- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Netfone
- Yettel topik
- Magisk
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
ma A ThermoVue rendszere mellett az éjjellátó képességek is megvannak.
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #46793 üzenetére
Gyári irmscher lökős nagyon ritka, ha talál is az ember 60-100 ezer darabja...
-
F_Gergely
őstag
Nekem többek között ezért is van fent a vonóhorog, ha belém száll hátulról akkor legyen emlékezetes neki
Tegnap majdnem engem is telibekaptak oldalról, megyek főúton, csávó nekem balra áll a macisajtnál néz jobbra (én balról jöttem) majd jobbra nézve megindult előre, én meg konkrétan előtte voltam! Frankón azt hittem telibe kapja a kocsi oldalát, akkorát fékeztem hogy kishijján keresztbe fordultam. Csávó azt hiszitek megállt? Kifordult és mint aki jól végezte dolgát elhúzott. Pedig kiszálltam hogy kirántom a kocsiból a tetvet...
Nem vagyok félős típus, de remegtek a lábaim az adrenalintól... -
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #46838 üzenetére
Bazzeg ha vekin minden szarnak külön lámpája lenne, előre látom nekem villogna az összes minden reggel mint a karácsonyfaégő. XD
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #46849 üzenetére
Menjen a k. anyjába... Ezt nem hiszem el, bazzeg...
Bár nem tudom miért lepődök meg, nálunk tesom toyotájából nyúltak le úgy benzint hogy alulról a tankot egy fémtüskével beütötték, de mivel tesom aznap tankolt, gondolom több volt mint amire ők számítottak, igy kb a tank fele szétfolyt a kocsi alá. Reggel mentem dolgozni, nem értettem mi ez az ordenáré benzinszag. Hát utána vettem észre... -
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #46887 üzenetére
Ez így működött amíg meg nem jelentek az ugrókódok, ami azt zárja ki hogy ugyan azzal a kóddal kétszer kinyisd/zárd a kocsit. Na de a dolgozni nem akaró és könnyen sokat keresni vágyó emberek is fejlődtek ahogy a technika is.
Ma ez úgy működik, hogy bezárja a júzer a kocsit, a tolvajok meg először is befogják a jelet és tárolják, másodszor pedig zavarják a kocsi és a távirányító közötti utat, így a kocsi nem fog zárni. Ekkor a júzer még egyszer rányom a zárásra, ezt a jelet tárolják, és az elsőre befogott kódót pedig elküldik a kocsinak ami bezár.
A júzer vállat volt "biztos merül az elem" aztán mire újra a kocsihoz megy hült helye. -
F_Gergely
őstag
Kulcs nélküli autó olyan mint az automata váltó.. kell a hóhérnak.
Náluk vannak olyan céges mondeók meg fucus-ok hogy nem kell hozzá kulcs. Motort leállítja, mondom fasza, most vedd le a gyújtást, ööö azt nem tudja
Kéne a francnak, maradok a mechanikus dolgoknálMás:
Valami szivja az akksit, kicsit méricskéltem multival, a 17-es és 20-as biztit kivéve elvileg jónak tünt a dolog. A gondom az hogy mind a két bizti 30A és az elektromos ablakhoz tartoznak.
Most ilyenkor mi van? Ablakok működnek rendesen. Itt igazából elakadtam, hogy mi lehet a gond.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #46909 üzenetére
Én csak azt sajnálom hogy elfolyik, (valamennyit biztos eszik belőle a kocsi is), de a szerelőm haja is égnek áll már mert valahol mindig engedi az olajat. Pedig minden szart cseréltek, mikor a váltó lent volt ott is szimeringet mindent cseréltek. mégis "csöpög" belőle. Nem látványos, de tud pöttyözni ha éppen olyanja van...
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #46917 üzenetére
Nálam egyszer kellett elemet cserélni abban is még az előző tulaj által vett elem volt. De amugy ha sokat nyitod a kocsit, gyorsan le tud merülni egy tesco-s elem.
Csak viszonyítás képp, egy rendes energizer elmegy mondjuk 5-6-8 órát, egy sima tescos meg 2 órát - tapasztalat onnan tudom, b'zmegoltam is hogy WTF -
F_Gergely
őstag
válasz sergiooo #46941 üzenetére
Szia, ismerősnek ugyan ilyen kocsija van. 1-2 éve neki hirtelen felugrott a fogyasztása 10-12 literre de nem tudjuk mitől. Most sikerült 9 literre levinni de egyenlőre nincsen meg a hiba oka.
A rángatás EGR-től lesz, neki is berángat, tisztítva volt, de örökkévalóságig ezt sem lehet takarítani, egy idő után cserélni kell, újra nem bontottra! Érdemes cserélni a gyertyákat, 1-2 ezer forint darabja. Nézd meg folyik-e olaj valahol (miután letakarítottad), ha igen hol. Olajteknőnél csak gyári tömítést vegyél mert az után gyártott engedni fogja az olajat. Nézd meg hogy gázadásnál füstöl-e illetve mikor beindítod, dob-e ki fekete korompamacsot.
És ugye a kötelező dolgok: összes szűrő, olajcsere, fagyállócsere, szíjcsere stb. -
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #46961 üzenetére
ha picit járatosabb a témában otthon simán át tudja nézni, lengéscsillapitokat, szilenteket stb. De ezeket ugyis érzi/hallja mikor vezeti az autót. Kérdés mennyire van rutinja.
Más:
Ma találkozom a lakatossal az alváz miatt kiváncsi vagyok mit fog mondani. Néha van ilyen fellángolásom hogy eladom a retekbe, de a 2,5 V6 dizelekről sok jót nem olvastam, állítólag elég nagy pénztemető az is
Meg eszik is rendesen, most voltam tankolni 5,8 lett a fogyim, ebben van 250 km autópálya, a többi meg város, klíma mindenhol ment, és városban szeretem néha kicsit pörgetni ( jó tudom van akinek a 3 ezer az alapjárata ). Szóval a fogyi jó, a rohadt belső zörgéseket kéne megszüntetnem, de addig nem tudom leszigetelni mig nincsen lakatolva, de ma rákérdezek. Ha azt mondja nem befolyásolja akkor addig megcsinálom, zörögni nem fog, és halkabb is. Csak szar hogy nincsen garázs, ha lenne már rég kacsalábon sprintelő lenne. Rég kész lenne már -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #46965 üzenetére
Én is ezt gondoltam, de igazából fene se tudja. Több opelest kérdeztem már, vectrásat is más típussal rendelkezőt is, de többen vannak vele úgy mint én, hogy csak akkor villan fel a lámpa ha izzít. mivel 5 fok alatt izzít, így felette még csak fel sem villan mint mondjuk gyújtásnál a légzsák, a check lámpa meg ezek. Érdekes mert B vectránál is van akinek felvillan gyújtásnál és van akinek nem... Nem tudom miért van ez.
Én pl mikor megvettem a kocsit azt hittem kiégett az izzó, mert sose villant fel. Aztán szerelő esküdözött az jó... És másfél év után egyszer csak felvillant, de mikor már meleg volt a motor, utána már nem (pl leállítottam és indultam vele később).
Ismerősnek B2 van, nála felvillan minden gyújtásnál, csak ha izzít égve marad, ha nem akkor kialszik.
De eddig senki nem tudta megfejteni ez mitől van.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz lsebestyen #46967 üzenetére
te csináltad? én kárpitanyagot vadászok, A-B-C oszlopokat akarom bevonni, de sehol nem kapni normális anyagot :/
-
F_Gergely
őstag
én ugy tudom csak ha tök ugyan az a kasztni akkor egyezik. A fixpontos és a tetőléces csomitartó még tipuson belül sem egyezik. Pl nekem kombi vectrám van erre csak direkt kombi vectrára vaéó csomitartó jó, hiába van havernak vectrára való csomitartója nem tudom felrakni mert az ővé nem tetőléces, hanem a tetőben lévő mélyedésbe rakja a körmöket. Kombira csak és kizárólag kombira való jó.
A szélesség elvileg ugyan az, de teljesen más a rögzítés.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #46995 üzenetére
Kár az autóért mert egyébként a Calibra egy nagyon jó autó (szerintem), és még a felfelé nyíló ajtók is lehetnek jók. De sajnos látszik az igénytelenség, a gagyiság. Undorító módon le van lakva. Valószínűleg szét is van hajtva, azért is sürgős.
Azért nem véletlen hogy egy egy jobb állapotú calibra 1-1,5 millió körül megy.... -
F_Gergely
őstag
Elektromos szakik egyesüljetek:
Sztori röviden, generátor fel lett újítva. Tölt is szépen 14,4. No de reggelente nem töltikézik csak 13,8-at és ha rátolok némi elektromos fogyasztót pl tompított, fütés, leesik 13-ra.
Tegnap kicserültük a szijfeszítőt, új szij is van. Hazafele végig 14,4-et töltött ülésfűtés, tompított, fütés stb 14,3-ra esett le.
Most reggel jövök be és 13,2-13.4-et töltött fogyasztók mellett. Mi a franc lehet? És miért csak reggel? Arról nem is beszélve hogy szerintem valami szívja az akksit. Én rámértem 0,11 volt.
Tegnap mértük semmi fogyasztás nem volt.Szóval mi az a hiba ami a két tüntetet egyszerre produkálja:
Rossz töltés, és lezárt autónál merül az akksi.
Rossz test? Más nem jutott eszembe, de ha rossz a test miért csak reggel?
Bármilyen tippet szívesen fogadok, ezzel szenvedek két hete és fogalmam sincs mi lehet a hiba. -
-
F_Gergely
őstag
Beszéltem szerelővel, azt mondta mérjek rá indulásnál, ha szar akkor generátor ki. Csak azért bosszant, mert igy megint nem lesz kocsi, ha nincsen kocsi nekem ez marha nagy költség...
Engem ez dühít megcsinál valaki valamit, kifizeted, utána ha szar oké hogy megcsinálja garanciába, de wazz nekem az arra az időszakra keletkező költségemet ki a rossebb téríti meg? Senki.... -
F_Gergely
őstag
válasz 7Sony7 #47012 üzenetére
Nem tudom, az enyém elvileg 5 fok felett nem izzít, izzítás lámpáját én évente pár alkalommal látom égni ha nagyon hideg van.
Oké hogy indításnál mondjuk nem tölt, de ma is autókáztam háromnegyed órát, és menet közben is tompított és fűtés mellett 13,4-et töltött.
Tegnap meg hazafele töltött 14,3-at. Valami nem oké csak nem tudom hogy mi. Ha relé lenne rossz megmagyarázná a lezárt kocsi alatt merülő akksit, viszont a töltés hibáját nem. Valahogy a kettő összefügg csak nem látom még hogy hogyan. -
F_Gergely
őstag
válasz 7Sony7 #47014 üzenetére
az a gáz hogy tegnap is ott voltam, és hibátlan volt minden. Lezárt kocsinál is nulla volt a fogyasztó.
Nekem az izzítólámpa fel se villan, semennyire sem. Sokáig azt hittem nem is működik vagy kiégett. Egyébként van amikor hazafele is szarul tölt, délután vagy este. De tegnap pont jó volt... Szerelőm is csak vakarja a fejét, mondta mérjek rá, ha rossz akkor generátor ki. -
F_Gergely
őstag
válasz trassher #47033 üzenetére
Nagyon jó cucc én már ismerősnek is vettem, csak ámult és bámult
LED-es cucc elvileg nem lehet a lámpában mivel azt halogénhez tervezték. Amugy (és ezt ne vedd bántásnak) én az összes LED-es helyzetjelzős, meg tompítottas jóembernek kalapáccsal betörném a lámpáját... Magyarázza már el nekem valaki, hogy a helyzetjelzőnek miért kell úgy világítania mint egy reflektornak? Benne van a nevében helyzetjelző, tehát csak egy jelzőfény, nem azzal kell látni! Hócipőm tele van, hogy éjjel a sok barom, ilyennel megy, vakít mint az állat, és semmi értelme.... Vegyen bele egy jóminőségű izzót és ennyi. Jaaaa hogy azzal nem fog elvilágítani a román határig? ...Más:
Töltésre visszatérve, tegnap multival mértem, az kiderült hogy ami belül volt mérő az szar... 13,2-t meg 13,4-et mutatott multival meg 14,4-et mértem. Viszont a töltés ugrál, hol tölt 14,4-et hol meg csak 13,7-et. Na ez mitől lehet?
Mértem aksit is indulás előtt 12,46 volt (itt már ajtók nyitva égett a belső világítás-kilépőfény), szerintem az úgy jó, azzal nincs gond.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #47037 üzenetére
Akikkel én szoktam útközben találkozni vakítanak. Jóval erősebb a fényük mint a sima izzónak. Ronda srága a sima izzó, veszel egy normálisabbat pl osram (ez van nekem is) annak már szép fehér a színe
Ugyan ennyire dühít mikor a sima lámpatestbe berakják a kinai gyagyi after xenont világítják az eget és vakít mint az állat. Ilyet elszoktam engedni aztán mögötte meg felkapcsolom a refit - érezze a törődést...
Nem tudom miért nem lehet megérteni, hogy hiába cseréli ki a világító részt attól még maga a lámpatest, pontosan úgy lett kialakítva hogy azzal világítson amihez tervezték. -
F_Gergely
őstag
válasz trassher #47064 üzenetére
Nah wazze... Mondjuk nézd a jó oldalát, ha műszakilag faja kit érdekel az alváz szám, ütnek bele újat. Jó problémás de megoldható.
Most képzeld el ha ezen felül az egész autó egy hulladék lenne. Műszakilag legalább rendben van.
Azt a csatit meg vágd ki az ülés alól és kösd be rendesen.Nekem október végén lesz teljes alváz és üregvédelem, aztán jövőre muszáj lesz lakatoltatni, fényezni... Csak úgy pörögnek a százasok....
Ezek mind nem érdekelnének ha nem zörögne a belseje. De egyszerűen agyfaszt kapok, mérhetetlenül idegesít hogy zörög az autó menet közben. Jövőre biztos hogy atomjaira szedem, mert így is hangosan kell a zenét hallgatni hogy ne halljam.Az már más kérdés hogy a mélyláda miatt ugyan úgy zörög minden. -
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #47075 üzenetére
Most abban maradtunk a szerelőmmel, hogy megnézzük majd a generátortól mekkora fesz jön ki, ha jó akkor újrahúzzuk a testet. Ha meg tényleg a generátor a szar akkor meg megy vissza gariba.
De egyébként én is arra tippelek, hogy a fesz szabályzó szar..(#47067) trassher
Övfeszítőt ki tudod cserélni, 5-6 ezer forint. De hihetetlen milyen cigánykodásokat csinált. Bár nem tudom miért lepődök meg, nálam a vectránál voltak hasonlók, bár ott szerencsére a légzsákok rendben voltak/vannak. De ilyen dolgokban szívesen segítek, kérdezz ismerősnek G astrája van már lassan annyira kikupálódok abból mint a vectrából Becsukott szemmel szedem szét/rakom össze. -
F_Gergely
őstag
válasz trassher #47078 üzenetére
Igen kb én is igy vagyok vele Ez mind tapasztalat, meg én sem esem pánikba (már) ha valamihez hozzá kell nyúlni, szétbontom az egészet a fenébe
A vezeték színe nálam sem egyforma, de nem értem miért mert gyári kábelköteg tehát az sem lehet hogy valaki belemókolt. Ird meg a vezetékek színét mindkét oldalon és megnézem majd ismerősnek az astrájában, onnan visszafejthető melyik szín micsoda. Oldallégzsákja neki sincs.Más:
Amikor az ablaktörlő lapát első törlésnél (tehát amikor elindul a függőleges állapot fele) szakaszosan töröl pl. 1 centit töröl majd "ugrik" egy centit, majd megint töröl kb 1 centit majd megint "ugrik" ez mitől lehet? Visszafele nem csinálja ott csak szimplán a víz fele a szélvédőn marad. Nincs két éve hogy gyári ablaktörlő lapátokat vettem eddig hibátlan volt, most meg marha szarul töröl.
Szerintetek?[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz berek21 #47087 üzenetére
Nem tudom nem járok Ausztriába De durva hogy 4 évesnél régebbi gumit nem fogadnak el...
Az biztos hogy drágán vesz a tököm akkor ablaktörlőt, Bosch Aero-t akartam de akkor 7 ezerné nem veszek hogy másfél év múlva kidobjam.
Bosoko-t mondták még régebben, annak 800 huf darabja az is aero, kipróbálom akkor azt milyen. -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #47091 üzenetére
Nekem téli gumi van fent, 2. éve annyi hogy idén megcserélem az elsőket a hátsókkal de amúgy hibátlanok.
Jövőre már remélem lesz keret nyárit venni meg hozzá alut.
Nekem Dunlop Winter Response 2 van, nyáron se volt vele semmi bajom. Kereket pörgetni nem szabad mert azt nem birja -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #47094 üzenetére
biztonsággal egyet értek ezért cseréltem le az összes gumit mikor vettem a kocsit.
Ha érezném hogy nem lenne biztonságos már cseréltem volna, de mivel stabil, és semmiféle problémát nem találtam benne így fennmaradt. Kollégám és ismerősöm is télivel jár. Volt pár hirtelen fékezésem, mentem vele elég sokat pályán, semmiféle hátrányát nem éreztem. Maximum talán picit zajosabb. -
F_Gergely
őstag
válasz zolikaDB #47170 üzenetére
Hát legnagyobb cumi az hogy semmilyen alkatrész nincsen hozzá. Ha mégis kapsz az horror árban van (300-400 ezer huf).
Nálunk még a 2.5 TD-hez is nehéz alkatrészeket találni, kettőstömegűt aranyárban mérik.
Cserébe megy mint állat, hátsókerekes és egy élmény vezetni. Autómatához nem volt szerencsém, de én mondjuk a kézit jobban szeretem. -
F_Gergely
őstag
Srácok mikor lesz az opel tali? Dobjatok már pm-et ha lesz mert mindent elfelejtek
-
F_Gergely
őstag
válasz trassher #47308 üzenetére
En a helyedben elmennek szelvedoshoz es rakatnek be zsir uj szelvedot. Pesten 10-14 ezerert berakjak 10 ev garanciaval. Vectraba/omegaba 12 ezer szerelessel mindennel egyutt. Es garanciaval, megbizhato kifejezetten szelvedokkel foglalkozo ceg pl Pilkington markabolt.
-
F_Gergely
őstag
válasz trassher #47351 üzenetére
Én is kérdeztem, hogy ilyenkor mi van, mert a KM állása nálam 347 ezer, viszont a kocsi motorcserés volt, a motorban meg van 220 ezer. Most volt műszakin a verda, de nem mertem átírni a KM-t nehogy az legyen a gáz hogy jóval kevesebb mint 2 éve. De ilyenkor mi van? Meg mivel nálam a forgalmiban csak motorkód van, motorszám nincs, elvileg akár hétvégente cserélgethetném a motort. Műszakin ha rákérdeznek a km eltérésre mit mondok? Vagy ilyenkor mi van?
Más:
Vettem egy pár Bosoko ablaktörlőt, hát az egyik csíkoz, de nem is vagyok vele elégedett. Valahogy nem az igazi. Inkább maradok a gyári opelnél, hiába az nem areo, meg hyper, de semmi bajom nem volt vele.
A boltban a srác azt mondta még csodálkozik is mert a gyári szokott bírni 1 évet, az után gyártott meg fél évet, nálam meg 2 évet bírt a gyári -
F_Gergely
őstag
válasz Egyhapsi #47367 üzenetére
különböző termosztátok (ez lehet gyári is) más hőfokon nyitnak nálam a vectránál van 82-85-92-95 amikről én tudok és mindegyik gyári. Ugyan úgy néz ki csak más hőmérsékleten nyit.
Fütés előtétellenállásnál szokott ez a hiba lenni hogy nincsen fűtésed, ez szabályozza a fütés fokozatát. HA bedöglik általában két véglet van, vagy nincsen fűtés, vagy télen nyáron csak meleget fúj majdnem a legerősebb venti fokozaton. Opciós lenne még a dugulás, de ha a vizhőfokod jó, és beáll rendes értékre akkor nincsen dugulás - szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs