- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
- iPhone topik
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Beúszott az új Black Shark GS3 Kínába
- Computex 2024: Mindenes svéd gamer fejhallgatót otthonra?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Realme GT 2 - aláírjuk
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 25. hét: Crusader Kings III
gp Extraként a Plants vs Zombies: Garden Warfare és a Hell Let Loose párosa is kipróbálható.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
ph Az Intel szerint nem ez a stabilitási gond oka, azt még ugyanis nem tárták fel teljesen.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Szada85
aktív tag
válasz Petyyyyy #86988 üzenetére
Pacek darab annyi szent.
Már csak arra lennék kíváncsi - de tudom, sosem fogok erre választ kapni -, hogy vajon melyik rüsselsheimi "Év dolgozója" rakta össze így a csomagot, hogy a dízelböl csináltak ilyen mérges optikás gyári kiadás Recaroval, meg mindennel, de a 200 lovas benzinesböl meg nem? #fail
Vagy egy G-hez hasonló, limitált H OPC Caravan széria lehetett volna legalább. -
-
Szada85
aktív tag
válasz Petyyyyy #86994 üzenetére
Mert ez OPC line is. Egészen pontosan OPC Line-Paket2.
Létezett sima OPC Line-Paket 1 is, az kimerült egyszerü toldatokban, apró spoilerben, míg a Paket2 már OPC lököst, Recaro üléseket, OPC stílusú váltógombot (ez van sztem a képen is), meg még pár dolgot. Cserébe belekerült 1500-2000€-ba a csomag. -
adorjant
senior tag
-
hdanesz
senior tag
válasz Petyyyyy #87088 üzenetére
Amikor ott voltam gumiszőnyegek voltak benne.
A képen pirossal jelölt részen nem a klíma matrica lenne látható? Csak kiégett a képen és nem látni a feliratokat.Ami még feltűnt, hogy mindkét első ablak résnyire nyitva volt. Lehet én vagyok paranoiás...de remélem nem a párásodás vagy ázás miatt.
Még próbakör nem volt, de a motort beindítottuk. A láncos motor gondolom alapban hangosabb mint egy szíjas. Nem csörömpölt, de hangosabb volt mint egy szíjas motor.
-
hdanesz
senior tag
válasz Petyyyyy #87093 üzenetére
Közben megnéztem több 2004-2005-ös évjáratú 1.2-es Corsa hirdetését és mindegyiknél egy matrica/tábla van a motortérben. Íme.
Kinagyítottam a képeket, nekem úgy tűnik minden info most már egy táblán van. Bár kiolvasni nem tudom.
Na, majd élőben megnézem mi van rajta pontosan. -
hdanesz
senior tag
válasz Petyyyyy #87146 üzenetére
Ííííígy van. Óvatos duhaj vagyok mióta sikerült 1-2-szer megégetni magam.
Ebben a CD30 témában sem annyira maga a hiba idegesít. Nem tudom mennyire gyakori hiba, hogy a hangerő gomb így hal meg. Csak úgy normál használat mellett megsül valami. Lehet előfordul, de én már paranoiásan azt sejtem mögötte, hogy valamiért kivették a helyéről - valami barkácsolás, csináldmagad javítás miatt....és az okozott valami bibit.
Beszéltem egy autohifis emberkével, ő azt mondta, hogy így leírás alapján vagy végfok vagy alaplap hiba. De mindenképp látni kell és akkor tud érdemlegeset mondani.
Ha minden kötél szakad, az autó rádió nélkül is megy.
-
-=RelakS=-
veterán
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Petyyyyy #87261 üzenetére
Itt állítsd is meg a videót, és láthatod, mennyire egyenetlen.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
dethroner
veterán
válasz Petyyyyy #87334 üzenetére
Ampera? 4 milla körül kezdődik, egy közlekedési edényre van szükségem, ez már sokszorosa annak, amit számomra egy autó ér. J astra is csak azért került képbe, mert a subaru foresterem valami benzinesbe be kéne számoltatni. Pécsen meg nem jár BKV De amúgy miért gond a turbómotor rövid távú használata?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Skynet258
veterán
válasz Petyyyyy #87356 üzenetére
Éltem volna a lehetőséggel, de az autó mára megoldotta magának... Tegnap úgy szálltam ki, hogy csak vonalak szerepeltek a guminyomás helyén meg az ikon hogy lapos valamelyik. Ma meg beülök, megyek, feltűnt, hogy semmi ikon, menübe belépve ott van mind a 4 guminyomás... Utólag is pacsi a gumisoknak, akik szerint
1., speciális eszköz kell a programozáshoz ami csak a szakszerviznek van (ja meg 6 dollárért Aliról bárkinek)
2., ez az autó biztos nem tudja az automatikus TPMS hozzárendelést
https://geekpulse.hu
-
-
diablo1984
veterán
válasz Petyyyyy #87643 üzenetére
de 179e km és 317e km között van egy kis diffi és 317e km-rel is egy kereskedés hirdette Budapesten. Ez akkor is csalás a javából, mert messze nem annyit kaphat 2 ennyire eltérő futásteljesítményű verda! Had én döntsem el a valós paraméterekből, hogy milyen autót szeretnék, na csak a hazugságokat kelljen szűrni....
-
Motion_Blur
félisten
válasz Petyyyyy #87643 üzenetére
Tehát a vevői elvárás legalizálja az óra-tekerést? Ne vicceljünk már...
Egy rakás alkatrész futásra van belőve, de nézzük csak az legegyszerűbb dolgot, az olajcserét.. a futásteljesítmény egy nagyon fontos adat és árképző tényező. Nem az egyetlen, de nem mindegy hogy egy autóban 150 vagy 300e km van.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
diablo1984
veterán
válasz Petyyyyy #87646 üzenetére
A legalapabb szám a futásteljesítmèny, utána ha az a tűrèszónàmban van nèzem az állapotot! Volt már 320 e km-t futott benzinesem, ment, üzembiztos volt, de tènyleg sok volt a kopó rajra, általában a sokat futott autóknál már költeni sem szoktak azok akinek eladó, pedig van mire!
Ez a karcagi autó is csak addig volt èrdekes, amíg 179e km-t vízionáltam bele, de így vèletlenül sem èrdekel mèg az eredeti pesti -200e ft-os árèrt sem!
Aki azt mondja, hogy állapotot veszünk ès nem km-t, az gondolom nem a 100ekm ès 400e km difijère gondol, hanem max a 100e vs 200e viszonylatra, de mindkettőt a vevő döntse már el a valós adatokkal, hogy èrdekli-e, bekötött szemmel sem megy az ember autót nèzni..... -
siletto
tag
-
mandras81
senior tag
-
-
mandras81
senior tag
válasz Petyyyyy #87822 üzenetére
Az biztos, hogy az én példányom egy jó felszerelt darab, és az ülések is memóriásak. Azért van két dolog, ami hiányzik az autóból: ASR/ ESP és a TPMS.
Ezeket utólag lehet belerakatni? Gondolom, az ASR horribilis lenne (talán alapból hülye a kérdés, és egyáltalán nem is lehetséges), de vajon a TPMS mennyiből oldható meg? Gondolom a szenzorok 50-60e Ft-ból kijönnek összesen a kerekekbe, de ezen kívül? Vagy a központi érzékelő gyárilag benne lehet?
-
mandras81
senior tag
válasz Petyyyyy #87852 üzenetére
Áhh, erre nem is gondoltam! Most lehet hülye kérdés, de ahol meg tudják csinálni az átfolyós olajcserét, ott tuti, hogy a váltógenerálra is képesek? Úgy értem, hogy nem kell valami Easytronic specialista hozzá? Lehet, kicsit paranoiás vagyok, de félek, hogyha rákérdezek, hogy vállalnak-e váltógenerált adott esetben, akkor valahogy az is lesz belöle.
A szervízt meg megkérdezem az autósban.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron