- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Anubris #51852 üzenetére
nézd, én 2011 vége óta multimonitorozok, jellemzően olyan setupokkal, amik a maguk korában high-endnek minősültek (6950 2GB, 7850 crossfire 7870 órajeleken, 970 G1, 290X crossfire), ellenben a jellemzően 6m pixellel (elején 4m) épp, hogy elbírtak. az első kivétel talán a jelenlegi setupom.
extrémebb felbontásokban az első amit az ember lekapcsol, az az AA. 1080p fölött zabálja az erőforrásokat és a memóriát (értsd néhány esetben sehogy nem skálázódik), cserébe pixelmérettől függően nem látni. 8xMSAA felejtős, FXAA és egyéb adaptívok jellemzően jobban skálázódnak és újabb játékoknál úgyis vannak.
a második amit az ember lehúz az az AF. 4xAF és 16xAF mellett hatalmas különbség nincs (azon a felbontáson, ez játékfüggő), ellenben elég sokat lehet vele nyerni. mondjuk AF megint játékfüggő, láttam már olyat, hogy gyakorlatilag elhanyagolható volt a különbség 4 és 16 között.
a harmadik amit érdemes megpiszkálni ha még mindig nincs elég fps, az a post-process, avagy jellemzően a kép szélének az elmosása. medium és ultra között extrém felbontásokon játékfüggően adott esetben egész minimális a látható különbség (értsd, semmi), viszont néhány esetben katasztrofálisan skálázódik a felbontás növelésével.
tesztek jellemzően kimaxolnak mindent a jobb összehasonlíthatóságért, de kb ezzel a három dologgal adott esetben +40% fpst is lehet nyerni (post-process jellemzően a min fpst is be tudja rántani). úgy, hogy a gyakorlatban nem feltétlenül lesz látható a különbség (megintcsak 4Król beszélünk és nem 1080pről).
persze, elveszik a "méregdrága kártyám van, kimaxolok mindent" életérzés, de másik oldalról nézd úgy, hogy a jelenlegi tier2es kártya már kb elég 4k@60fpsre, ameddig pár éve a Crysis3 alatt 5760x1080ban kb az akkori csúcs Titan tudott 35-50 fpst. mediumon.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Kerékpárosok, bringások ide!
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Házimozi belépő szinten
- Azonnali fotós kérdések órája
- Diablo IV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen