- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Netfone
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
Hirdetés
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
ph Az új Vivobook S 15 ráadásul az első ilyen, hazánkban is elérhető PC lehet, és már júniusban megvásárolható lesz.
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint augusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Sziasztok!
Lenne a huhogó hang után egy újabb hibám :/ (nem tudom a kettőnek lehet e valami köze egymáshoz)
Ma az autópályán tempomat 130-140 re állítva kb és egyszer csak teljesen véletlenül észreveszem, hogy világít a motorvezérlés hiba lámpácska a műszerfalon (az autó ikon amit felülről keresztülszel a kulcs...narancs sárga). Hirtelen nem is vettem észre semmit, nem nőtt meg a fogyasztás, nem volt hülye hang semmi....csak éppen a gázpedál olyan volt, mintha nem működne. Kb 2000 es fordulatig normálisan dolgozott, viszont utána mintha nem történne semmi, ha nyomkodom a gázpedált (visszatettem 6 ból 5-be, vagy 4 be felpörgött mondjuk 3500-4000 e a motor, padlóig nyomtam a gázt és semmi nem történt, motorfékkel lassult a kocsi. visszatettem 6-ba akkor erre a 130 as tempóra simán visszagyorsult, tovább viszont semmi.) Leálltam egy pihenőben, leállítottam a motort, kb 10 másodpercre, újraindít és a hiba eltűnt. Sajnos viszont az úton többször produkálta ezt. Ilyenkor parkoló, leállít, 2 másodperc, újraindít, hiba sehol.
Ötlete valakinek?
Talán annyi még hozzátartozik (de ez nem biztos), hogy az út első felében 120-130 al mentem addig nem volt ilyen hiba, a második felében tempót emeltem és először egy 180-200 as rövidebb etap után 120-130 ra visszaállva csinálta először. Utána miután siettem valahogy mindig úgy vettem észre, ha ilyen 160-180 al mentem rövidebb-hosszabb ideig, utána visszaállva 120-130 tempomatra 5-10 perc múlva kigyulladt a lámpa. De lehet a kettő nem függ össze és amúgy is csinálta volna az út második felében ha végig 130 al megyek akkor is...nem tudom Azért gyanús, mert ha valami túlmelegedés lenne, akkor nem 130 as tempomatnál 5-10 perc múlva kellene jelentkezni nem? Akkor pont baromi jó lehet a hűtés. Motor forog 2x ezret+menetszél.... ezen kívül azért egy 1.7 dízelmotornak 6. sebességben astra gtc vel 160-az nem kellene túl nagy falatnak lenni nem? még szerintem a 180 sem (lehet rosszul gondolom)
Utána fél órát-órát mentem pályán kívül, 90-50 es tempókban (lakott és külterület ugye) és nem volt semmi...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Suzuki topik
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Kompakt vízhűtés
- iPhone topik
- Linux kezdőknek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- HBO Max & OD topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest