Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #TOTTI

    őstag

    válasz bambano #14796 üzenetére

    Hallod, most komolyan gondolod ezt a 3 érvet amit írtál? (ne menjünk bele)

    Na akkor a pozítívumai:

    - dízel
    - belefér az alacsonyabb cégautó adó kategóriába
    - legtakarékosabb fogyasztás, taposva is max. 6 liter, átlagban 4,5.
    - takarékos fenntartás, olcsó szerviz
    - kis dízelek közt magasan a legkorszerűbb ha a 2005-2008-as modellekről beszélünk, amibe konkrétan a Mégane is tartozik.

    Az hogy Renault nem hiszem, hogy hátrány lenne, egy Opel topikban talán igen és ne a te autódhoz hasonlítsd, mert annyi erővel az meg egy szappantartó egy traktorhoz képest, mindenféle személyeskedés nélkül mondom. Igazad van autó és autó közt oriási különbség van, ahogy a felhasználói területek közt is.

    Jim Tonic: Itt mások a tapasztalatok, én vennék, ha rohangálós autó kellene, Clio-kat, mert lehet nyúzni..

    [ Szerkesztve ]

  • Jim Tonic

    nagyúr

    válasz bambano #14796 üzenetére

    Bar dizelem van, egyetertek teljesen.
    De en annak orulok, hogy nem 1.9-est vettem, ugyanis alapbol az 1.9 150LE es az enyem kozott papiron csak ~30LE van, de megis eg es fold a ket auto teljesitmenye. Arrol nem is beszelve, hogy ez meg legalbb nem olasz motor. :P

    #14799:
    - takarékos fenntartás, olcsó szerviz
    Hogy mi? 90e km utan szakadnak a vezermuszijak, elszallnak az injektorok. Egyik jobb, mint a masik. Injektor darabja 120rol indul.
    De alapbol, egy dizel szervizelese sokkal tobbe kerul. Akar 10x tobbe. Es itt el is szallt a fogyasztasod elonye.
    A dizel addig funky, amig nincs vele gond, de akkor japant vegyel, mert a tobbi egy kalap szar. A PSA dizele nem rossz, de azokkal is akad gond.

    [ Szerkesztve ]

    Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

Új hozzászólás Aktív témák