- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Fotók, videók mobillal
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
Hirdetés
-
Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
gp Hosszas hallgatás után nemrég kiderült, hogy a versenyjáték szeptemberben debütál PC-n és konzolokon.
-
Itt az első olyan, MI-re kiélezett laptop, ami ellenáll a környezeti hatásoknak
ph A széleskörűen konfigurálható újdonságból remek választás kerekedhet a zordabb körülmények közepette végzett, helyszíni munkákhoz.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xarina
aktív tag
válasz sasa134 #5174 üzenetére
Nem azzal van a gond amit írtál, hanem hogy a Wizz-t kár hasonlítani az említett másik két társasághoz. A Wizznél szinte kizárólag azt nézik, hogyan minimalizálják a veszteségüket, a többire nagy ívben tesznek. Nekem a törölt járatomra se akarják visszaadni a pénzt, csak pontokban. Pénzt akkor kapnék, ha egy általuk küldött emailban igényelném vissza, de azt el sem küldték, de arról tájékoztattak, ha bármi problémám van, akkor szívesen állnak rendelkezésemre az emelt díjas telefonszámukon.
Az Easyjet 2 kattintásból már utalta is vissza a pénzt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest