- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
Jó hány ennyi erővel valószínűleg olyan 70 körül lehet ötösben a legoptimálisabb, mert halad, könnyen tartja, nem akkor a légellenállás ereje stb... Azért nem kell belehülyülni se szerintem, meghát megvan az öröme annak is hogy érzed hogy tud menni és megnyomod. Ha kerül 200Ft -ba egy fröccs hát kerül, ez a hobbi
Declare 1.4 100 ló 5 milla tök jó
AMD Power én is jönnék ha nem gond / "újoncság" (bár már fél év. na meg 20 ezer km ) sem gond
Egy kis random tanács önjelölt "autófényezőknek": szóval úgy indult, hogy volt egy jó 10 centi hosszú, több mili széles és több mili mély kard a hátsó műanyag lökösben. Aki csak látásból is ismer akár innen tudja hogy egy porszemtől is szétvág az ideg nem egy ilyentől, szóval akkor az én módszerem a javításra:
Hát ez elég nagy és komoly sérülés, ezt szépen nem lehet, csak teljesen elem festéssel, úgyhogy ez lett a vége. De előszőr szintezés: a kiálló kis "dombokat" durva smirglivel le, addig, hogy kifelé már nem áll semmi, csak hiányzik az anyag vagyis "völgy" van. Alaposan kitisztít, majd most kapaszkodjatok nem vicc, LOCTITE pillanatragasztóval feltölt. Egy kis sérülés is sok idő hát még egy ekkora. Minimum 5 töltögetés. Ki fog folyni, most domb lesz a völgyből stb.. Nem baj, az a jó. Ha semmi "völgy" nincs, akkor teljesen szintbe csiszolás. Eleinte mehet durvával, de a végén 1200 végül 2000 -es papírrral kell befejezni, olyan legyen a műanyag tapintása mint az üvegé annyira sík. Ha ez megvan, akkor kemény/sűrű polírpasztát a 2000 -es papírra, és a 2000 -es papírral körköres bedörzsölni, szárad, letöröl mintha polír lenne rendesen.
Jöhet a festés, sok réteg, lassan, még több réteg. Sok réteg lakk. Utolsó rétegek közt mehet 1-1 polírozás kézzel a pasztával. Ha minden kész és csontszáraz akkor megint 2000 -es papírral a polírpasztát bedolgozni minimum 2-3x, száradni, letörölni. Ezután megint babapopsi-üveg simaságú és tapintású de már fényezett a cucc. Innen kedv igény és felszerelés szerint lehet még vele mojolni, ennél jobbat egyelőre nem tudok. De már nem matt, szép sima, és hibátlan, csak hát nem az a "zománcos" feeling mint a gyári. -
mephi666
nagyúr
ezért tartok a kesztyűtartóban egy zacskó gyorskötözőt az a rohadt tartópöcök filléres alkatrész, viszont cserélni már nem ilyen egyszerű, régi astra-k 99%-ában tuti hogy el van törve... volt, hogy szervizből vittem a kocsit, mentem asszonyért: zörög... k*rvaélet... megálltam munkahelye mellett az utcán, felnyitottam, nézegettem és akkor láttam, hogy a szervizesek ebben nem voltak ilyen alaposak és a pálca kopogott, amin csak tudott orvosoltam is gyorsan a problémát... (kicsit hipochonder vagyok én is, ha fura zajok jönnek a motortérből)
kezd kicsit feléledni a gép a téli eltunyulás után: főúton meg szoktam pörgetni, hogy szokja a jót és 3ban felnyomom 80-90ig, ahol kicsit több mint 4ezret forog... efölött már sajnálom és nem akarom kínozni, pedig messze még az az 5200... várom, hogy jöjjenek a hosszabb utak és kitisztuljon a rendszer: hétvégén szeged oda-vissza (2x80km), aztán 2hét múlva meg bakonybél oda-vissza (ez durván 2x200km lesz)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
nem 5számjegyű benne az óra? ami jobban meglep: gyártottak ilyet ótómataváltóval?
ui: pár hete arrébb álltam a cég udvarán főnök dsg-váltós superb-jével... ez volt az első tapasztalatom automatával, de baromi szokatlan: gyújtás nélkül kemény a fék, mint a beton, gyújtás után rettentő puha, d-ben elkezd magától gurulni, enyhe fékre lassít, megáll, erős fékre satu ez a sok fékrásegítés engem idegesít: nem érzem, hogy hol mennyire fog, egyszerűen ki kell alakulni a rutinnak erre a típusra is... jobb szeretem a szervo nélküli kocsinkat, ahol semmi fölösleges elektronika... érzéssel fékezek, érzéssel nyomom a gázt, érzem az úthibákat, mert nem nyeli be a szervo... itt meg a kuplungolólábam a féken, jobb a gázon, úgy tettem meg kb 50 métert, mint a bakkecske
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Louis
tag
2010- es évjárat. Még nem vettünk semmit, de próbálok felállítani egy tervet. Most pl. őt néztük ki.
''Nézd ott egy csikorgó nyom...''
-
AMD Power
titán
Jah persze nem a pénzen van a hangsúly. Nem egy tétel...
Irányjelző kapcsoló Opel, Suzuki
Se időm, se kedvem nincs most ehhez. Meg persze nem egy életbiztosítás index nélkül autókázni. Meg amúgy sem vagyok BMW-s.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
trassher
addikt
Miért lenne durva? A legolcsóbb dízeles kettőstömegű cromax-on 115.000. Azért ezeket az autókat nem épp boltba járni vették, van már bennük bőven kilométer. Munkadíjjal csak ennek a cseréje legjobb esetben 200.000 forint és akkor még máshoz hozzá se nyúltak.
Szerk.: Most látom a linkelt autót. 149.375 km-t futott és már kiemelve szerepel a hirdetésben hogy új lendkerék.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
AMD Power
titán
Tehát a törés az szerintem is túl van misztifikálva, természetesen korrekt javítás esetére értem.
Ez pontosan igy van. Logikusan tényleg azon van a hangsúly ,hogy mi lett törve és ,hogyan lett megcsinálva. Az mondjuk biztos ,hogy én egy 4-5 éves autótól "elvárnám" ,hogy törésmentes legyen. Nem egy nagy kívánság. Logikusan egy 1x éves autótól ez már nem ésszerű. Tegyük hozzá ,hogy nekem az Astra nem volt törve sehol sem. A tulaj elmondta ,hogy törve nem volt. Csak "koccolva". Ami látszik is. Le volt fagyva náluk az utcába az út télen és ő belecsúszott a kocsival az oszlopba. Ami látszik is természetesen ,de ez minden csak nem törés volt.
gerisz23 Azt nem tudom. NGK-t szoktuk mi itt javasolni.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Sajnos valóban csak ideglenes megoldás lett. Most már néha működik néha nem. Nincs mese cserélnem kell.
Gergoke88: De igen. Rosszul írtam az előbb. A VOSZ (A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége) adta az elismerést. Demján Sanyi bácsi is ott volt.
Louis Jaja... Mondjuk én a melót a top 5-be nem raknám be.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
nagyúr
Jó én se arra gondoltam Első-hátsó lökős, motorháztető, lámpák, csomiajtó, valami összekötő volt cserélve, szóval belenyúltak rendesen a gépbe, igaz utána gyári technológiával lett helyreállítva márkaszervizben, még nagyon fiatal volt a gép.
Témához visszatérve, nem lehet hogy tekert az óra és nem 117k km van benne? Vagy a motor is kapott a csattanáskor és esetleg egy bontott, sok km-es motort került bele occsóé.
[ Szerkesztve ]
-
gerisz23
őstag
Nem tudom,de ha jól látom az autó piros,a hirdetésben meg fekete szín van bent.
Én behozatalra számolnék legalább 150-et,2003-as műszakiztattam nemrég,ha nem akarsz 1 hónapot várni míg műszakiztatják akkor nem veszel külföldit.Ha van ismerősöd lehet előbb megtudják oldatni,de ahhoz protekció kell.Amúgy meg lazán rámehet még párszázezer...Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
amargo
addikt
köszönömaz információkat és a többieknek is.
LaciCRM, otthon azert nem állnék neki
F_Gergely, ez viszont egy komplett leiras, akkor utana is bezek, beszelek a szerelovel, hogy most mit is akar eladni nekem, mert utana nezve kicsit soknak tunt, amit mondott..
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
AMD Power
titán
Engem annyiból érdekelne igazából egy ilyen G Astra Classic II ,hogy nem rohad. Ez az első. Nem kéne állandóan a rozsdától pánikolnom. A másik ami talán még fontosabb a biztonság. Az ,hogy jobban menne egy picivel meg lenne benne klíma az már csak másodlagos lenne. De ha azt számolom ,hogy mondjuk ilyen 400e körül el tudnám adni az autót és még ahhoz kéne még egy 5-600e hozzá raknom akkor azért húzom a számat egy kicsit.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
honda 1993
senior tag
Tudom hogy nem a legszebb a motortér, de úgy vagyok vele hogy először legyen megcsinálva minden ami tényleg fontos.
Volt már: futómű állítás, vettem hozzá gumikat is, olajcsere (minden szűrő is cserélve lett), egy tömítés is ki lett cserélve, így most már nem szivárog az olaj ott ahol múltkor a képen láthattátok.
Aztán jön még nemsokára a komplett vezérlés csere (vízpumpa is cserélve lesz).
És ezek után a motortér lesz rendbe rakva.
Összességében kb szerintem 350.000ft-nál áll meg, ami még közel sem a kész állapot lesz, csak a fontosabb dolgok lesznek megcsinálva.A víztartály kupak tömítés az sajnos olyan volt eddig is, tudom hogy igénytelenség hogy nem cseréltem ki.
Egyébként ez így önmagában okozhatja a vízfogyást?
Hozzá kell tennem hogy azóta semmennyi nem fogyott belőle, mert csak pár km-es távokat mentem vele és a víz nem melegedett fel.XD alias IKSZDé
-
trassher
addikt
Ahogy lekattan már veszem is ki a pisztolyt. Suzukinál már megtanultam hogy nem érdemes egész a szájáig mert úgy is csöpög. Opel-nél is csöpög nekem, gondolom a fém és gumicső összeadásánál már a bilincs nem valami fényes vagy a gumicső öregedett el. Volt is belőle gond anno mert az ukránok behívtak az irodába hogy fizessek 5000-t mert csöpög a benzin. Mondtam nincs nálam pénz de majd legközelebb. Na azóta nem járok Kaszony felé.
tboy93: Igen kérdezte már más is hogy hogy ennyit tankoltam. Nekem megéri kimenni, 20 km a határ. Most is 253 forintért tankoltam 95+-os benzint.
Redmi Note 7
-
diegho
nagyúr
970k, egy kaposvári kereskedő hozta Ausztriából, tőle vettem. 130k km van benne, digit klímás. Vredestein sportac3 nyári garnitúra felnin és dunlop sp Winter response téli szintén felnin. Pótkerék az nincs, majd egy felnit kell vennem. Bal oldalon volt valami sérülés, 160-ra fújva 3 elem, oszlopokon 30, tehát valami kis dolog volt. Minden más elem 90 körül. Első szélvédőn 3 kavicsfelverődés, szakszerűen feltöltve. Belseje szép, kívül vannak karcok.
-
tzahola
csendes tag
Hmm, bár lenne itthon multiméterem
Szervizkönyv alapján úgy látom, hogy még a gyári akksi van benne. 5 év után talán már várható is volt hogy meghal, csak fura hogy egyik nap még minden oké, másnap meg csak nyekereg az önindító... Igazán jelezhetett volna a fedélzeti számítógép -
Pitu
aktív tag
Ott volt a "+" jel, igazad van.
Mi alapján mér, mert pontosabbnak tűnik mint az óra? (váltó v. motor egyik jeladója?)(#43644) adorjant: ritkán (~2 havonta 1szer) tényleg ingadozik a fordulatszám, de olyankor fel-le, most egyszerűen csak leesik, de csak "x" km után.
[ Szerkesztve ]
-
kriszpontaz
veterán
Ezzel az Easytronic vezérlőhöz is hozzáfértem. Hibakódot olvastam belőle és töröltem. Élő adatokat figyeltem, de felsorolja az összes vezérlőt a rendszerben amit lát, vagy láthat. Nem tudom mi a különbség belül típus és típus közt, mert nem szedtem szét.
Most épp egy OP-COM-al szemezek mert az több vezérlőhöz hozzáférne.Mindjárt csinálok pár képernyőképet mobilon hogy miket lát a kütyü és milyen élő adatokat mutat. Kérek vagy 20 percet.
[ Szerkesztve ]
-
Phobion
őstag
Akkor a közösségépítő rangodnál fogva a leb@szás mellé nehéz lenne tizenötödszörre is bepötyögni, hogy "igen", vagy "nem"?
de köszönöm a tippet, beruházok egy ilyenre
[ Szerkesztve ]
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
w333
félisten
Király ...
Hát akkor én mit mondjak a 22 éves Vectra -al ? az utóbbi 2 hétben megjártam 2X Erdélyt és 3X Balatont kb. 2000 km, szépen tette a dolgát a 116 paripa
Igaz hogy kb. minden most volt rajta kicserélve, de nagyon megbízható autó
Jah és annyit hozzá tennék hogy 1 csepp olajat nem eszik
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
Hát azt elhiszem ...
Én megfogadtam hogy inkább többet fogyasszon de akkor legalább menjen, a lovakat itatni kell
De lassan lecserélem és őszintén megmondom kb. 600e -től nem szeretnék többet rászánni, viszont tanácstalan vagyok hogy mit kéne venni ?
Egy 1.8i vagy 2.0i 16V Opel G Astra lenne a legjobb, bár mostanában már az A4 B5, 320i és Leon felé is kacsingatok, üveglámpás Octavia pedig csúnya
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs