- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- A Samsung bemutatta a Galaxy XCover 7-et
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Asus Zenfone 8 - komplett kompakt
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
Oracle szervereket akar Musk AI-cége
it A jelentések szerint egy 10 milliárd dolláros üzlet keretében bérelnék az Oracle szervereit.
-
A Galaxy A73 is telepítheti a One UI 6.1-et
ma Amennyiben rendelkezik ehhez szükséges 2,6 GB szabad tárhellyel.
-
Már a Patriot is jegyezhet MPOWER szériás DDR5 RAM-okat
ph Az MSI visszatérő termékcsaládjába illeszkedő készletek kétféle kapacitással érkeznek, három sebességszintre.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Markizmark
addikt
válasz F_Zolee #38143 üzenetére
Csere előtt azért méresd meg szerelővel. Hátha mégsem az a baja. Na meg, ha volt check lámpa, de kialudt, annak nyoma kell legyen az ECUban. Tuti tárolva van, akkor is, ha nem világít. Hacsak azóta nem vetted le az akku sarut.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #38186 üzenetére
Én össze se adom... Az autó árának duplája már simán benne van. Igaz nem is ronda és nem is rossz. 2 napja jobb zenecuccot tettem bele, 1 hete meg bak + olajak + szűrő... Tetőkárpit még vissza van és a jobb első csillapító. Ja és még nyári gumi szett + felni festés + gumizás + futómű állítás.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
-
Markizmark
addikt
Apropó, vajon mennyit számít gyorsításnál a 3%-os kerék átmérő növekedés? Filózom, hogy 175/65 helyett /70 kéne.
(#38286) AMD Power Akkor nem árthat a csere.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #38370 üzenetére
Biztos nem hosszútávra tervez vele.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz haddent #38398 üzenetére
Az enyém első ajtókárpitjai rezegnek, főleg ha basszus is van. Ki kell cserélnem a patentokat, de néhány fül eleve le van törve szóval.... Ki kell találnom valamit.
(#38405) Declare: Ha jóval több van benne a maxnál, akkor szokott beleverni a hajtókar, de menet közben amúgy is csökken a szint, mert feltelnek az olajjáratok ugye. Szóval nem kell aggódni.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz Mikulásbá #38423 üzenetére
Akkor azért. A henger már nem kerek, hanem ovális, az új gyűrűk pedig kerekek és a kettő között rés van, amiben ottmarad az olaj. Mi is így jártunk az egyik autóval, aztán újra szétszedtük és egy régi dugattyúra erősített csiszolóvászonnal jó sokáig csiszoltuk a hengereket. Házilag nem tudtuk megfúrni, kivenni meg nem akartuk a blokkot. De így is sokat javult az olaj fogyasztás.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #38440 üzenetére
Fölösleges azt takargatni. Inkább félteném a jeladók csatlakozóit vagy egyebeket. Egyébként nem teljesen mindegy milyen a motortér? El van az dugva. Eladáskor is gyanús ha tisztított a motortér. X14NZ-nek egyébként sem árt semmi, de egy ilyen agyonelektronikázott gépet inkább szárazon tartanék.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz molnarpeter #38455 üzenetére
Mármint a jeges út sózása után ami a kocsira verődik? Én olvadás után azonnal alá mostam a kocsinak, de mégis megkapta a felniket a só. Plusz amit még nem látok.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz molnarpeter #38460 üzenetére
Szerintem mire a motorblokk átrohad a sótól, mi már alulról szagoljuk az ibolyát. Szvsz fölösleges. Lemezeket kell félteni, nem az ilyen vaskos elemeket.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #38679 üzenetére
De vajon milyen módon érzékeli pontosan? X14NZ-n is tudja ezt figyelni az ecu?
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #38686 üzenetére
Szóval ha mondjuk lehúzom a gyertya pipát és úgy jár akkor ki fog dobni egy égés kimaradásos kódot az adott hengerre? Merjem lehúzni járó motornál?
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz trassher #38828 üzenetére
Attól függ, hogy van e szavatosságod, hogy mi áll az adásvételiben. Ha van benne olyan rész, hogy az eladó tájékoztatott a műszaki állapotról,stb és ugye aláírtad akkor kb felejtsd el. Bár egy próbát megér de szerintem kizárt a siker.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #38831 üzenetére
Nincs nagyon mibe belemenni. Ha úgy van megfogalmazva az adásvételi, akkor kár vesződni. Márpedig a legtöbb úgy van megfogalmazva. Én is akartam reklamálni, de belenéztem és puff, ez van. Miért nem néztem át ott alaposabban...
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
Valószínűleg erőtlenebb lesz, ha nyitott állásban ragad. Ez megnehezíti az indítást is. Nálunk is egy Fordon elszállt, kódot dobált, légtömegmérőt is magával rántotta. Muszáj volt cserélni, 65k körül volt eredeti, új gyári. Jó helyről. Ilyen bárdi félék 110-ekért adták volna. 50e km-ként kb elkoszolódik.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz F_Gergely #39012 üzenetére
Mi nem érthető a tárcsa vagy dob szabályozásban? Szakszerű eljárás, amíg el nem éri a tárcsa/dob anyaga a minimum vastagságot. F astra hűtetlen első féktárcsánál ez 1 cm. Ha még 1 cm felett van és esetleg vállas vagy barázdásan kopott akkor nyugodtan lehet szabályozni esztergapadon.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #39024 üzenetére
Nekem megéri, fater szakmája esztergályos és otthon van egy jókora gép is. Nem először csinált ilyet, mindig hiba nélkül. Minden alkalommal egyedi felfogatást készít, hogy biztosan középpontos legyen minden. De ha máshova kéne vinnem, akkor is megérné a 9000Ft spórolás. Persze tudni kell ki ért hozzá.
A min-max közötti 3 milliméter pedig rengeteg. Aki csak akkor veszi észre a hibát amikor már 3 milis válla van a dobnak/tárcsának vagy 3 mili mély barázdák vannak benne, annak úgyis mindegy minden...Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
Apropó adagoló. Lehet, hogy lesz egy 300k-s kiadásunk.
Nem opel, ford a téma. [link]Ma videóztam. Nem tudjuk mi lehet ez, ereje sok van, füst abszolút 0 és könnyen is indul hidegen melegen. Izzito ikon villog ami befecs. hibát jelez. Fordos szerelő ismerős szerint agadolo. Lucas epic, ilyen elektromos fajta ez.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
Felújítás amúgy sem játszik mert max 2 nap állás fordulhat elő. Kellene egy tartalék amit csak be kell tenni, ha úgy van. Szóval lehet, hogy drága kör lesz ez. De mindenek előtt ki kell olvastatni, talán elárul valamit.
Újan drágább ebbe az adagoló, mint a másik tdci-be a szivattyú... Sokkal drágább.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz haddent #39378 üzenetére
Alacsony fordulaton a kettőstömegű megy szét. Mondjuk nálunk a 2.2-es dízelen változó geo-s turbóval 1500-on jön meg a 300Nm és 3500-ig szinte vízszintes a grafikon. Ott éri el a maximális 110 lót. Ilyen 3 tonnák meg sem kottyannak neki. Üresen pedig durván nincs ellenfél, pedig úgy is 1.8 tonna.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
A motorgenerált sem a fastra tulajok hívták életre.
Hát igen, elvileg az astra a legmegbízhatóbb típus. Újabban megint van ilyen reklám Claudia Schifferrel.
Peugeot kisbuszunkat 4-szer (négyszer!!!!444!!44) gyűrűztük meg 300e km alatt és a 3. hengerfejet fogyasztja + a dugók sem gyáriak már. Hát igen, a franciák sok mindent adtak a Világnak, de autót azt nem.
Francia autót soha többet nem vennénk. Azóta már 3 generáció Ford transit megfordult nálunk, -20 fokban is pöccröff, olaj 1 deka nem fogyott egyikből sem és más bajuk sem volt sose. Volt már szívó 2.4-es, TDDI 2.4-es, és TDCi 2.2. Utóbbi kettő ma is dolgozik. TDDi-ben 390e km van és patent a motor.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
Ma végre meghajtottam pályán az új gumikat és az új olajat. Ezzel az eneos 5w40-el még nem pörgött tartósan 4000-et a motor. Szépen ment, remélem ki is párolgott belőle a víz amit a rövid távokon összeszedett.
Az új pacskerok elég jól mentek, semmi plusz zaj vagy rázás nem volt 140-el sem. Odafelé szárazon, tornádó szélben, hazafelé szakadó esőben is jól ment. Jó bolt volt ez a 4db hankook k425.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs