Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kenny123

    addikt

    Sziaztok!

    Aug 5-én rendeltem Spemall-ról egy telefont elég nagy értékben. 1 hétig nem volt róla semmi infó ( se track se semmi), amikor írtam nekik. Kiderült hogy nem adták fel, mert nincs készleten az ami kellene (erről semmi infó nem volt rendelésnél.), aztán mondtam hogy akkor küldjék vissza a pénzt, majd megrendelem ha lesz megint..
    Elkezdtek erősködni, hogy mi lenne ha küldenének más színben, ajándék tokkal stb. Mondtam hogy nem, majd még legalább 3 emailen keresztül húztak, hogy milyen jó a másik szín is, és kérjem azt. Nem, pénz kell vissza.
    Aztán hirtelen egy másik raktárban találtak egy olyan színűt, ami nekem kell, de +2 nap, mert meg kell várni még odaér a központba, és fel is adják. Mondtam nekik hogy OK, de ha 4 napon belül nincs trackingom, akkor lóvé vissza.
    Küldtek egy trackingot, amit semmilyen nagy oldal nem ismer fel, egész véletlenül csak az, amit ők ajánlanak.
    A trackingon konkrétan semmi nem látszik, csak hogy 8-án kaptak valami infót a csomagról, se feladás, se semmi. Trackingról kép.
    Kérdés: Ilyen szarakodás miatt tudok a Paypappal valahogy komolyabban fellépni ellenük, hogy küldjék vissza a pénzt? Ha igen, meddig van erre még lehetőségem?

    Köszönöm szépen!

    Máté

    yo

Új hozzászólás Aktív témák