Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fricu

    tag

    válasz CoolBoy323 #45586 üzenetére

    Had legyen egy kis ellenreklám az Aqua-nak:
    2 éve karácsonykor vettem anyámnak (Pestre) LG TV-monitort a Dohány utcában.
    Eszembe se jutott ott kipróbálni - hiba volt.
    Otthon 10-ből kétszer lehet bekapcsolni - vissza Csepelről a belvárosba. 1:0
    A boltban is produkálja (szerencsére) azonnali csere: 1:1
    Valamiért nem ad új dobozost (belül van a 3 napon), csak a TV-t cseréli ki, talp, távirányító, külső táp marad: 2:1
    Na mindegy, az is új, hazavisz, kipróbál, örül.
    Egy hét múlva kérdezem jó-e? Nem nézi, visszatette (anyu 80 éves..vagy 20 kiló a régi tv) a régi nagy dög képcsövest, mert halk, nem hallja. Állás 3:1
    Gondolom szegénykém nem tudja kezelni. 1 hónap múlva tudok menni, nézem, tényleg halk: 100-as, tehát maximális hangerőn kell nézni, mert másként nem lehet, neki este már az is kevés.
    Vissza az Aqua-ba.
    Már nem cseréli, küldi gari szervizbe. 1 hónap múlva lesz kész. Hívnak 6 hét után, hogy kész menjek érte.
    Péntek délután tudok érte menni. Dobozt ellenőriz, bekapcsol, műsorforrás nincs.
    Csepelen szívás, ugyanúgy halk, de közben bezártak, és vasárnap muszáj hazajönnöm.3:1
    Újabb szeánsz a Dohány utcában pár héttel később: nem értik mi a bajom (kicsit nyűgös vagyok), elküldik újra a szervizbe.
    Mikor kész, nem tudok érte menni, egy ismerős hozza el, mert fenyeget, hogy tárolási díjat kér (450 Ft/nap, visszamenőleg, minden napra), hozzá sem nyúltak:4:1
    Újra szervizjárat, hívnak, hogy ellenőrizte a szerviz, és "minden paramétere megfelel az előírásoknak".
    Tisztelet nélkül kérdezem, hogy mégis milyen paraméterek felelnek meg milyen előírásoknak?
    Ha szíveskednének rögzíteni, mert független szakértővel gondolnám ellenőriztetni, merthogy nem lehet nézni (illetve csak azt lehet).
    Erre azt mondja, kegyet gyakorolva a szervizvezető, hogy akkor újra elküldik, és ráírják (most csak?) hogy mi a bajom, részletesen.
    Most hívtak, hogy kész (a papír), de vigyek 3000-et, mert annyi volt a "bevizsgálás"), plusz kis fenyegetés a tárolási díjjal.
    Elhozatom, fizetnek, hazahozatom (az is felmerült részükről, hogy a DIGI kábel szar - hiába mondom, hogy de a régi tv-30%-on jó), itt is szar, 100-on lehet csak hallgatni.
    Állás: kb 100:1

    Most tehát vetten anyunak két éve egy tv-t, még nem nézte 2 hetet se, áll benne a vételár (50), a sok ügyintézés, a bevizsgálási díj, üzemanyag, stb.
    És égek, hogy a mérnök fia még ezt sem tudta elintézni.
    Hogy ajánlanám-e őket?
    Hát..

    ui: nem ismer valaki valakit a Debreceni (pesti, akárhol) LG márkaszervizben, aki megnézné, hogy mi a franc baja van?
    A debreceniben voltam még anno, de onnan elhajtottak azzal, hogy külön szerződésük van az Aqua-val, csak rajtuk keresztül fogadják a cuccot, csak akkor tudnak foglalkozni vele, ha LG-s garanciapapírom van, nem Aqua-s.
    Kéne egy papír arról, hogy tényleg szar, hogy léphessek tovább mert nem adom fel (még).

    [ Szerkesztve ]

    Fricu

Új hozzászólás Aktív témák