- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
-
bambano
titán
válasz Directors #23179 üzenetére
tartok tőle, hogy az újabb kiadás a fogyasztás becslésére alkalmas, karbantartási problémák elemzésére nem.
ezzel az autóval semmi gond nem volt, az elején sokat jártak vele kizárólag autópályán, kímélve, utána meg sokat állt. semmi nem volt vele a szokásos kopófogyón túl.az más kérdés, hogy 18 éves autót nem vennék semmi pénzért, én félek tőle, hogy már elfáradtak a teherviselő elemek.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz adidas4death #23181 üzenetére
két hónap miatt fennhagyni...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz adidas4death #23183 üzenetére
azt a gondot, hogy beesett a fékpedál, valószínűleg nem oldja meg. nem lehetetlen, de szerintem nem.
azt a gondot, hogy megint be kell vinned szervizbe az autót, megint gyaloggalopp leszel és megint szervezkedni kell, holott ha van egy csepp esze, egy füst alatt elintézte volna, azt a gondot megoldotta volna.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Bozso68 #23191 üzenetére
sose térül meg a dízel, ilyen kevés futással meg pláne. A részecskeszűrőre minden motornál kell vigyázni, főleg, ha a vezérlő beindítja a takarítás programot, akkor nem szabad leállítani közben. 15 kilométer alatt nem melegszik be rendesen, csak összekormol mindent.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Bozso68 #23207 üzenetére
teljesen mindegy, a vasakat forgatni kell a futóműben, és több van belőle. az egy részletkérdés, hogy közvetlenül a motor forgatja az erőátvitelen keresztül, vagy a motor forgatja az erőátvitelen, gumikon, úton, gumikon keresztül. ez akkor nincs így, ha valami automatikus, racsnis cucc van a kerékagyban, hogy a kerék ne hajtson vissza a féltengelyekre, de a hosszdifi akkor is megeszi az energiát.
szerk: bár racsnis cuccnál meg a tolatás a kérdés...
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz amargo #23264 üzenetére
10 éves gumival a gumison kívül máshova ne menj, életveszélyes.
hogy pont mire lenne érdemes neked cserélni, ahhoz tudni kellene, hogy mit vársz el egy gumitól, mert a gumival szemben támasztott igények ütni szokták egymást.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz amargo #23274 üzenetére
kétségeim vannak a keverést illetően. egyrészt garnitúra vásárláskor szoktak rendes árengedményt adni, ami lehet, több, mint amit spórolnál két ecocontatctal. Azoknál a gumiknál, amiket én nézek az enyémre, 110-120k között van a listaár, de valahogy mindig ideadják 55-60k között. Ez két guminál akár 100 rugó spór is lehet, amit elbuksz, ha nem garnitúrát veszel.
Másrészt meg a fékezést és a gyorsítást is jobbára az első tengely végzi, ott van a nagyobb tengelyterhelés is, oda rendesebb gumit raknék. (ez az állítás nem tévesztendő össze az átlag embernek adott két téli gumis válasszal!) A hátsóra meg hiába tennél spórolósabbat, ott nem fog annyit spórolni szerintem.
szóval én nem keverném. nem hiszem, hogy az ecocontact biztonság terén bármi negatívat produkálna, viszont fékezés terén elvileg a premium jobb.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz amargo #23278 üzenetére
nekem a michelin saver gumijai nem jöttek be, igaz, régebben volt olyanom az astrán.
ha biztonságos gumi kell, amivel jóóóó nagyokat lehet fékezni meg kanyarodni, akkor pirelli pzero nero. nem olcsó, hajlamos a kopásra, fogyasztást sem pártolja, viszont tapad, mint a ragasztó.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz amargo #23287 üzenetére
én nem mondtam olyat, hogy a michelint nem ajánlom, olyat mondtam, hogy a michelinből az energiatakarékos verziókkal bajom volt régen. primacy hp-t vagy pilot primacy-t ajánlom, most is primacy hp van a szekéren.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Spancer RE #23308 üzenetére
szerintem 6 szezont bír ki max. addigra már elkezd rideggé válni az anyag.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Tomoty #23321 üzenetére
ha nem szeretnél noname gumit, akkor hogy kerül a federal meg a kormoran a listádra? nálam a kleber is a noname kategória, eszembe nem jutna egyiket se megvenni. ráadásul a te autódra olyan mintázat, mint a kleber? pfff...
inkább vegyél valami prémium márkát.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Tomoty #23324 üzenetére
az enyémet pl. goodyear nct5-össel adják, ami az ára alapján bőven prémium kategória, a teljesítménye alapján meg max. 4. vonalbeli.
Nyári gumit tartósság szempontjából összevetni a télivel, elég érdekes gondolat. Latyakon az ember nem enged meg annyit magának, mint meleg száraz aszfalton.
Pirelli, pirelli, de melyik? mert például a pirelli p6000-es egy gyakori gyári szerelés, ehhez képest max. közepes gumi. A pirelli pzero nero meg tapad, mint atom, el is kopik 30-35 ezer kilométer alatt. Ez van, ez ilyen gumi. Michelin dettó, abból is van mindenféle, rossz, még rosszabb, meg egy-két jó.
Na mindegy, azt veszel az autódra, amit akarsz, de ezek akkor is gagyi gumik maradnak.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz KonzolKartel #23326 üzenetére
pirelli pzero, pirelli pzero nero, bridgestone re050a, michelin primacy hp, michelin pilot primacy
mostanában nem nézegettem, mert volt gumi a kocsin.
egyébként meg viszonylag egyszerű: adac tesztgyőztes.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
-
bambano
titán
válasz KonzolKartel #23387 üzenetére
miért ismerted el a hibádat, ha nem volt?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
"Ha belemész az előtted állóba, akkor általában Te vagy a hibás...": ez általában igaz.
viszont Konzolkartel azt írta, hogy "Az elöttem haladó pár méterre volt a lámpától," a kresz szerint akkor kell megállni az orrod előtt sárgára váltó lámpától, ha az vészfékezés nélkül biztonságosan megoldható, egyéb esetekben sietve el kell hagyni a kereszteződést."Láttam, hogy gyorsít": ebből ő jogosan azt vonta le, hogy az előtte menő úgy ítélte meg, hogy nem tud biztonságosan megállni, tehát kihasználja a sárga jelzés eredeti célját és áthalad a kereszteződésen a sárgán.
"majd pedig a lámpa után pár méterrel besatuzott." semmilyen értelmes indok nincs arra, hogy valaki a keresztirányú forgalomban megálljon, ezért erre nem is kell számítani.
ez a szituáció egyértelműen úgy indult, hogy át fognak hajtani a kereszteződésen. teljesen feleslegesen állt meg. és bár tényleg van egy olyan szabály a kreszben, hogy akkora követési távolságot kell hagyni, hogy az előtted menő vészfékezése esetén is meg tudj állni, de minden hülyére ezzel sem lehet felkészülni, ezért ez a szitu minimum megosztott felelősségű.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz qwertzu87 #23394 üzenetére
"Esetleg elkoszolódhatott valamilyen érzékelő?": igen, ezért.
egyáltalán nem biztos, hogy ettől megjavul, de túl nagy veszteség ekkor sem ér.
az enyém meg szokott javulni, sok apróság van a lengőkarokon, ha felcsapom sárral, utána makrancoskodik.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz zolikaDB #23401 üzenetére
egész pontosan az a szemlélet, hogyha eladtad volna az autódat, kaptál volna érte x forintot. a hoppá után meg a javított autóért x-100eft-ot kapsz ugyanolyan piaci körülmények között, mert a piac a karambol javítást bünteti. ezért azt az összeget, amivel a piac bünteti a karambolos múltat, vagyis amennyivel kevesebbért tudnád eladni most, a biztosító kifizeti, mert ezzel tudja az eredeti állapotot legjobban megközelíteni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz mikoljan #23413 üzenetére
láttunk már olyat, hogy a számlán szerepel fantom tétel (olyan, amit nem végeztek el). tartok tőle, hogy a szervizek több, mint felében reálisan össze lehet futni ilyennel.
szerintem ha tíz év alatt 244k-t ment az autó, az mondjuk átlag 25k évente, annyi idő alatt egy jól működő, jól karbantartott autó nem eszi meg a gyertyákat. A te esetedben ez inkább 3 év lenne, vagy 3.5.
Az viszont előfordulhat, hogy van egyéb probléma a kocsival és akkor gyorsított ütemben amortizálja a gyertyákat is. Vagy a taxis módszer lehet még ok, hogy csak nagyon rövid távon, nagyon sok indítással használták az autót. Ilyenkor pályára ki, harmadik, padló, és nyomni, amíg bírod lélekkel (úgy értem, időben, mert az ember nem szívesen kínozza így az autóját, de néha muszáj. legalább 10 percig, vagy tovább).
A fékbetétet mindig párban cserélik, de ez nem azt jelenti, hogy az azonos keréken levő két betétet egyszerre, hanem azt, hogy az azonos tengelyen levő összes kerék minden betétét egyszerre. Ha új betétet rakatsz be, akkor erős vizsgálat után vagy az derül ki, hogy teljesen sík a féktárcsád, vagy az, hogy már elvitték felszabályoztatni. Lehet, megnyugtatóbb lenne egyszerre cserélni a betéteket, tárcsákat (dobokat, ha olyan) is.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz mikoljan #23421 üzenetére
én megkérdezném az Újfalussy és társát a Bécsi úton, hátha jobb árakat adnak.
"hogy indítás után kicsit járatom alapjáraton a gépet (1-2 percig). Nem tudom, hogy ezzel érek-e valamit vagy sem.": ezzel azt éred el, hogy kicsit melegszik az olaj és jobban eljut minden olajozó járatba, mielőtt terhelést kapna a motor. környezetvédelmi szempontból rossz szokás, a motor élettartama szempontjából meg szerintem jó szokás.
A 3500-as fordulat még nem kiforgatás, az csak az a szint, ahol már normálisan érzi magát a motor. A magam részéről kifejezetten nem támogatom azt a rossz szokást, hogy a sofőr minél hamarabb felkapcsolgat, alig forog a motor, döglik a siklócsapágy, stb. totalcar.hu-n is volt erről cikk, ők sem javasolják. ahhoz, hogy ne kormolódjon semmi, időnként takarítva is legyen, üzemszerűen kell 3000 fölé küldeni. Amikor nagy gáz van, akkor eseti szinten 5500 fölé is lehet. parasztosan szólva: üvegelni kell.
Ráadásul egy kihúzatás az kb. semmi, annyi idő alatt nem épül fel az a szükséges plusz nyomás és hőmérséklet a katalizátorban, ami a takarításához kell. Tehát a képlet egyszerű: akarsz rendszeresen fél gurigás számlákat vagy inkább megküldöd néha a szekeret?
egy rendes, gyári lengéscsillapító akár 90 rugó is lehet, szerintem illik párban cserélni, mint a féket, a kipufogó dob is ennyi a vectrámra, szóval az a fél guriga annyira nem lehetetlen. Az én személyes tapasztalatom szerint elég magas a szervizekben a pótalkatrészre rakott haszonkulcs, úgyhogy elég komoly pénzeket meg lehet takarítani azzal, ha csergőnél vagy máshol megveszed ugyanazt a cikkszámú eredeti opel/gm alkatrészt.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
két hónap miatt akár előbbre is hozhatod az olajcserét, ha nem tudod, hogy mivel kellene felönteni.
anno céges kocsiban shell helix volt, semmi égbekiáltó nagy durranás, de elég jó motorolaj. csak amikor megláttam az árát, akkor tizedmásodpercek alatt szoktam le róla.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Findzs #23478 üzenetére
igen is meg nem is.
tisztító adalékkal érdemes foglalkozni, de ezt a benzingyártók megteszik. minden benzinben benne vannak ezek az adalékok, a motorolajban dettó.
következésképp jobb esetben csak felesleges pénzkidobás, kárt nem okoz, haszna sem lesz, extrém esetben meg összeakad a motorolaj saját adalékával, először az olajat csapja szét, utána meg az egész motort.szóval én biztosan nem tennék semmi ilyet a kocsimba, csak minőségi benzint meg motorolajat.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz KonzolKartel #23512 üzenetére
de lehet, a parkolóőrös bilincselésből csak fejvakarás lenne
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
egy halom olyan motor van, ami motor és se szíj, se lánc, de emlékeim szerint gyárilag olyat astrába nem tettek. tehát vagy nem jól mondta, vagy nem gyári astrája van.
a két leggyakoribb se szíj se lánc motor, amit ismerhet az átlagember, a trabi kétüteműje meg a mazda rx7-é.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
ez a mit kell piszkálni ez erősen állapot és használat kérdés. ha én mindig kivasalt úton, kresz szerinti sebességgel használnám az autómat (pfuj, aki mást mond, hazudik ), akkor az enyémnek se lenne soha semmi baja.
265k-nál járok, harmadik tulaj vagyok. az első kettőnél atom módon ridegtartásban volt az autó, ez a manager fajta, nem költünk rá, de mindig mindenhova késve indulunk és akkor kitapossuk a bélését a kocsinak típus. Na ettől 68k-nál hengerfejes lett, azt márkaszerviz gariban javította. Azóta nem volt olyan baja, ami csak úgy lett volna baj. Olyan bajai voltak:
- tankoltam kétszer egy bizonyos kúton, elszállt a gyújtás. azóta nem tankolok ott, nincs bajom.
- a futóműben a szilentek fogyó alkatrésznek számítanak az útviszonyok miatt. jobb első lengőkar cserés volt a talpas miatt, de ez is fogyóeszköz nálam.
- nemrég volt kuplungcsere, az is fogyóalkatrész nálam.
- 150k körül belső féltengelycsuklót cserélni kellett. hogy ez most az elődök vagy az én vezetési stílusom miatt volt-e, vagy ez tényleg magától romlott el, fogalmam sincs.
- meg a szokásos, vezérlés csere a nagykönyv szerint, fékbetétek, ilyenek.ja de, van egy baja, ami elromlott: a vezető oldali ülésfűtés nem bírta a 130 kilómat és valószínűleg szétszakadt tehát fogyózzál, ha ilyen autó kell neked
egyébként az autó a rossz családba született kategória, megkap mindent, ami jár, de cserébe egy kicsit sem babusgatom, amikor menni kell.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz KonzolKartel #23640 üzenetére
hozza haza tréleren. szigorúan tréleren.
a turbó halál mindig egy másik ok következménye, ha a másik okot nem gyógyítod, akkor a frissen felrakott turbóból is halál lesz, úgy meg már drága.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest