Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _seth_

    veterán

    válasz Tom-e #13935 üzenetére

    Na várj, csak, hogy egy tévhitet eloszlassak:

    A 80 kiló az nem jelent semmit sem. Egy fiat 500-as 3x olyan jó teszteredményt kap ma mint egy batár nagy omega. Ez van.... nem a súly a lényeg hanem az extra szilárdságú acél megfelelő helyeken, a gyűrődési zónák kialakítása, a légzsákok összehangolása. Ez a minél nehezebb annál biztonságosabb dolog már évekkel ezelőtt megbukott.

    Az E60 BMW töréstesztje pedig amúgy is egy szégyenfolt a BMW-nek mert közismerten jobbra számítottak csak nem sikerült :(

    E39 BMW az egyik kedvencem, de már öreg olyat nem vennék pedig lassan egy 530D ára annyira lent lesz, hogy a vectrából akár át is ülhetnék de az is olyan mintha omegába ülnék: nincs akkora változás, hogy számomra megérje. Az már inkább az általam említett autók csak ugye azokat meg fenntartani nehéz de hát az élet nem egyszerű :)

    Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

Új hozzászólás Aktív témák