- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Honor 90 - modellalkat
- Nemzetközi bemutatókra készül az Oppo
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PC-s demót kap a The Alters
gp A teljes kiadás már konzolokon is elérhető lesz majd, a próbaverziót azonban csak Steamen és Microsoft Store-ban érjük majd el.
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
válasz bambano #21442 üzenetére
Ha mindent lepostáznak, külön-külön eladótól, az nem plusz 500Ft... Én nem értek hozzá, az autó fontos, szétbarmolni nem akarom, sőt nem is tudnám, mert semmi szerszámom nincs hozzá, de egy udvar se nagyon, ahova beálljak, nemhogy garázs akár 220V-al...
Ezért rábízom olyanra, aki ezzel foglalkozik. Nem MTZ-vel, hanem ezzel. -
#81556480
törölt tag
válasz bambano #21521 üzenetére
Szerintem a lézerblokkolónak nem oda fúrtak volna lyukat ugyanis annak egész más a felfogatása.
tomyoy: van egy OPEL emblémám, ha ezt a rácsot kicsit rendbe akarod szedni. megnézem holnap Vekié-e , de úgy emlékszem astráé és kisebb bár a franc tudja.
Ha kell neked adom.[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz bambano #21521 üzenetére
A rendszám oldalánál? Olyat még nem láttam, általában a rendszám alá-fölé teszik. Ugyanakkor ismerve, hogy milyen állapotban vette meg azt a vectrát nem valószínű, hogy lézerblokkolóra költött volna az előző tulaj persze minden lehetséges...
Le akarom a hűtővizet cserélni mert a mostani már eléggé koszos. Ki használt már olyan fagyállót amihez csapvizet lehet önteni? Arra gondoltam, hogy nem csak a hűtőt mosnám ki hanem a komplett rendszert, feltölteni 1-2 alkalommal csapvízzel, megjáratni melegedésig, hogy a belső fűtőradiátorból is kihozza ami benne van majd leereszteni és utána mehetne bele az a fajta fagyálló amihez csapvíz kell.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz bambano #21524 üzenetére
B vectránál adná magát, hogy alá tegyem a rendszámnak, máshova nem lehetne.
Ha megnézed szinte mindig alá-fölé teszik, sok fejes blokkolónál tesznek még oldalra kiegészítésként. De a legjobb a parlament előtt szétnézni ott kiderül, hogy mi a tuti, szinte mindegyik verdán van, szégyenTolatóradar jó tippnek, nekem is van de ahhoz nagyobb lyukakat kellett fúrni, kb mint az 1 forintos volt de lehet ebbe olyan volt aminek nem volt olyan nagy az érzékelője.
Hűtővíz: ez jó hír akkor nem kell félnem ha azzal tisztítom ki a rendszert
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz bambano #21528 üzenetére
Adalékolt alatt mire gondolsz? Legyen benne egy kevés fagyálló?
LaciCRM: én is rakattam be egy egyszerű 2 szenzorosat az elejébe, hogy milyen jó lesz ha párom vezeti az autót akkor majd ő használja, mindezt kb 2008 végén, 2009 elején, azóta sem vezette 20 percnél többet
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz bambano #21630 üzenetére
Ahh, nagyon kösz' a tippet! Mondjuk a hang elölről jön, de most, hogy mondod, úgy dereng, hogy egyenletlen úton is zörög.
#21629 sziada5925: Hopp, most látom, hogy Te is nekem írtad ugyanezt! Akkor ott kezdem a keresést! Köszönöm neked is!
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
#81556480
törölt tag
válasz bambano #21635 üzenetére
Meg befutón, ha tudjátok mi az, méterenként beton csík összetétel, lassan gurulva pici koppanások. De amugy ha megnyomkodja a kocsi elejét és ráteszi a kezét akkor is lehet érezni. Bár autószerelő szerint némelyik szilent hiba is lehet megtévesztő mert felviszi a rugó a hangot..
-
_seth_
veterán
válasz bambano #21713 üzenetére
Erre a legjobb eset az én autóm, megvettem, mentem vele kb 10e kmt majd műszaki, ott már mondták, hogy jaaj ez már teljesen le van kopva, azóta belement kb még 55e km, hangja sincs, fékerő mint egy új szetté, válla van a tárcsának de még mindig nem vészes, volt szerelőnél, ismét: jaaj, nagyon le van kopva.... GM eredeti cuccok.
Felni téma: hogy lehet ennyi nem megfelelő felni opelen? Annyi opel alu és acélfelni van, hogy tele van vele az internet...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz bambano #21755 üzenetére
Az biztos, olyan jeges út is van, hogy az autó arra ment amerre a nyomvályú... Menet közben ahogy esett az eső és haladtam az teljesen ráfagyott az ablaktörlő lapátra, le kellett verni róla a jeget, a hóval már megbírkózik Időjárás előrejelzés szerint kötv hétvégén viszont már nyugodtan le lehet cserélni, persze ez sem annyira biztos, hiszen már hetek óta jó idő volt most pedig mégis mínuszok vannak/lesznek.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
válasz bambano #21786 üzenetére
Basszus jó a kérdés! Nekem jónak tűnt a nyomaték miatt. Vezettem 1.3-as dízelt, ami elvileg 90 ló, de az szerintem nagyon harmatos. A lényeg, tök jól autózható, nem kell kétségbe esni, ha bekapcsolod a klímát, stb., de nem egy elfogó vadászgép. Azért írtam ezt az 1.6-os kategóriát, mert szerintem az úgy egy átlagos pilótának teljesen elég, meg kb hasonlóak a menetteljesítmények érzetre. Ennél jobban nem tudom megfogalmazni.
-
zolikaDB
veterán
válasz bambano #21818 üzenetére
Akkor!
Tavaly, 6 nappal több, mint 1 éve, 95e km-nél volt cserélve ->
- olaj, olajszűrő
- levegőszűrő
- benzinszűrő
- pollenszűrő
- 4db új gyertya
- komplett vezérlés
- szimmeringek
- első féktárcsák, betétekNyáron:
- új gumik
- computer
- klíma/gáz ellenőrizveDecember közepe:
- műszaki vizsgaIdén, kb 2 hete, 103e km-nél, tehát 8e km-el később, mivel hosszabb utat (utakat) tervezek vele ezután:
- olaj, olajszűrő
- levegőszűrő
- benzinszűrő (nyári etanolozások miatt)
- rúdfej, ingaRemekelek28: azokat is ellenőriztük utolsó szervíznél, ui cseréltem 2 izzót a ködben.
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz bambano #21821 üzenetére
A 8e km-es olaj is gyönyörű volt, a 2 hete beletöltött meg pláne, aranylott! Ja, és nem ette.
Calogero: 9 éves Astrára ilyen úri dolgokat nem költünk.Ez hülye? -> párásodik az f astra
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz bambano #21951 üzenetére
Hat ez az. Azert irtam, h egy GTS-en, OPC-n meg esetleg van is tartalom a zorej miatt. Plusz ezeket valoban atengedik a vizsgan, ha mar annyira sportolni akar az ember fia a kipufogoval.
Es egy Irmscher =/= dupla 100-as fojtas nelkuli Magnum dob.
De az is teny, h mar egy gyari 1.4-esre valo dob is piszok draga.[ Szerkesztve ]
-
Drótszamár
őstag
válasz bambano #21981 üzenetére
Elvileg nem rádiós a verda. A kulcsot kell elfordítani a zárban, ekkor zárja az összes ajtót. A kulcsban egy elemnek van hely, meg egy luk van, ahol szerintem régen egy led volt.
Zárás után meg szoktam húzni a nyitót, hogy tényleg zárva van e. Lehet hogy én voltam szőke, de ez már kb az 5. alkalom. Kezd gyanús lenni, hogy magától kinyit néha.
Olvastam már az ilyen rádiós trükkökről. Száradjon le a kezük.
( 2b || !2b ) az itt a kérdés...
-
zso79
őstag
válasz bambano #21984 üzenetére
Igen, van rajta switched +12V is, de úgy látszik az adapter azt konvertálja, így az a gyújtástól függ. Terveim szerint leveszem a jelet a vészvillogó világításáról, mert az már akkor is világít, amikor berakom a kulcsot. Nem vagyok benne biztos, hogy az is +12V, szerintem csak 5-6V, így majd egy relével megoldom, csak még nem tudom hogy bontsam meg a műszerfalat Volt egy orosz oldal, az astra-h.ru, ott mindenről volt képes leírás, de napok óta nem működik...
Egyszerűbb lenne direktbe kötni, de akkor meg bekapcsolva marad ha kiveszem a kulcsot.
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz bambano #21999 üzenetére
Az a többiben sem kevesebb és mégis dupla áron vannak, pár napja nézegettem klímás f astrákat.
tomyoy: a végére kiadhatod könyv formában mert benne lesz minden alkatrész cseréje ami elromolhat
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
helkis
addikt
válasz bambano #22050 üzenetére
a gyári méretet annyival is használom ahogy meg van írva, de ahogy peresedik a gumi, úgy a gyári nyomás nem elég már szvsz, hihetetlen, hogy erre nincs valami képlet..
nálam is most az elsőkben 2.2, hátul 2.0 bar van, de találtam egy ilyet: [link]
illetve fórumtársunk hsz-ét is megtaláltam lentebb:
Calogero:
2012. június 24., 21:32
Köszönöm válaszát.
Megnéztem hogy mit ír a gyár.Ezt találtam:
Komfort (3 személyig): 2.0-2.0
ECO (3 személyig) : 2.5-2.5
Teljes terhelés: 2.1-2,5ECO: A lehető legalacsonyabb fogyasztás elérése érdekében (defekttűrő gumiabroncsokra nem vonatkozik.
Michelin PRIMACY HP gumiabroncsom van.
szóval van értelem játszani vele, kérdés hogy mi az optimális egy nem gyári méret esetén..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
őstag
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz bambano #22099 üzenetére
Van itt egy srác 2.2-vel. Nem szereti, és szerinte a váltója sem passzol a karakterisztikájához. 2.2-ből asszem két féle van. A sima, és a közvetlen befecskendezéses. Utóbbiról sokkal jobbakat lehet olvasni.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
adorjant
senior tag
válasz bambano #22101 üzenetére
Azért ezt nem kicsit túlzásnak érzem.
Nekem minden egyes percben,amikor vezetem a Zafirát,az az érzésem,hogy ezt az autót ezzel a motorral találták ki. Nem hiányzik egy lóerő és nyútonméter sem. Soha. S-O-H-A. Pedig 6-7személlyel is gyakran használjuk.
Persze egy 3.2 más liga,de azért ne vetess már mindenkivel bigblockot A mai Magyarországra több,mint túlzás (sajnos). -
TasiA
senior tag
válasz bambano #22111 üzenetére
Én OPC-t vezettem párszor, na az nagyon ott van. Először a gazdi mutatta meg mit tud, pedig nem vagyok fosós típus, de mikor a kis körforgalomba 80-al estünk bele és mindenféle dőlés és kínlódás nélkül bekanyarodtunk, na az tetszett. Mezeit még nem vezettem. Borzasztóan tetszik a futóműve. Nem ráz, nem mászkál az úton és a bazi nagy felni/befőttes gumi kombóval sem rángat jobbra balra. Érdekes, hogy ugyan azon az úton az új A4-es Audit cibálta a nyomvájú jobbra-balra. Mezei Zafirát még nem vezettem, arról nyilatkozni nem tudok.
SETH: én a megbízhatóságra vagyok kíváncsi, meg a fogyasztásra, mondjuk G Astra, B Vectra, de leginkább C Vectra fronton, esetleg gázzal, ha van erről valakinek infója. Legfőképpen hosszútáv, ill. autópálya.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen