- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grillo
senior tag
-
DigitXT
félisten
Engem erre CSAK akkor kérj, ha kifejezetten valami kotla szart akarsz (írtad, hogy az üzemképesség NEM feltétel, tehát lehet, hogy Te magad szeretnéd felújítani?), amire aztán locsolnod kell a pénzt, mire motor lesz belőle. Nekem ugyanis teljesen tökmindegy, hogy sutyerák kereskedő árulja (még) rendszám nélkül, vagy menő szalon, évek óta rendezett magyar papírokkal, meggyőző szöveggel, én akkor is rábaszok. Pont. Ez már csak így megy. Mint kcsa írta volt (
amikor még nem volt vérig sértődve egy felfújt félreértés miatt): a szopóroller vidám jármű. Sírvaröhögős fajta.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Tessék, mindjárt a legelső milyen lehet ha 135K-ért már rendszámot is kap?
-
DigitXT
félisten
tényleg 6 számjegyű összeget szándékozol költeni arra motorra?
Ezért vagyok qrvanagy szarban... Már rég megtettem! 340-ért vettem!
Ugye azóta kapott új felnit, új féktárcsákat, új gumikat, új teleszkópot
hátra, elöl fel lettek újítva, kormánycsapágy is, "custom" a műszerfal,
xenon, LED világítás, tuning görgők, 80K-s brutál kipuff. Kész a moci!
Erre mi szarik be rajta. Igen, a motor. És akkor most mit csináljak???Adtam volna el nyáron, amikor olajcserekor megláttam a reszeléket?!
Már akkor majdnem 1 misiben volt... Egy dolgot b*sztam el, de azt
nagyon. Nem cseréltem olajat a vétel után. Ha már akkor reszelékes,
nos talán nem költöm el a 6 számjegyű összegeket rá kevesebb mint
1 év alatt, mert esetleg azt mondják az okosok, hogy: NEM KÉNE!Amúgy a vezérműtengely azért nem halott! Karcos, ahogy csongi írta!
Nem tudom, honnan tudja, de ráhibázott. (Athena tömítés sem lesz
baj, ha csak az lesz: németektől kérek refundot, HA nem szállítanak!)Most ugye NINCS motorom! Szívok a BKV-n. Nem tudok venni motort
100-ból, de 200-ból sem. Persze, lassan szezonvége, kit érdekel. DE,
nyakamon a műszaki. Csak össze kéne rakni. És akkor még itt van a
fasza benzinszintmérő, amit ki sem tudtam próbálni, régen rendeltem,
mikor még nem akadozott a technika. (Tudtam, hogy be fog szarni, de
inkább csak vicceltem vele: tudtam, de nem sejtettem. Most ez van...)És tudod mi van? Vennék egy 400-as Maját. Tuti agyhalott lenne.
Madisonhoz vagyok "tele" tuningcuccokkal: vegyek 250-ért donort?
A baj, hogy senki nem garantálja, hogy EZ motorikusan rendben van...Szerk: momentán nincs vezérműláncom, és nincs tömítéskészletem...
Márpedig ezek nélkül nem lehet összerakni... (Eltekintve az univerzális
tömítőlapok vagdosásától, meg tömítőpaszta heveny alkalmazásától...)
Ez a fő bajom.... Olaj jön, olajszűrő jön... (Ha a németekkel nem tudok
kiegyezni, akkor tömítéskészlet jön a linkelt oldalról 85EUR-ért jó áron.
Viccen kívül nem rossz az ár, a magyar árakhoz képest. De ha semmi
sem jön össze végül, akkor veszek 10-ért szelepfedéltömítést eBay-ről,
vagy egy 250-es Burgi készletet szintén 10K-ért kis hazánkból, amiből
csak a szelepfedéltömítés a jó, de ha csak az kell? Tévedés: kell ugye
hengerfejtömítés is, amire írta csongi, hogy nem kivagdosós móka...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Bár én biztos túrnék egy blokkot bele.
Ez kimaradt: nem pálya. Sajnos ennek a blokknak gyengéje a vezérlés.
Ha találsz bontottat, akkor abban vagy be van szarva, vagy már elkelt...
(Huszi mondta, hogy beszélt ma egy bontóssal, aki pont most adott el
egy ránézésre hibátlan vezérműtengelyt 20K-ért. Mondjuk mégsem 75.)Szerk: tudom, akkor minek keresek donort. Nem tudom. Mármint nem
is igazán keresek. (Ezt fogom megcsináltatni, mert mást nem tehetek,
de gondolom az már átjött, hogy nem érzem túl jól magam miatta...)
Viszont a motorok miatt járok kb. a PH-ra. (Régen a PC-mbe öntöttem
a lovettát, idén sikerült egy jó üzlettel egy 100-ast kivennem belőle...
Fogjuk rá, hogy abból lett a kipu. Ahhoz is kéne custom hangtompító.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nem bizony, elvégre megszakítja a gyújtást. De most, hogy mondod,
nálam vészleállítóval se kép, se hang, nem kezd el köszörülni.
Tkp. pont attól szarhat be a reléje, ha soha nem használod semmire.
Amúgy egyszer véletlenül kinyomtam menet közben: volt motorfék...
Gyorsan vissza, technika beindult (kuplung zárt állapotban), ennyi. -
DigitXT
félisten
Hátöööö, ja, azok nálam sem repkednek, ha a hobbimról van szó. Télen nem tudom, én is hány munkaórát beleöltem a Madisonba "ingyen". Szerintem 10-20, olyan nap biztos volt (ha nem több), hogy este 8-kor garázsba le, éjfélkor, hajnali 1-2-kor fel... Ha ez "csak" 3K-s óradíjakkal ment volna (részben szerviz, részben tuning, részben gányolás: ilyet amúgy a szerelők is nagyon tudnak, ma is hallottam hírét), akkor nem 1 misiben lenne a gép, hanem már jó 1,5-ben, LOL. Amúgy ez egyben válasz a kérdésre, hogy miért nem fogom eladni, még ha a 250-es Maja kevesebbet is eszik, megbízhatóbb, városba bőven elég, stb. Mert senki nem fizetné meg, hogy a Madison teljesen fel lett újítva (futómű, fék, motor - folyamatban), tuningolva (komplett műszerfal, komplett világítás, hajtás részben, kipu - kicsit erős), sőt, valaki még jól le is húzná emiatt, mert ugye nem gyári. És lenne benne igazsága is, mert ennek javításához speciálisabb tudás kell(het), mondjuk ha kimegy a mutatóvilágítás LED-je, vagy akármi: katalógusból nem javítható alkatrészcserével, muszáj előkapni a multimétert, forrasztópákát, stb.
Remélem a szerelő a héten össze tudja rakni, és jövő hét elején lezavarom a műszaki vizsgáját, pont a határidő lejárta előtt. A forgalombahelyezés amúgy combos összeg, érdemes úgy nézni a teljes összeget, mint vételárat, mert anélkül úgysem fogod használni, akkor meg minek megvenni.
-
huszi.gyb
senior tag
Megnéztem a hirdetést... Hát... A leírás kb annyi, hogy ne alkuggyá', vidd el, oszt örüjjé'. 99%-a az ilyen gépeknek bontószökevény. Mellesleg képek se normálisak rajta, arra se fektetett energiát, hogy legalább rendesen lefotózza. Ezek után gondolhatod, mennyit válogatott, esetleg foglalkozott a motorral. Ami lejön, hogy az idomok nem ápoltak, kifakult... Nem helyreállíthatatlan, de sokat elmond az előző gazdáról.
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
Létezik bontott alkatrész, scooter.hu-t kerestem, telefonban mindenre azt mondták hogy van - mondjuk én csak burkolatot kerestem eleve
Viszont burkolatból újra gyúrok, nem hiszem hogy egy bontott műanyag idom hibátlan állapotban legyen, és itt főleg a rögzítő fülekre és hasonlókra gondolok. Cserébe elfogadható áron van a bontott cucc, az új pedig szimplán arcátlan áron.
-
DigitXT
félisten
Azt én sem hiszem, hogy óriási jelentősége lenne (oké, a por nem tesz jót semminek, de eddig én is csak sima szivacsot láttam a motorjaimban), de ha ez ennyire el van tömődve, az ugye azt is jelenti, hogy friss levegőt sem nagyon kapott a varió, tehát jobban melegedett. Kicsit kiporoltam (kompresszorom nincs), talán ez is segített valamit. Motorka amúgy jól megy. A szimeringek aggasztóak, de ha sikerült az átírás, és elkészült a Madison, akkor azt elhozom, ezt meg leadom.
[ Szerkesztve ]
-
balazs1011
aktív tag
azt hiszem hogy igen.
valószínű hogy nagyon szabadulni szeretne tőle,
és lehet hogy adná még olcsóbban is.
kár hogy nincs felesleges pénzem.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
üszök
őstag
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
lac1
csendes tag
Lehet, de mutass robogóban szépet. Ez nekem a kevésbé ronda, de hát minden szubjektív. A régi Vespa-szerű old meg végképp nem jönnek be, van aki meg megbolondul értük. A modern kinézetűekkel nekem kevésbé van bajom.
Nézegetem a Majestyket, de nekem az túl elnyújtott, és arányaiban ezért túl kicsik a kerekei a szememben.
A pénztárcám harcol a szívemmel és az eszemmel.A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
90? Nekem 110-120-at mondtak itt helyben.Igaz, a B125-re is csak 35-t.A rutin az nem gond, 32 éve motorozok kisebb-nagyobb megszakításokkal. Autózni 20+ éve szinte napi jelleggel, közlekedés sem gond. A kresz meg... megtanulom.
De igazad van az ár-értékben amúgy.
De.
Szerelmes lettem: Honda PCX 125!
Nagy kerék, nem kínai, nekem tetsző forma, mi kell még?A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
lac1
csendes tag
Hát. Doboz lecsavaroz, elkótyavetyél. Fekete meg... Ha ki van polírozva és világít, mint a tücsök segge vagy mije, akkor még jó is lehet. Valami igényes matrica rá, aztán ennyi.
Amúgy így a képen igazad van, de soha ne legyen nagyobb bajom az életben.A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
DigitXT
félisten
Na, erre viszont emlékeztem. Benne volt a listában.
lac1: a Grand Dinket nekem nem bírja a szemem...
Amúgy abból van ám olcsóbb is. Csak korábban ugye
írtad, hogy kínai kizárva, ezért rögtön el is vetettem, ill.
a forma miatt, de tudom, hogy a Kymco vállalható...Szerk: azt elfelejtettem, hogy 150-ért enyhén gyanús.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Majának az akksija még kint van. 4 nap állás után pöcc-röff... Most 1-2 naponta előveszem, megyek még vele pár km-t. Viszont ha ilyen hideg lesz... Már egyre jobban érik az a motor generál.
Kaptam egy tippet, 18. kerületi szerelő, állítólag nagyon jó, nem ver át, és nem vészes az óradíja sem.
Még nem beszéltem vele.www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
A linkelt az gagyi-kategória? Olcsónak olcsó... Adok én 1300-at is érte,
csak jó legyen. Találtam origi Mitsut, rendelésre magyar webhopban.A Puli spéci eset: ex-Xmaxos csávó most dobta fel, nekem kapóra jött.
2012-ben tesztelt vele, neki nem tetszett, mert kb. 6 s volt a 0-60 vele.
Bezzeg a 12 grammossal 5 s, szóval azt használta inkább (én annak a
dobozában kaptam). Amúgy JCosta variót is próbált. Nagyon pörgött
a gép, kezdte enni az olajat is, viszont 4 s alatt megvolt a 0-60. Ezeket
a blogjában olvastam, meg fent vannak a videói a YouTube-on. -
huszi.gyb
senior tag
Nem kapkodok... Még intézem a tárolást.
Meg jövő hétvégén már lesz vesevédőmA tárolásnál 3 alternatíva van: 1céges mélygarázs, 2 panel alja (szomszéddal még egyezkednem kell), 3 fém bódé, szigetelés nélkül. Grillo volt már ott, látta. Meleg nem lesz, de legalább eső/hó nem éri.
Persze a lerakás előtt motorgenerál is jön.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
-
huszi.gyb
senior tag
Ilyen lesz a szerviz kezdetnek (ha végre elkészül, bár most jegelve van a projekt). De oda tudnám én is bevinni Maját.
DigitXT: Nem is tudtam, hogy vettél. Univerzális, vagy kifejezetten Majára? (Magyarul: te nem használod?)
Grillo: Köszi az ajánlatot, megbeszéljük. Ma láttam Scarát, még ott van, ahol leírtad.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu