Hirdetés
-
Jövő hónapban érkezik Apple eszközökre az Assassin's Creed: Mirage
gp Az előzetes információk szerint a játék első 90 perce ingyen elérhető lesz bárki számára, a teljes verzióért természetesen fizetni kell.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Upo
addikt
Nem érdekel a 110-es végsebesség, nem akarok munkába menet a 2 jelzőlámpán és 1 körforgalmon 100-110-el átmenni. Normál A jogsim van már 30 éve. Írtam, hogy ismerem a 125 korlátait, igazából simán elég lenne egy 50-es minden tuning/bohóckodás nélkül, de mint írtam, jó időben ezzel mennénk ketten dolgozni és délben ebédelni, az 50-es meg 2 személlyel nem legális. Annak idején 3 évtizede MZ TS125-el kezdtem a nagymotorozást, feltételezem hogy megközelítheti a yamaha az MZ menetteljesítményét, akkor meg bőven elég. Másik dolog, hogy párom már belengette, hogy a B jogsi mellé letenné a különbözetit, hogy ő is tudja vezetni egyedül, arra szintén jó egy ilyen motor. Nem véletlenül írtam, hogy tudom hogy jó lesz a 125-ös, de titokban már vártam hogy mikor kapom meg mégis hogy ne vegyek 125-öst... Szerintem ezért is vannak ilyen áraik, nehezebb eladni. És akkor mit mondjunk a 120-130-akért árultakra?
Mindenképp meg fogom ezt nézni, megvenni nem kötelező, ha fél év múlva veszünk valamit akkor fél év múlva, nem hajt a tatár. Ha megvesszük, akkor meg úgyis rötön olajcsere, gyertyacsere, karbi tisztítás, kopó alkatrészek, hajtás, telók, fékek átnézése jön, az a minimum egy vásárlás után. De kíváncsi ember vagyok, szerintem a szelepekhez/vezérlésbe is benéznék, ha kell akkor tisztítás/karbantartás ott is. Idő van tavaszig.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
huszi.gyb
senior tag
Nem, nem gond. De a többiek 2x ennyit kérnek érte. Gyanús, hogy ennyire olcsó...
Az enyém "csak" 12 éves, 180ccm, 300-ért vettem (DigitXT, foglalkozott vele), 500-ban van, és ma olyan szopás-lista jött ki, ha minden gyanúm beigazolódik, hogy csak na... 60k km... (+tekerés)
A szívatót összeraktam normálisan, beállítottam, mire beértem a céghez újra szétesett. Remélem a darabok megvannak...
A vizem tűnik el, az olaj max fölött... Most vagy túltöltöttük (1,2L megy bele könyv szerint, 1,5L után mondta azt a szerelőm, hogy többet nem tölt, de még messze nem volt maxon). Most mentem vele 200km-t (5,73L-es fogyi!!! Szívató-gyújtás para, megint). És max fölött volt reggel az olajszint, 2 nap állás után, hidegen. Ja és a fagyálló tartálya sziszegett, amikor kinyitottam (2 nap állás után )
Elhiszed, hogy le akarom beszélni egy szopóroller lehetőségéről?
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Gyanúsan olcsó...
Most néztem meg 500-ashoz Athena is 15k fölött van, kedvezménnyel... Ez 10-ért nagyon gyanús...
Daycot is tudok 20k alatt hozni hozzá, kevláros... Kellemetlen tud lenni a szakadás, én inkább nem próbálkoznék ilyen noname cuccal, főleg, ha tervezed, hogy megtartod a gépet...www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
Van valami trükk, hogy ha nem vonták ki (?) vagy még nem jár le az olasz műszakija (?) akkor nem kell műszaki, meg eredetiségvizsga se. Vagy valami efféle.
Erről egy fél sort olvastam valahol, és azért gyanús hogy pl. eredetiségvizsga is kötött valamihez, mert az SH300 amit vettem annak is bele volt írva a törzskönyvébe hogy nem volt magyar eredetiségvizsgálat.
Erősen kérdőjelesen írtam ezt az egészet, sosem foglalkoztam vele, csak láthatóan nálam is volt nyoma a dolognak az iratokban. Persze most adásvételnél kellett eredetiségvizsgálat.
És helyeztesd.
[ Szerkesztve ]
-
Debilon
addikt
most mikor ősszel az SW T400-ast vettem, akkor nem kellett semmilyen műszakit csináltatnom, okmányiroda simán bejegyezte a 2016.08 havi lejáratot ami az olasz forgalmiban szerepelt, eredetvizsga sem kellett (mert első hazai forgalomba helyezés volt, ha jól emlékszem)
regadó, új forgalmi+matrica+rendszám, törzskönyv, ennyi volt az összes fizetnivaló a vételáron felül
még okmányirodában szóltam is, hogy én többet számítottam mint amennyit fizetnem kellettSuzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Micsurin
nagyúr
Cagiva planet 125 lett volna de szerelő haverom elvette a kedvem a váltós 2t nyolcad literesektől!
Most két moci játszik az egyik végül 275k 125-ös Madison, Siófok kereskedő. Másik ceglédi srác , 125-ös Kymco quannon 300 (17/5 hóig műszakis) persze ma nem vette fel a telot, majd két ünnep közt újra probálom.
Olyan 310-320-am van kb a vételre.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Igen , nem tudom most láttam meg a napokban a hirdetést , bár most eléggé gondolkodok , hogy benézek egy két kereskedőhöz mert ott van részlet is , tudnátok mondani 1-2 kereskedőt akit érdemes megnézni ?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
kcsa
veterán
Inkább nem kommentálom hogy nem lehet linkelni...
-
Hauptmann
addikt
Nem az van, hogy a Piaggio blokkosoknál már csináltak rendes rekeszt az ülés alá? Vagy az csak az 500-ra igaz? Ránéztem erre a Derbi Ramblára, egy darab nincs eladó a ha.hu-n.
Mindenesetre a 300 kiló sajnos elég karcsú összeg egy 250-esre. Persze ki lehet fogni, de nehéz.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Wayteq xRider, csak ajánlani tudom: vízálló, rázkódás- és porálló, brutális fényerejű, direkt motorra kitenyésztett holmi. A motoros topikból sokan használjuk, és bevált. Nem kell hozzá szivargyújtó csati sem, mert adnak hozzá fixen beépíthető tápegységet, ami az aktív bölcsőhöz kapcsolódik. Csak be kell tenni a navit, és már tölt is. Van Sygic szoftverrel is, úgy egy tízessel drágább. Nekem bevált, én imádom (kalóz iGO Primoval )
Amúgy jár hozzá autós tartó, szivargyújtós töltő is, szóval elég univerzális eszköz.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
dugynok
senior tag
Nem kevés az egy kicsit? Főleg normális olajat használva. Oké, hogy hamarabb, mint a gyár előír, de ezt kicsit túlzásnak érzem, a fele intervallumot.
Pl nekem API SJ szintet ír, ami valami 2004-es szint, azóta sokat fejlődtek az olajok...
Persze mindenki úgy csinálja, ahogy neki tetszik. -
-Mosquito-
őstag
-
huszi.gyb
senior tag
Inkább Dayco vagy Mitsuboshi
csongi: Melyik szopásom adódott a magasabb fordulatból? Mennyivel lenne megkíméltebb a gép, ha 250-est hajtanék? Nagyobbat városba nem akarnék. Mielőtt belemennénk, hogy 1000rpm az 10millió súrlódást jelent nekem hetente:
,,Hogy a maximális fordulat 9500/min vagy 4800/min, majdnem mindegy, mert a motor szerkezeti elemeit ehhez méretezték, jó esetben nem fog semmi elszállni.''[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Az bizony. Azt írja az Egü, hogy ez sem hamis, csak más. (Csak tudják...)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Azt mondják Pulley-ék, hogy a gyári* súly -10-15% hozza a legjobb eredményt.
Kérdés, hogy neked gyári súly volt benne, vagy vki már rakott bele könnyebbet?Nekem 17 gr volt benne, ezért egy szolid 16 gr-mal "kezdtem": sokat sajna nem
hozott gyorsulásban, mert nem "engedte" teljesítménycsúcsra a fordulatszámot.
De a végsebességet rendesen kitolta (150). Megérkezett már a 14 gr szett, de a
csöpögő olaj előrébb való volt, úgyhogy még nem kísérleteztem vele: kicsit félek,
hogy túl könnyű lesz. De mivel a 15 gr Malossival is van tartalék a gyorsulásban,
talán pont jó lesz: majd kiderül! A Malossival viszont szar a végsebesség, de ezt
már írtam: hamar elfogy a gyári áttétel, és onnan csak forog-forog... De minek.
(Anno teljesen gyári / kopott varióval is ment a 140, csak "szétforgott" a motor...)J.Costa súlyokat láttam eBayen ilyen 8-10K körül. Azt mondják gyorsan kopnak.
*: speciális eset, ha egy Multivarba kerül: ezen filozofált anno Andrew. Én abban
gondolkodtam, hogy biztos jó lesz bele, de valójában a két hatás már kicsit sok:
mindenki növelné az áttételt, aztán a szíjnak már nincs hova mennie, ledarálódik. -
DigitXT
félisten
Az az igazság, hogy ha már eddig is "könnyű" görgők voltak benne, akkor lehet,
hogy csak "nagyok az elvárások" a géppel szemben, mármint, lehet, hogy eddig
is viszonylag jól ment, csak nem érződik - és ezen már sokat nem tudsz javítani.
Egy bizonyos szint fölött azért seggdynoval már nem érezni pontosan a hatást...
Vagy ha igen, még mindig lelombozhat az objektív valóság, hogy sz*rabbul megy.
Szóval túl könnyű görgővel, ha nagyon pörög, az is lehet baj. (Fordulatszámmérő,
ha ismered a nyomatékgörbét és/vagy objektív gyorsulásmérés szükséges.)Amúgy tapasztalatom szerint elég sok minden leronthatja az eredményt. Pl. szél.
Ha belegondolsz: mennyire érződik a 9,6-ról a 8,6-ra javulás? Valamennyire, na. -
DigitXT
félisten
Szerintem killer nélkül akármilyen könyökkel hangos. Egy nyitott dob.
Mondjuk a 180-as Maján tetszett nagyon a hangja, szép brummogós...
Madisonon viszont kegyetlen hangos, és csattogós is, szóval felejtő.
Néha jólesik állatkodni vele, de ~15 perc után megy vissza a db killer...Megoldásom a kettő közötti állapotra nincs egyelőre, viszont találomra
tuti nem "furkálnám" a hangtompítót, mert semmi sem garantálja, hogy
jó lesz, viszont ha hangos, akkor probléma lehet belőle a műszakin is...
Kéne egy másodlagos killer, úgy lehetne kísérletezni: anno még eBayen
vettem vacsiújat, vmi 15K-ért huszinak az elvesztett példány helyett, de
manapság nem találni sehol, gondolom azért, mert rég nem gyártják. -
balazs1011
aktív tag
Valahol olvastam vagy hallottam már nem emlékszem,
hogy a leg távolabbi fékkel kell kezdeni.
Valóban elég ha a hátsó munkahengeren kinyitom a csavart
és a benne lévő régi olaj pedig simán kifolyik?
A tartályt pedig csak elég mindig utánatölteni?
Majd ugyan ehhez a fékkörhöz tartozó elsőn is így kifolyatni?---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----