosában hőbörögnek, ha picit is késik a villamos vagy a busz, pedig ott aztán mindig van mivel menni bárhová is.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Számomra elfogadhatatlan, hogy drágább, mint az autó, cserébe nem kényelmes.
Vagy legyen szignifikánsan olcsóbb vagy legyen kényelmesebb.
De hogy egyiket sem teljesíti, így 90%-ban csak az utazik rajta, akinek nincs autója.
Ahogy a tömeggyártásnak, úgy a tömegközlekedésnek is lényegesen olcsóbbnak kell lennie, mint az egyedi/egyéni megoldásoknak.
Hülyén nézne ki, hogy neked olcsóbb lenne befektetni egy egyedi, saját ivóvízellátási rendszer kiépítésébe és kevesebb időt kellene rászáni az üzemeltetésére (karbantartás, engedélyeztetés, javítás, ügyintézés), mintha a vezetékes ivóvízszolgáltatást használnád. A mostani tömegközlekedés, pedig ilyen állapotban van."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
A buszon 500 a jegy... Elővételben 400.
Amúgy Fehérvár viszont nagyon pici... Azt már keresztbe-kasul begyalogoltam, ott minden tök közel van.
A 4km-es táv az meg olyan, hogy heti 3x simán bevállalható gyalog és még jót is teszel magaddal.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Az én szempontomból majdnem 0.
De ha az ár/használhatóság arány tovább romlik, akkor többen váltanak autóra, ami tovább rontja a menetidőket, több dugó lesz, és még drágább tömegközlekedés. A végén megszűnik vagy csak marginális lesz a tömegközlekedés.
Az az ár/használhatóság zuhanó spirál látható a vasúti személyszállításban is.
Alig vannak a vonaton, mert rossz minőségű, ezért megszüntetik a vonalat."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
samu2062
aktív tag
Mit tud tenni?
Ismétlem, ő egy alkalmazott.
Ő meg van bízva, egy vállalat vezetésével.
Ennyi, semmi több.
Nem ő fog járműveket beszerezni, legyártatni, pályahálózatot felújítani, biztosítóberendezéseket kiépíttetni, vagy egyáltalán bármit. De még abba sincs beleszólása, hogy megszűntetnek-e néhány mellékvonalat, vagy nem. Állami cég.
Az állam a tulajdonos, azon belül az innovációs és technológiai minisztérium, ahol dönthetnek dolgokról.
Ha úgy tartja kedvük az igazgatót holnap úgy kipenderítik mint a pinty. Mibe tudna az beleszólni a működésen kívül? -
Ricsi.M
tag
Persze, csak nem mindegy mikor. Azért egy 30+ ezres egérnél nem voltam boldog, amikor meghalt benne a mikrokapcsoló (1,5-2 év használat után), úgy, hogy soha nem használtam FPS, vagy bármi más ilyesmi "egérgyilkos" játékra, kvázi irodai felhasználás volt 90%-ban..
[ Szerkesztve ]
MR Informatik - IT üzemeltetés, rendszergazda, szerviz, weboldal készítés - www.mrinformatik.hu
-
M_AND_Ms
addikt
Bármelyik gomb hibájának legegyszerűbb detektálása a Windows asztalon lenyom, nyomva tart és húz. Ha a rajzolt téglalap végig megmarad akkor jó, ha el-el tűnik és újrakezdi a rajzolást, anélkül, hogy a gombot elengednénk, akkor az a gomb hibás.
Egér problémákkal kapcsolatos hasznos topik: Egér probléma
Én is innét tudtam meg, hogy a "katthibás" Logi egérrel mit tegyek és honnét rendeljem olcsón azt három japán (és nem kínai) Omron mikrokapcsolót. Azóta is szépen kattog az egeremAki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Előttünk a rózsadombon megcsinálták a járdát pár éve, az eredeti 86-os évjáratú járda már konkrétan több négyzetméteren eltűnt, szóval aktuális volt. A járdacsíkot megcsinálták szépen, az fasza.
Viszont a kb. 40cm-es sávban a járda és a panel feljáró lépcsősor között már külön kérésre sem javították ki a teljesen tropa felületet, mert "ki van számolva az anyag". Ott most is van pl. egy lyuk, amin át le lehet látni valahová az alapozás környékére...Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Emlékeim szerint már nem Pécsen laksz. Úgy könnyű. Ez itt a 2 km bicikliutat 200 kg sárga festékből a gépkocsik rovására utak városa. A másik, hogy az összes bringás 5 km/h-val teker hegyen felfelé.
Nekem a busz az alternatíva: 8 perc a buszmegállóig, 15 perc busz, 10 perc gyalog az iskoláig a gyerekkel, mert bár belváros, közelebb nem megy busz tőlünk. A buszra várakozási időt most nem számoltam.
-
Exian
őstag
Én is most tudok végre aktívan, állandó jelleggel rátérni a bicajos munkábamenetelre. Eddig csak hébe-hóba tudtam, amikor egyedül mentem csak (pl nyáron, iskola, óvoda szünetben), mert amúgy kellett vinnem a gyerekeket is iskolába, óvodába. Szerencsére most már olyan korúak lettek mindannyian szeptembertől, hogy önjáróak busszal. Én meg ezt a kemény 1.5 km-t bicajjal 10 percen belül megoldom. Ha meg eső van, akkor esőkabátban gyalog sem nagy tétel. Ráadásul végig bicikli út minőségű járdán tudok menni, ki sem kell mennem főútra egy centimétert sem.
[ Szerkesztve ]
-
Most voltunk nyáron arra. Sokkal szélesebbek az utak (legalábbis amerre jártunk), hegyet/dombot nem nagyon láttam. Azért ezek sokat segítenek a bringázásnál.
Ha tömegközlekedésre jó példa kell akkor az Budapest, kisebb városok közül Szeged. Ott nem használunk autót és könnyen eljutunk mindenhova olcsón.
-
Exian
őstag
Tudom, hogy nem kellene szétszedni, van már egy ilyen szerverem itthon, egy 15 éves HP laptop sok-sok-sok éve az itthoni Linux szerverem (az kompletten van, nem szétszedve). De ebből most konkrétan egy tényleg apróka, kijelző és minden egyéb sallangok nélküli kis NAS-t építenék. Mert ebben tényleg akkora picike az alaplap, hogy adja magát.
-
NGA
addikt
Ez igaz. Csak ott nem vagyok biztos a dologban, hogy nem szép lassan tönkrement, hanem úgy, hogy este még volt 20% töltöttség 95%-os állapottal, reggelre meg semmi. Bevittem a melóba, be sem kapcsolt, majd ráraktam töltőre, a gép elindult rendben, de nem volt battery ikon, majd reset minden szinten, és továbbra sincs akkumulátor. A kérdés az, hogy ha veszek egyet 20e Ft-ért, akkor megjavul-e. De mivel senki nem jós, így nem tudom én sem. Ha már kibontom az akksit, vissza nem küldhetem gondolom.
-
a2d2
addikt
Köszi, olvasgatok majd holnap.
Azt néztem hogy a komolyabb ali-s robotok mind raspberry pi 3-as és 4-es kompatibilitásúak. Most hogy kijött az 5-ös szerintem úgy fogják az ember után dobálgatni a 4-eseket 10e környékén. Ehhez meg be lehet majd húzni egy komolyabb lap nélküli készletet.
De majd utánaolvasok jobban.A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
-
a2d2
addikt
Köszi mindkettőtöknek a válaszokat.
Igazából azt szeretném elkerülni hogy veszek valami zárt rendszert amit utána kukázhatunk ha megunja. Helyette olyasmit szeretnék hogy kap most valamit ami utána esetleg bővíthető a későbbiekben szervókkal meg érzékelőkkel, tovább lehet fejleszteni.
Ilyen is megfordult a fejemben hogy pl lassan elkezdenek elhullani a robotporszívók, megdöglik az akksipakkjuk és esetleg ilyen kiselejtezett példányokból menthető lehet szervo motor, kerekek, érzékelők, lidar, ... Bár nem tudom hogy ezek összehozhatóak-e ilyen kis mikrokontrollerekkel.
Amúgy konkrétan ezeket nézegettem, mögé írtam az áfás, postázott árukat is:
Ez PICO W-vel 63 dollár, nincs kamera, van dot matrix kijelző és speckó kerék [link]
Ez PICO W-vel 57 dollár, és ez inkább ilyen kísérletező szett [link]
Ez sok helyen dícsért Elegoo Car kit négyes verziója, Arduino UNO+ESP32 kamera, 68 dollár: [link]
Ez a fentihez hasonló, csak Arduino UNO helyett egy komolyabb STM32 lap van benne + ugyanúgy ESP32 kamera, viszont már 83 dollár: [link]
Ez speckó kerekes, ha jól nézem ugyanúgy Arduino UNO + STM32 mint az Elegoo, csak ez 68 helyett 83 dollár: [link] Ezt szerintem ki is lőttem mert ennyit nem ér ez a speckó kerék.
Leginkább a Elegoo felé hajlok, néztem róla youtube-on bemutatókat, annyi a hibája kb hogy 6-15fps között tudja csak kezelni a kamerát. Nem tudom hogy az STM32-es verzió 15 dollárral többért javítana-e ezen, meg az kevésbé elterjedt ahogy nézem.A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
-
Exian
őstag
Dehogynem, pont abban indult a dolog
én annak idején FastTracker2-t használtam, néha Impulse Trackert is. DOS alatt ugyebár. Aztán az azzal készült egyedi loopok mentek már Windows alatt Acid-ba. Az effektezést meg a loopok vágását meg GoldWave-vel és Sound Forge-al csináltam.
Igazából meglepően sokáig maradt nekem emiatt a DOS is aktív használatra. Persze egy idő után már csak DOS emulátorral, de abban gyártottam a loopokat. Aztán jöttek a Windowsos trackerek, de azokra már nem is emlékszem, mert kb pont a váltáskor hagytam abba az aktív zenélést.
Sőt, ami aztán meg is jelent CD-n, rendesen kiadó (BMG) által kiadva és ~5000 példányban el is kelt (ma az már platina lemeznek számít
), szóval az a zeném konkrétan 100% dos alatt az FT2-ben készült 386-os PC-n
ez még 2000 előtt volt.
[ Szerkesztve ]
-
Laca1212
őstag
8+1 személyes kisbuszok. 2017 óta van bennük átlagosan 100e km. Semmi extrém terhelés.
(#101525) a2d2:
"Azok nem Toyoták hanem átcimkézett PSA szutykok."
Erről beszélek. Mondjuk ezek 2 liter dízelek.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Milyen házat vegyek?
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- iPhone topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Microsoft Outlook topic
- iPad topik
- Ukrajnai háború
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 128GB RAM + Quadro RTX4000 8GB + 512GB SSD
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 64GB RAM + Quadro P4000 8GB + 512GB SSD + Win
- HP Pavilion x360 14-ek Convertible - ÚJ - 14" TOUCH notebook - i5-1235U, 16GB, 512SSD, Win11
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2 akku, Motion Controller 2 - 1 év garancia
- LETISZTULT PC ÁTLAG FELADATOKRA - AMD R5 5600G - 16GB DDR4 RAM - 500GB NVME SSD