- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
Hirdetés
-
2026-ban jön a következő Lords of the Fallen játék
gp Részleteket nem kaptunk, a készítők csak elárulták, hogy már készül az új epizód.
-
RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
ph A szabadon szerelhető, bővíthető noteszgépbe a DeepComputing jóvoltából kerülhet a nyílt platform.
-
Computex 2024: Térhangzás bárhol, bármihez a Creative új fej- és fülhallgatóival
ma Zen Hybrid SXFI, Zen Air SXFI és Zen Hybrid Pro SXFI néven új audio termékekkel bővíti kínálatát a Creative Technology.
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
doni11
tag
Ezek szerint, akkor jól csináltam, mert így volt.
Tegnap felhívtam az ügyfélszolgálatot és megpróbáltam informálódni ezzel kapcsolatban. A hölgy azt mondta, hogy a kártyaszervezet határozza meg mit hogyan vált és mikor, nincs hatásuk a folyamatra. Tehát hiába veszek valamit éppen akkor, amikor erős a forint, ha 1 hét múlva lesz jóváírva, amikor esetleg jól legyengül, akkor a gyenge forinttal számolnak.Kérdeztem, hogy miért látok más összeget az SMS-ben kapott levonásról és később mást a netbankom felületén. Arra azt a választ kaptam, hogy az SMS-ben kapott üzenetekkel ne foglalkozzak mert az nem mérvadó, mert a pénzváltás miatt később úgyis változik a levonás összege, amikor jóváírásra kerül és visszamenőleg érvényét veszti az sms-ben kapott üzenet.
Azaz az SMS-ben kapott információ a levonásról és a számla egyenleg tökéletesen egyezik, ha az aktuális napi deviza eladási árral számolok. Csak éppen az, ami egyezik az semmit nem jelent!
Majd az lesz a mérvadó ami majd visszamenőleg pár nap múlva korrigálva megjelenik a számlatörténetben.Én sokáig csak a telefonon követtem a fizetéseimet, levonásaimat, ami az sms üzenetek alapján mindig rendben volt.
Nem gondoltam arra, hogy 1-2 hetente visszamenőleg érdemes újra megnéznem ugyanazt a tételt, mert már nem annyi, amennyi... Egyébként meglepően kedves, türelmes volt az ügyintéző és maximálisan megértő, de hiába beszéltünk, vagy 40-50 percet csak azt tudta ajánlani, hogy ha elakarom kerülni az ilyen helyzeteket, akkor jobban járok, ha nyitok euro számlát.Én eddig azt gondoltam, hogy ha ma megveszek valamit és az árát levonják a számlámról, akkor az annyiba került és később nem lesznek meglepetések. Hát ez nem így van az Otp-nél. Most arra lennék kíváncsi, hogy más banknál is ez a helyzet?
Érdemes bankot váltani?doni11
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!