- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Száguldozáshoz való az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.88-as eszközillesztő számos Adaptive-Sync monitort is hitelesített.
-
Újabb országba vihet akkumulátorgyárat Elon Musk
it Miközben Kínában adatközpontot építhet Elon Musk és a Tesla, addig Indonézia kapcsán akkumulátorgyár felépítését fontolgatják.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz Declare #35363 üzenetére
Aki sokat jár vagy gyakran cserél autót, annak egyértelműen dízel. Én pénz hiányában sokáig fogok használni egy autót egy ideig biztosan, akkor pedig annyi idős lesz, hogy eladni nem érdemes, inkább megtartom. Ezért nyilván szeretném, ha nem zombiautó lenne. A tankolást/fogyasztást/mennyit megyek egyelőre tudom adagolni/befolyásolni mert nem hivatásból megyek napi x száz km -t.
És igen, látom, hogy kezd eltűnni ez a kategória (bármelyik is legyen/volt ez). Vagy 3-4 és fölfele literes autók vannak (de ezt kicsit sem nevezném hétköznapinak, ez már hobbiautó és abból is tehetősebb embereké), vagy ezek a kis 1 literesek. Én fiatal vagyok tehát még annyira sokat sem láttam, de amikor nézem ezeket, hogy "1.0 D" háta húzom a számat, hogy az mi akar lenni.. Kár ezért az 1.5-1.6-1.7-1.9 -ért, szerintem átlagember erőgépei ezek.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs