- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
TTomax
nagyúr
válasz WaterWawe #61051 üzenetére
Na tessék. Picit drágán vettem,nem szoktam ennyit adni játékért de ez most kivétel volt,és ugy látom megérte.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Puma K
veterán
"Sajnos az AMD kicsit le van maradva, de bízzunk benne ha kijön a VEGA, az már hozni fogja legalább a 1070-es GTX szintjét." - [link]
Micsoda pozitivitás
Remélhetőleg meg lesz nekik az 1070 szintje... legalább...Személy szerint viszont az nagyon elszomorít, hogy az RX 480 és 580 is 1db 8pin-es tápcsatlakozóval rendelkezik... az RX 480 teljesítménye meg "csak" a GTX 1060-nal kardoskodik... ebből kiindulva nem látok sok esélyt arra, hogy 1db 8pin-es tápcsatival hozni fogja valamelyik Vega az 1070 szintjét... inkább 2x 6 vagy 1x 6+8pin-re tippelek... bár ne nekem legyen igazam...
Az Nvidia nem fejleszt meg brute force kell a piacnak... jah csak olyan teljesítmény/fogyasztás mutatókat hoznak már pár éve... amit nem tud beérni az AMD...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
TTomax
nagyúr
válasz Puma K #61054 üzenetére
Nem ez a legnagyobb baj,hanem az,hogy kinn a 1080Ti,ami egy 50-60%al gyorsabb mint a 1070... és még csak nem is full fat GPU,mert a TitanXp a teljes értékü GP102,és akkor még ott a GP100is ami már HBM2...(ha nagyon kell az nV bizony lehozza desktopra,ahogy a keplert is...) ha a 480/580ra hoznak +100%-ot is ami nem kis bravur 250Wból akkor is kb a 1080 van csak meg,(ami agyonhajszolva sem eszik 250Wot)és ehhez az amdnek szüksége lesz a HBM2re is,ami nem éppen olcsó,ezért is próbálnak meg szoftveresen minden trükköt,hogy elég legyen belöle a 4GB mert a 8GBost nem fogják tudni 500euróért adni... egy egész generációt csusztak az itt a legnagyobb probléma,és ugy hogy közben relativ nem sok idö telt el,ez már látszott a FuryXnél hogy gond van...A legszebb az egészben az,hogy az nV a saját régi ugymond "trükkjével" veri meg az amdt,nagyon nem megy az amdnek a monolitikus gpu tervezése,készitése az nV ezt nagyságrendekkel profibban csinálta anno.Nem véletlen hogy visszavettek az amdnél...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
Nos elvitték az nVidia kupont amit a 1080 mellé kaptam igy 150Kban állt meg a palit.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
akoska07
nagyúr
[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
TTomax
nagyúr
válasz keIdor #61057 üzenetére
Na meg hogy föleg igy megy szinte teljesen csendben...
(#61059) akoska07
Most már lassan ha akarna se tudna venni...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
VTom
veterán
Ezen röhögök fél órája, hogy megrázza a gyereket?
Bár ha jobba meggondolom, inkább szomorú, mert ezek a mai fiúkák mind ilyenek a női ruháikban. Múltkor láttunk a feleségemmel egy csávót, fehér leggingsben.. Közösen káromkodtunk egy hosszút.(#61064) scomcomputer Alt + F2
[ Szerkesztve ]
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz ScomComputer #61066 üzenetére
Nekem csinált egy könyvtárat a játék nevével oda, ahova beállítottam a képmentéseket az experience-ben.
Egyébként minden screenshotnál megzabálja a 16GB rendszerramotEverybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
-
WaterWawe
őstag
-
TTomax
nagyúr
Mik ki nem derülnek...PH! tesztben FHD-n maxra tolták a resolution scale-t ahol lehet,had rendereljenek szerencsétlen vgak 4Kn a tesztekben...Valahogy csak meg kell találni azta pontot ahol ki lehet majd hozni a vegat gyöztesnek,már elöre készülnek rá....
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
VTom
veterán
válasz TTomax #61072 üzenetére
Gondolkodtam tegnap, hogy írok kommentet de inkább elengedtem.
Eléggé kib@szta a bitosítékot nálam a nem létező vega miatti tesztbeállítás, meg annak a megmagyarázása, hogy tkp, minden dx12-es játékot gcn-re optimalizálnak, a geforce-ok szarok alattuk, és erre a példa a Division, ami nV cím.
Kicsit már túl lett lihegve ez az amd-s propaganda szerintem.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
h1mpi
nagyúr
válasz TTomax #61072 üzenetére
Tök mind1 itt már akkor sem hiszünk az AMD-s meséknek, ha egyszer tényleg jobb lesz. HW review esetében csak külföldi oldalak által megírt tesztnek hiszek, ott is 3-4-et megnézek, hogy nehogy épp annak "kedveskedjen" a gyártó amit épp olvasok. Itt ph!-n marad a fórum
[ Szerkesztve ]
-
-
Milka 78
nagyúr
Hogy is volt az,hogy a Furiksz fel lesz hozva,driverből az 1080 szintjére,meg hogy a buta Maxwellt már befogta és hogy be fog csuklani dx 12 alatt a 980ti???
Édes istenem még a ref 980ti sem megy neki,de most bezzeg csuti van az élharcosoknál,piroska falván -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #61072 üzenetére
Semmi jelentősége nincs neki a sorrendben. A Division még ilyen beállítások mellett sem zabál 4-5 GB-nál több VRAM-ot (benchmarkban konkrétan 4 GB alatt van a 4K és a 200%-os res. scale, direkt megkérdeztük). A Radeon elsődlegesen a DX12 miatt van előnyben ebben a tesztben, mert a fejlesztők ezt utólag rakták bele, és csak olyan formában, hogy GCN-re van optimalizálva a memóriamenedzsment (ezt is elmondták). Az NV-re való optimalizálás sosem készült el, illetve sajnos olyan pufferformátumokat is használnak, amelyeket nem lehet bekötni a root signature-be, és az NV-nek erre is szüksége lenne. Elméletben tudna gyorsulni egy GeForce a DX12-ben a mostani eredményhez képest is 8-12%-ot, amit az Ubi régebben el is ismert, de csupán ezért nem fogják újradizájnolni a leképezőt (ez már végleges döntés). Emellett a DX12 a GeForce-on is gyorsít egy kicsit a DX11-hez képest, tehát annyira nem elégedetlenek vele, de tény, hogy Radeonon sokkal többet gyorsít.
A DX11-ben más lenne a sorrend, de ott mindegyik hardver lassabb lenne.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Vegának semmi haszna nincs ebből a beállításból. Ahhoz, hogy előnyt kovácsoljon belüle 16 GB-nyi VRAM igényének kellene, hogy legyen, de ennek a negyedével is beéri 4K+200% res. scale alatt is. Innentől kezdve a Vega előnye ebből semmis. Abból lehet, hogy esetleg a memóriamenedzsmentje az Ubisoftnak nem ideális, de elmondásuk szerint az Xbox One-ról hozták át, ezért túl sok tartalék nem maradhatott benne a Radeonra nézve.
Igazából a DX12-ben egy alapvető optimalizálási tényező van. A root signature esetében elhelyezhetők a buffer viewek magában a root signature-ben, vagy beköthetők a leírótáblákban. Utóbbi esetében van kezelve minden pufferformátum, ezért a Microsoftnak ez a hivatalos ajánlása. DE!!! A GeForce-oknak hardveres szinten ez nem ideális, mivel így pixel shader teljesítményt vesztenek, ezért az NVIDIA azt ajánlja, hogy a buffer viewek közvetlenül kerüljenek bele a root signature-be. Na most ezt egy játék vagy betartja, vagy nem. A közvetlen bekötésnek az a hátránya, hogy nem mindegyik pufferformátum kezelhető. Hiába NV-s cím a Division, ha a pufferformátumok olyanok, hogy nem köthetők be közvetlenül. Csak emiatt nem fogják a leképezőt átalakítani, mert túl sok időt vinne el, és eközben a játék már ki van adva, a gyártók is megcsinálták rá a shaderekre vonatkozó optimalizálást a driverben.
A két opció között a Radeonon és az Intel IGP-ken nincs különbség, de a GeForce a közvetlen bekötésekkel 5-15% közötti mértékben gyorsabb lehet, mint ha a fejlesztő a Microsoft ajánlásai szerint a leírótáblákba kötné a buffer vieweket. A helyzet az, hogy közvetlenül bekötött buffer viewekkel csak a Rise of the Tomb Raider dolgozik, tehát hiába ez a rosszabb megoldás a piacnak (elvégre a GeForce lassul tőle, míg a Radeon és az Intel IGP-k immunisak rá), a konzolról áthozott leképező miatt PC-n is maradnak ugyanazok a pufferformátumok, amelyek az esetek többségében csak közvetve köthetők be.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Divisionban dehogy gyorsit a DX12 DX11hez képest geforceon,még mindig nem mennek DX12 alatt a gamework effektek azért látszik gyorsabbnak...sehol,de sehol nem piszkálják a res. scale-t mert akkor a gpu nem nativan ott renderel amiröl a teszt szól,és az tökmindegy mi kerül a framebufferbe,elötte megy a meló rajta.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #61082 üzenetére
Akkor lehet, hogy a DX11-es driverek fejlődtek. Sajnos az NV-t a DX12 nagyon hátrányosan érinti, ha nem a GeForce-hoz való root signature modellt használják a fejlesztők. Ez van. A Voltánál már megoldják ezt a problémát.
Senki sem írt a GameWorks middleware-ről, mivel annak a DRM-je nem kompatibilis a DX12-vel. Ahhoz, hogy ezek az eljárások működjenek DX12 alatt új DRM-et kell alkalmazni. A régebben DX11-es, de később DX12-es móddal kiegészített játékoknál azért nincs GameWorks, mert a motort a DRM-hez is fel kell készíteni, és nagyon nehéz azt megoldani, hogy a rendszeren belül működjön DX11 és DX12 módban is a GameWorks különböző DRM-mel. Ezért van az, hogy esetenként a HBAO+-t csak úgy odaadják forráskód szintjén, mert gyakorlatilag képtelenség middleware-ből beépíteni. Forráskódból már nyilván megoldható, de a többi effektet nem adják oda. A GameWorks esetében tehát vagy eleve a két DRM-hez kell igazítani a motort, vagy választani kell a DX11-es és a DX12-es verzió között. Az Ubit ez az egész különösebben nem érdekli, mert nem náluk van a megoldás kulcsa. Ők nagyon szívesen beraknák, ha az NV lenne olyan kedves és odaadná nekik a forráskódot.
MSAA-val és SSAA-val sem pont annyi pixelt renderel, amennyi megjelenik a kijelzőn. Sőt, ha nagyon szigorúan vesszük, eleve jóval több pixeled lesz, mint amennyi megjelenik, és a raszterizáció hatásfokától függően egy részük még el is lesz dobva. Emiatt vált egységesen a felbontás mérőszámává a frame pufferbe került kép felbontása.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Én meg megnéztem,és ez nem 4K hanem FHD 200% res scale... Szóval azt mondod 4Kban 200% res scale-el elég 4-5GB VRAM...hogyne...ugy az elsö 3percben...
Teljesen életszerü,hogy valaki azért fog venni 1080Ti-t hogy FHDban fel tudja huzni a resolutin scalet,és megmaradjon a 60fps... nekem magyarázhatod akárhogy,ha FHDban teszteltek akkor maradjon a felbontás a renderben is FHD,ne pedig 4K mert teljesen életszerütlen ahol teszteltek,sehol máshol nem csinálnak ilyet ha igen akkor igen keményen odairják nem csak ugy mellékesen derül ki...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #61084 üzenetére
Inkább PIX-szel érdemes nézni, mert az pontos is. Ezek a külső programok ezen a szinten már nem jók semmire. Maga az API nem teszi lehetővé, hogy egy alkalmazás által menedzselt memóriaterületre más alkalmazás egyáltalán ránézzen. Ezért is jobb ezt megkérdezni a fejlesztőktől, mert ők tudják, hogy mennyi VRAM-ot eszik, hiszen ők állították be DX12 alatt a konfigurációt.
A felbontások maradtak. A kiírt képpontszám került a frame pufferbe. Oda van írva, hogy minden maximumon volt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Tökmindegy,amikor az MSI AB jelezte hogy elfogyott a VRAM az kb ugy is volt,most felraktam 4K-ra 200% res scale azonnal force close...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
akoska07
nagyúr
Én nem olvastam a tesztet,nem tudom ki írta.
Már régóta úgy vagyok az ilyen tesztekkel,mint #Morcosmedve.
Vannak megbízható értelmes tesztek,ahol nem csak az ámítás megy.Az,hogy egy nem létező vga-val hasonlítják össze,és ahhoz állítanak be játékokat,az csak a cikk íróját jellemzi.
Kb ülj le egyes kategória.
A PH-t és saját magát is lejáratja!
És gondolom még fizetnek is neki érte.Welcome to the Prohardver.
#61079 Milka 78 :
Csatlakoznék egy +1-el.------------------
Ez az ember hol él,szatyorban ?
[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #61086 üzenetére
A benchmark részre ez lényegtelen. Az Ubi írta, hogy annyira kevés ideig fut maga a teszt, hogy nem fog előjönni ez a driverbug. Direkt rákérdeztem, hogy féljünk-e tőle, mielőtt DX12-re átraktuk a DX11-ről a Divisiont. Ha azt írták volna, hogy három perc alatt előjön, akkor maradtunk volna a DX11-es méréseknél.
(#61087) akoska07: Semmiféle nem létező VGA-ra nincs paraméterezés. Nem lehet ráállítani a programot. Ez hoax. Az 1080 Ti-re lőttük be a beállításokat. A Division esetében direkt kikértem az Ubisoft véleményét, mert kétségek merültek fel a DX12-re való átkapcsolásról, főleg amiatt, mert az NV nagyon nem ajánlja, de az Ubi írta, hogy nyugodtan menjünk DX12-re, mert három percen belül végez a teszt, és ezalatt nem fognak előjönni a driverbugok. Ha az Ubi azt mondta volna, hogy a kétségeink jogosak, akkor maradtunk volna a DX11-nél.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
ÁdiBá
addikt
válasz TTomax #61084 üzenetére
Én is így gondolom, semmi értelme nincs egy programon egy FullHD kijelzőre magasabb felbontást renderelni...
Nálam a DSR teljes mértékben le van tiltva a GTX1080 OC kártyán.
WQHD-ban használom, vehettem volna most 4K monitort, de tudom hogy a közeljövőben nem lesz megfelelő grafikus kártya, illetve megfelelő sebességű monitor sem hozzá, ésszerű árazási kategórián belül.
Maradok a WQHD-nál.ÁdiBá
-
cyberkind
félisten
válasz akoska07 #61087 üzenetére
Na igen, ez az ember mutatja meg legjobban az 1080 topik mércéjét.
------------
Crytek is 4 5 meg 6K-ba nyomatja a játékot a 980TI-vel és csodálkozik, hogy elfogy, de most már értelmet nyer miért csinálja ő így, lehet ő az új tesztíró? PH szintnek bőven megfelel.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
talaljatok ki kinek sikerult kinyirnia par csepp vizzel a billentyuzetet husvetkor? avagy a masodik natergom ment el igy 6 ev alatt (igaz ennek a mostaninak mar az egyik laba is elfaradt, szoval egyebkent is rottyon volt... es nagyon kiszolgalta az idejet).
viszont a corsair cherry red K95 RGB jelentem nagyon bazari, de legalabb annyira jo gepelni rajta, a ledeket meg ki lehet kapcsolni. plusz elegge behatarolt volt, hogy mit tudtam szerezni jarotavolsagon belul husvet vasarnap kora delutan (pl barna kapcsolos das keyboard nem volt)
(emlekszem, hogy par hete a topikban valaki keresett mechanikusat es feljott a tema, szoval itthon en is valtottam ergonomikusrol mechara)
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz keIdor #61097 üzenetére
Az SSAA-t azért ne keverjük a res. scale opcióval. Az SSAA esetében esetleg lehetnek még különböző negatív LOD eltolások is, amelyeket a res. scale nem alkalmaz. Az igaz persze, hogy a képkockák szintjén a számításigény nagyjából hasonló.
A DSR/VSR-t sem igazán érdemes egy programba épített túlmintavételezéssel összehasonlítani, mert nagyon sok különbség lehet a skálázásra használt eljárásban. Már a DSR és a VSR között is elég nagy az eltérés.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Puma K
veterán
válasz proci985 #61095 üzenetére
Uhh
Durva belegondolni, hogy egy billentyűzet így avagy ennyitől meg tud feküdni... haver meg a 2004-2005-ben vett Toshiba laptopjukba borogatta bele a 100%-os narancslevet 2x is... szerencsére megúszta minden alkalommal egy billentyűzetcserével.
Ilyenkor örülök, hogy egy ismerőstől kapott Dell billentyűzetet használok amin jó gépelni meg a strapát is bírja... a tejeskávémat vagy teámat "előszeretettel" lötykölöm bele amikor fészkelődök a fotelban és törökülésben ülök a billentyűzet meg az ölemben
Takarítani meg kell, de már unom... lehet vissza kéne ülnöm asztalhoz, székkel, rendes(!) monitorral és nem fotelban pöffeszkedni-elfeküdni-törökülésben ücsörögni és tévén játszani (multit )... akkor talán valamivel kevesebb megrázkódtatás érné szegény billentyűzetemet[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- További aktív témák...
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest