Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BiP

    nagyúr

    válasz NightGT #20412 üzenetére

    Pont azért linkeltem, hátha valakit érdekel.

    Amúgy azon gondolkodom - lehet, hogy tévesen - hogy ha már RT, akkor nem tökmindegy, hány fényforrás van a játékban, hiszen a gyakorlatban visszafelé számolnak?! Tehát a kamerából indítják a fénysugarakat, és azt nézik meg, ütközik-e fényforrásba.
    Tehát ha nem csal a logikám, akkor az indított fénysugarak mennyisége a mérvadó,(meg a várható objektumok részletessége/mennyisége, amibe beleütközhet, tehát kalkulálni kell vele), ill. az, hogy meddig követik a fénysugár útját, nem pedig az, hogy a végén hány db fényforrást találhat meg. Nem?
    Valaki okosítson már ki.

    (#20414) Loha: Ööööö. A Havok 15 éve tudott ilyet, most gondolhatod, mennyi prociidő kell ennek a számításához. kb. 0. Felesleges és felesleges ezt scriptelni.
    Max. azt tudom elképzelni, hogy a környezetnek csak megválogatott elemeire van érvényesítve a fizika, (pl. a kövek le tudnak csúszni, de az egész hegyet nem tudod elbontani) ezért tűnhet neked úgy, hogy scriptelve van.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák