Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pendre54

    addikt

    Üdv!
    Nálam is gondok merültek fel, egy Canon PIXMA MG2550S-es nyomtatóval kapcsolatban.
    Win 11-es rendszer, ami tavaly októberben lett frissítve Win 10-ről. Eddig nem volt gond, simán tudtam nyomtatni, legalább is február végén még nem jelentkezett a probléma.
    A legújabb elérhető driver van telepítve. Az eszközkezelőben ugyan látszik, de már mint csak szkenner, nyomtatóként nem ismeri fel.

    Letöröltem a drivert, majd megpróbáltam újra telepíteni, de a telepítés utolsó fázisában a telepítés megakad.


    És minden kísérletnek ez a vége.
    Próbáltam már egy korábbi, 2016-os driverrel is, amit Win 10-re adtak ki, de azzal is ugyanígy járok.
    Win csökkentett módban, el se kezdi a telepítést. Próbáltam egy speciális újraindítási módban, ami a driverek aláírás megkövetelését nem kéri, de azzal se megy ,mint ahogy Win 8-as kompatibilis módban futtatva se. Ami a neten fellelhető hasonló ügyben, azok se hoztak eredményt.
    A nyomtatónak nincs baja, mert van itthon tartalékban egy kis mini PC-m, amin gyárilag előretelepített Win 10 van, azzal tökéletesen működik, de elég macerás minden nyomtatásnál csak emiatt elővenni, beüzemelni, szóval ha még valakinek van ötlete, azt megköszönném.

    "Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

Új hozzászólás Aktív témák