- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teljesen egyetet ertek. Az a szomoru a dologban, hogy a termeszet vedelme cimszoval gyartunk sok szemetet. Nem tudom melyik a jobb, hogy evekig-evtizedekig nyustolunk egy oreg autot, vagy garancia utan kb. kuka egy auto. Csak a pelda kedvert tegnap felhivtam egy Sved cegvezeto ismerosom, es mondta, hogy kb az Audi visszavasraolta az E-tronjat, mert nem tudjak megallapitani a hiba forrasat (lerohadt vele Norvegiaban, az auto par honapos volt) Kapott helyette egy hagyomanyos egesu autot. Es mi lesz ezzel a draga autoval? Kb kuka, leirja majd az Audi. Masik erdekesseg: Pl az india kolleganom ferje (elegge benne van az elektromos autok fejleszteseben, egy nagy autos cegnel, ennyit irhatok) mondta egy vacsora alkalmaval, hogy azert vett Teslat, hogy le tudja a masik gyartoval koppintani a szorakoztato elektronikai rendszeret. Idokozben osszertorte a Modell 3-jat (jobbkez problema) es totalkaros lett az auto,mert serult az akkupakk. Ez is mekkora kornyezetkarositas? Az akkut ilyenkor ujra tudjak majd hasznositani? Ezert nem gondolom, hogy a nagy akkupakk, nagy suly es tultolt elektronika a jovo. En ugy hiszem, ketto kozott kellene maradni: Kis akku, alternativ energiaforras es az elektronika es komplexitas csokkentese lesz a jovo egy standard bevezetese utan. Addig meg oldjuk meg a szemet tarolasat es kb. mi leszunk az alpha teszterek.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
"... csak hogy ha korábban még simán az volt a megszokott évtizedekig, hogy 3-8x-osan is túl tudták azt teljesíteni a fődarabok különösebb probléma nélkül, most meg nem, akkor mondjuk ki, hogy ezek a mostani modellek a korábbiak harmadát-negyedét érik."
Ezt már korábban elmondtad, legfeljebb más szavakkal. Az alátámasztására nem tudtál semmit sem felmutatni.
A régen minden jobb volt vonalába illő megállapítás. Bár ez csak a legkisebb baj.A nagyobbik az, hogy semmivel sem tudod alátámasztani az állításaidat.
Bedobod, hogy voltak problémák egyes szériákkal főleg a technológia bevezetése kezdetén. Persze voltak, de ne volt igaz és nem igaz a teljes szériákra, Ki venne olyan autó, amiről tudni lehet, hogy néhány év után már hulladék.Azt az apróságot se felejtsük el, hogy korábban jóval rövidebb ideig vállalt be a gyártó garanciát. Most 5-7 évnél tartunk vagy 150 - 200 ezer kilométer gyártó függően.. Korábban 3 év, még korábban még kevesebb. Ma 10 évet kell kibírna motorbontás nélkül az autóknak, átlagos használat mellett.
Néhány gyártó el is hagyta az EU területét mert nem tudták tartani a követelményt."...hanem az az ijesztő, hogy van amikor már rögtön pár ezer km után, mintha annyira ki lenne mérve az egész mostmár."
Befigyel a tervezett elavulás feltételezése. Sajnos nem tudunk így tervezni. Lehet, egyszer majd minden alkatrésznek tudunk korrekt élettartamot tervezni, de ettől még messze vagyunk. Amúgy jó lenne, mert a vásárló tudná, meddig lesz jó az eszköze. A teljesítés után minden egyszerre menne tönkre. Tervezhető lenne a csere az eszköz cseréje. Nem ütne be a baj egy nagy összegű javítás után néhány hónappal."... értem én, hogy mit akarunk a garanciaidő után, hiszen arra tervez a gyártó, azért vállal felelősséget, ....
Ez sem így van. A garancia után, még él a szavatosság. Ekkor a vásárlónak kell bizonyítania a gyártó hibáját. Nyilván egy személynek ez nehéz feladat, de széria hiba esetén átterhelhető a gyártóra a javítás költsége, közös fellépéssel.
"...ezek a mostani modellek a korábbiak harmadát-negyedét érik. És természetesen akkor ezt az áruknak is tükrözniük kellene."
Ha nem vagy elégedett az ár/érték aránnyal nem vásárold ezeket az autókat. Ha másként nem boldogulsz, jó pénzért segítek "megbízható" 20+ éves autó vásárolni neked.
Néhány éve volt egy riport, az állítólag 1 millió kilométert javítás nélkül futott Mercedes gazdájával. Szerintem valami ilyen autó lenne jó neked. Biztosan van még benne néhány százezer. Ha nincs benne, akkor tévedtem.
Én inkább maradok a valóság talaján.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...