Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • D55

    aktív tag

    válasz Hieronymus #105 üzenetére

    Motortartósság szempontjából a vizsgastatisztika teljesen irreleváns, hiszen igen kicsi a valószínűsége, hogy pont akkor, abban a fél órában - órában hulljon szét. A segélyhívásos már érdekesebb de a totális széthullás nyilván egy véglet és nem is minden típust érint jelentős szinten, csak a hírhedteket, pl. korai TSI-k láncszakadása, 1000-es EcoBoostok dugattyútörései, stb... 2011 2008 után volt nemsokkal, már a gazdasági fellendülés elején, tehát nagyon rossz összehasonlítási alap, 2009 lenne inkább reális, ahol talán hasonló gazdasági légkör lehetett a mostanihoz. Arra meg nyilván figyelnek azért, muszáj nekik, hogy a garanciaidőt kibírja ha lehet az autó. A gondok utána jönnek és manapság általában nem csak párszázezerrel később, mint régebben a rosszabbul sikerült modellek esetén, hanem az az ijesztő, hogy van amikor már rögtön pár ezer km után, mintha annyira ki lenne mérve az egész mostmár. És persze értem én, hogy mit akarunk a garanciaidő után, hiszen arra tervez a gyártó, azért vállal felelősséget, csak hogy ha korábban még simán az volt a megszokott évtizedekig, hogy 3-8x-osan is túl tudták azt teljesíteni a fődarabok különösebb probléma nélkül, most meg nem, akkor mondjuk ki, hogy ezek a mostani modellek a korábbiak harmadát-negyedét érik. És természetesen akkor ezt az áruknak is tükrözniük kellene.

Új hozzászólás Aktív témák