- Telekom mobilszolgáltatások
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Hirdetés
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
2024 - Alig egy nap múlva jön a Sony új State of Play előadása
gp Az előzetes tervek szerint több mint 30 perces lesz a műsor.
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz morphin #55125 üzenetére
Elso kerdesedre:
Bevett dolog, gyujtasmegszakito, valamilyen rejtett vagy funkcioval nem rendelkezo gyari kapcsolora kotik ra. Gyakorlatilag egy megszakito amit ha nem aktivalsz (nem tartod nyomva) nincs inditas. Siman visszalehet csinalni, annyi hogy a szalat direktbe kotod a gyujtaskapcsolora tehat nem lesz megszakitva.Masodik kerdesedre:
Jok ezek a bicskakulcsok nekem is ilyen van. Nekem 3 ezerert martak bele a nyers kulcsba a mintat, utana meg megneztek a kocsiban nem e akad, mukodik e rendesen, nyit-zar elforog e rendesen stb. -
F_Gergely
őstag
Ti találkoztatok már olyannal, hogy az autó koccan, légzsák nem nyílik de az övfeszítő eldurran?
(#55150) sziku69:
Maglód nincsen tőlem messze ha kell egy kis help.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz trassher #55153 üzenetére
most ugyan ilyen autót hoztak hozzám (15-öt fizetett a tulaj a szerelőnek hogy megcsinálja, aki csak egy ellenállást kötötte be azt is szarul így hol jelez légyzsák hibát, hol nem - és ugye így a légzsák sem megy, pedig a gyerekeit hordja vele), lufi nem, de övfeszítő durrant, azt kell rendbe tegyem. Kókányolás, gányolás tetőfoka....
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz oliwire #55156 üzenetére
érdemes normálisat venni, mert az univerzálissal nem fog menni rendesen. Múltkor ilyen daewo került hozzám, mondja a tulaj cseréltek lambda szondát azóta megy a check engine. Szondát kiszedve látom, beraktak egy univerzálisat, a gyárinak levágták a végét, és a kettőt összekötözték, szigetelőszallagozták. 60 volt bele az új, a gányolást meg 50-ért csinálták neki. Gondolom biztos megérte neki...
(#55157) trassher:
Nő a tulaj, ő elvitte szerelőhöz, azt mondja megcsinálta. Aztán 1 hónap múlva elkezdett felvillanni a légzsáklámpa, és így derült ki hogy mit gányolt össze a szerelő, amire elkért 15 ezret. Mondjuk ha az én feleségem/ismerősöm lenne, én visszamennék és eltörném a szerelő kezét...[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz oliwire #55162 üzenetére
Attól függ az autó mivel volt szerelve (ha volt. Pl: ablaktörlő motornál is úgy van hogy szerelték gyárilag Delphi-vel is és Bosch-al is viszont a kettő nem csereszavatos, egyikbe ez jó, másikba az. De más alkatrésszel is van ugyan így. Ha nincsen különbség én Bosch-t vennék, azzal nem tudsz félre nyúlni.
-
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #55203 üzenetére
én mostanában fogok valamikor nekiesni a km órának B1-es az autó és szereztem B2 sport km órát csak a vezetékezése teljesen más, úgyhogy kötögethetem majd át
Van kapcsolási rajzom, meg tudok segíteni ha kell.
(elektromos szerelőnek akkor a rémálma ha nem tudja mit és hol keressen vagy nem akar vele foglalkozni - tapasztalat) -
F_Gergely
őstag
-
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #55271 üzenetére
órát ha kiszeded rögtön mögötte van a kábelköteg, simán ki lehet mérni de két teljesen külön vezetékről beszélünk furcsa lenne ha mindkettő hirtelen elszakadt volna. Órát kiveszed már látni fogod. Bontás nélkül is meg lehetne oldani, de az finoman fogalmazva a rögösebb út, mert akkor meg a motorvezérlőt kéne kibányásznod és ott kéne mérned. Órát kivenni egyszerűbb és helyben van az összes vezeték.
az a diszléc amit te mondasz, lehet kapni és csak be van pattintva a szélvédőhöz, ki lehet szedni meg az újat berakni. Ha valóban egyről beszélünk.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
-
F_Gergely
őstag
válasz oliwire #55277 üzenetére
hát ez igy elég szarul hangzik...
De ez olyan hogy nekem is mikor csinálták a kormányművet akkor már kuplung, váltó. Azóta folyik az olaj, gondolom valami tömítés nem lett jó. Hiába viszem vissza megint állna az autó plusz 60+ ezer hogy kiszedik a motort meg le a váltót... Ezért rühellem az összes szerelőt, szakit satöbbi... -
F_Gergely
őstag
válasz bandi0000 #55289 üzenetére
fogyasztás nem feltétlenül lesz jobb (az is lehet többet fog enni - ez szintén motortól függ), de ha javul is csak pár decivel/100 km nagyon nagyon legjobb esetben 1 liter de általában fél liternél nem szokott több lenni. De ez motortól/autótól függ.
Jó és minőségi chiptuningnak van értelme de az kb 150-200k. Ez alatt sufnituningról beszélünk, annak tényleg semmi értelme, többet is fog fogyasztani, füstölni is fog, és opciós pár havonta egy új turbó meg váltó, mert szétszakad...[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #55291 üzenetére
Az a csati akkor mi lehet? Y20DTH motornál (többinél máshol van). Az egyik a hőgomba az oké de a másik?
-
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #55293 üzenetére
igen, igen és a motorral szemben, tehát az a kép amit lőttem, az nem a tűzfal felöli oldal hanem a front.
-
F_Gergely
őstag
válasz tboy93 #55299 üzenetére
csak arra kell figyelni hogy a te arcod ne rohadjon le közben
igen a váltó olaj az "örök életű" biztos hogy nem azé. - gondolom.
főtengely nem hiszem, mert az már maga az olajteknő, a hőgomba az oké, a másik meg fene tudja. De az valóban elkerülte a figyelmem, hogy csak az egyik csati van az olajteknőnél, a másik már afelett van. Valóban benéztem, de örültem volna ha a BC-be tudok olajszint ellenőrzést fabrikálni.
Sajnos mivel az olajszűrőm is fix házas, tehát csak filtert kell cserélni, még nem tudom oda olajnyomás és hőmérséklet jeladót hogy fogok befabrikálni.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Kickass #55303 üzenetére
igen ez stimm, ilyen van vectrában is, csak ehhez kell egy "olajszintérzékelő" magába az olajteknőbe, és elvileg ehhez megfelelő teknő is kell, tehát simából nem tudsz ilyet. Na nekem meg sajnos a sima teknőm van, tehát nincsen olajszintjelzőm. Ilyen csak a MID kijelzős opelekben van, enyém meg gyárilag TID, oké hogy bekábelezem MID-re de az olajszintjelzőt utólag marha macera megcsinálni, bár egyenlőre ugyan ilyen szívás az olajnyomás, és olajhőmérséklet is.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #55308 üzenetére
na ezért maradok az elektronikánál, én már kezdem elveszteni a fonalat
de köszi az infót, akkor tényleg nem a szintjeladó az.
De egyébként tényleg magát a teknőt fényképeztem, az az ezüst az ami lefele lejön. Csak azt néztem be, hogy a két csati közül csak az egyik van ott a másik már felette van. -
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #55310 üzenetére
Nekem viszont kell mert dizel a verda, kell olajnyomas meg kell olajhomerseklet, a szintjelzes meg azert lenne jo mert a nivo total hulyeseget tud mutatni. Nekem is tid van (bent mid) csak a vezetekelest kell megcsinaljam ahol meg nem lesz szenzor ott le kell testelni es nem dob hibat. Nem nagy cucc
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #55333 üzenetére
Nekem nem kéne, márcsak forma miatt sem, egyszerűen nem tetszik. Nem mondom hogy más gyártó jobb, ettől a marha magas övvonaltól meg hányok, undorító, lassan már periszkóp kell hogy kiláss az autóból mert ablak mint olyan csak egy kis lyuk lesz...
Biturbós autót ha vennék, nem egy szaros 1.6 hanem valami komolyabb ahol értelme van 4,2 vagy ettől felfele. Ez a dupla turbó parasztvakításnak jó aztán 200 ezernél atomjaira hullik az egész. Biztos sokan fogják venni, mások vagyunk, nekem se formára se műszakilag se sehogy nem jön be.
Ráadásul minél csapottabb a segge, annál inkább veszíti el a kombi jellegét és lesz belőle inkább hatchback... -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #55338 üzenetére
valószínűleg onnan ered ez a berögződésem hogy régen 2.0 vagy ahhoz közeli pl 1.8 autó "ritka" volt, viszont sokkal jobb teljesítményűek voltak mint a gyengébb 1,2. vagy 1,4 társai. Nem állítom hogy az én nézőpontom jó, vagy van gyakorlati bizonyítékom a pozitiv oldaláról.
Én 2.0 alatt nem vennék autót és csak kombit. Sedán talán, esetleg (mondjuk egy VW Phateon vagy S600 merci) de méretben ezeknél kisebb nem.
Van akinek a perverziója meg a sok turbós 1.2-es porszivómotorok amik pörögnek 23 ezret és az alapjárata is 8 ezernél kezdődik, és muszáj pörgetni.
Tévedés ne essék, én is szívesen taposnám egy benzines lelkét, de csak mint játszós autó (nem hétköznapokra), nagy motorral, nagy turbóval, és igen pályán ott engem se zavarna mennyit pörög, de valószínűleg az sem zavarna hogy 20-25 litert eszik. De mivel erre nekem anyagi forrásom nincs, ezért inkább hányok a porszívómotoros turbós kis aszfaltcirkálóktól mert ez számomra inkább parasztvakítás. -
F_Gergely
őstag
válasz Kickass #55347 üzenetére
hát ez egy rafkós dolog, mert ha nincsen meg a gyári védőlemezed (nekem sincs), akkor ha csak néha csepeg is az olaj valahol a menetszél meg az eső széthordja mindenhova és marha nehéz megmondani mi gyöngyözik. Először takarítsd le és utána pár nap múlva nézz rá. Sajnos "bármitől" lehet, ha a karter enged, akkor csak gyári tömítést rakj be, nekem is az vált be, elsőre hiába cseréltünk engedte az olajat. Lehet főtengelyszimering is (nálam is nagy valószínűséggel ez enged), de ahhoz meg motor ki, váltó le, és csak úgy tudod cserélni - legalábbis vectránál - szóval egyenlőre hagyom. De bármi más is engedheti, laza bilincs, vagy már rossz tömítés hibája miatt.
első körben rongyal törölgesd le aztán nézd meg 1-2 nap múlva.
Ja és imádkozz hogy eső ne essen.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Kickass #55350 üzenetére
jó hát akinek vannak ilyen uri huncutságai, meg krokodilja, én kérek elnézést
Mosni csak is szárazrongy meg esetleg valami segítő cucc pl brigéc, de slaggal vagy magasnyomásúval ne ess neki. kézzel törölgesd át.(#55353) trassher:
nekünk dizeleseknek kicsit macerásabb mert mindenhol olaj van, minden csőben az folyik, kisebben nagyobban egyaránt. Ja és a motortérben annyi hely van hogy egy 5-ös anyát még épp hogy be tudsz ejteni a motortérbe de utánanyúlni már nem tudsz, reménykedhetsz hogy valahol lent kiesik -
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #55386 üzenetére
Sokat nem vesztettel, ha az autoval nincs gond. Nekem pl van emelom (sztem semmit nem er), meg potkerek de khmm hagyjuk... Amugy en se neztem mikor vettem az autot. De egy haromszog, meg tartalek izzo nem nagy tetel. Potkerek meg hiaba van ha semmire nem jo. A gyari emelo szerintem meg egy kalap..., de lehet csak az enyem ennyire tre. Legtutibb az lenne ha lenne hely a csomitartoban egy krokinak
-
F_Gergely
őstag
válasz Kickass #55392 üzenetére
Neked hova fér el a kroki? Vagy ez valami bébi állat? Kéne nekem is
(#55395) Petyyyyy:
Lehet akkor csak az én emelőm defektes. De őszintén szólva én nem bízom benne.
Átlagra én is kíváncsi vagyok, most volt benne kb 300 km pálya.szerk.:
na most hívott szerelőm, generátornál a feszszabályzót cserélte, remélem ez most jó is marad. Megvolt az olajcsere, szűrőcsere stb. Délután viszi klímáshoz, viszont a kopogó hang amit én már hallottam korábban azt mondja első féltengely, csak még nem tudja külső vagy belső...Ez a féltengely móka mennyire fájós? Valahogy úgy sejtem nem 5-10 ezres történet...
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz sziku69 #55397 üzenetére
mondom most hideg volt az elmúlt 1 hétben. Pont ma jött be reggel a kollégám, hogy indult volna a kocsival az meg mondta "lemerültem". és abban is 2 éves akksi van de kuka. Érdemes rámérni.
Pedig ez 1.4 astra benzines, a benzines verdák meg ceruza elemmel is beindulnak, nem úgy mint a dizelek amikhez komplett villamosenergiatelep kell ha meg izzít akkor a fél kerületben elmegy a világítás annyi energia kell neki
Röviden:
Benzines pöcc röff indul (dizel is persze), nem kell neki semmi "extra" feltétel,egyszerű mint egy faék. Ha az akksid jó akkor meg indítómotor. -
F_Gergely
őstag
válasz Calogero #55416 üzenetére
nekem a 2 ezres dizel veci simán beindult még 11-es töltéssel, aztán 10,5 nél mondta hogy nyeeeeeeeeek fordult egy felet és ennyi volt.
11-es töltést már csak onnan is tudom hogy takarítottam a kocsit szólt a rádió, aztán 12V alatt a rádió kikapcsolt. Pöcc röffre beindult és volt benne kb 11,8V
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen