- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#TOTTI
őstag
válasz bambano #14796 üzenetére
Hallod, most komolyan gondolod ezt a 3 érvet amit írtál? (ne menjünk bele)
Na akkor a pozítívumai:
- dízel
- belefér az alacsonyabb cégautó adó kategóriába
- legtakarékosabb fogyasztás, taposva is max. 6 liter, átlagban 4,5.
- takarékos fenntartás, olcsó szerviz
- kis dízelek közt magasan a legkorszerűbb ha a 2005-2008-as modellekről beszélünk, amibe konkrétan a Mégane is tartozik.Az hogy Renault nem hiszem, hogy hátrány lenne, egy Opel topikban talán igen és ne a te autódhoz hasonlítsd, mert annyi erővel az meg egy szappantartó egy traktorhoz képest, mindenféle személyeskedés nélkül mondom. Igazad van autó és autó közt oriási különbség van, ahogy a felhasználói területek közt is.
Jim Tonic: Itt mások a tapasztalatok, én vennék, ha rohangálós autó kellene, Clio-kat, mert lehet nyúzni..
[ Szerkesztve ]
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz bambano #14796 üzenetére
Bar dizelem van, egyetertek teljesen.
De en annak orulok, hogy nem 1.9-est vettem, ugyanis alapbol az 1.9 150LE es az enyem kozott papiron csak ~30LE van, de megis eg es fold a ket auto teljesitmenye. Arrol nem is beszelve, hogy ez meg legalbb nem olasz motor.#14799:
- takarékos fenntartás, olcsó szerviz
Hogy mi? 90e km utan szakadnak a vezermuszijak, elszallnak az injektorok. Egyik jobb, mint a masik. Injektor darabja 120rol indul.
De alapbol, egy dizel szervizelese sokkal tobbe kerul. Akar 10x tobbe. Es itt el is szallt a fogyasztasod elonye.
A dizel addig funky, amig nincs vele gond, de akkor japant vegyel, mert a tobbi egy kalap szar. A PSA dizele nem rossz, de azokkal is akad gond.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen