- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
30z.Samu
félisten
Nincs kikötve, hogy már pedig nekem csak ez meg az a motor kell, bár alapjáraton japán párti vagyok. Igazából mindegy csak lehessen pakolni bele és ne legyen nagyon lelakva. Azzal tisztában vagyok, hogy bármit is veszek kell rá költeni, csak nem mindegy mennyit.
Sic Parvis Magna
-
DigitXT
félisten
Nem Cygnus lesz az? Persze, ha új blokkot építesz alkatrészenként, az halál!
De azért kíváncsi lennék, hogy a komplett blokk honnan/milyen állapotban volt.Meg aztán ÉN NEM cserélnék komplett blokkot egy olyan gépben, aminek kb.
egyetlen baja, hogy eszi az olajat (évek óta), de amúgy semmi indítási gondja,
se erőben nem panaszkodhat, se nem okádja a füstöt. Miért kéne blokkcsere?Qrva szelepszárszimeringet kéne kicserélni (ha már elmállott), aztán szevasz.
Bővebben meg csak szétszedés után - de a balf*sz szerelő látatlanban (!) azt
mondja, hogy EZ GTK. De mi? Egy motorfelújítás? Amikor még azt sem tudja,
mit kell csinálni? Továbbra is: megy melegebb éghajlatra. Szigorúan szerintem.Nézd meg ezt az írást... Több, mint 3 éves... Szerelőtől, ugyanarról a motorról!
Huszi megállapította, hogy a 10W50-es olajat, amit másik szerelő kísérletképp
rakott bele, nem nagyon komálta, mert betolta az arcába - 10W40-et meg nem.De amúgy tudom (másik topikban is sláger): fúrni kell! Nincs kompót. Stb.
-
-
DigitXT
félisten
Simán jó! Malossi is szétmegy, ha olyanja van...
Mitsuboshi mondjuk azért jó, ha van, mert az gyári,
és Madisonba 32K körül kapható: annyi a Dayco is.Nem mondom, hogy olcsó. Ja: annyi a Malossi is.
Ui: Majában volt Dayco szíj, nem volt vele bajom, bár
a szerelő kicsit idejekorán cserélte, s biztos oka volt.
Teszem hozzá, Malossit is legyilkoltam: hézagolóval.[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
Itt a hírdetés ez nem messze van tőlem [link]
350 euró és még engedne is belőle, csak az ára miatt érdekelne. Amúgy munkábajárásra kellene, a jelenlegi 50-es helyett. Napi 26km.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én is voltam már akkora lejtőn, hogy a kis csótányom 110 fölött járt GPS szerint, fordulatmérő meg a pirosban, 11k fölött 5.-ben. (Sík úton nem megy 94-nél többet, de ha van kis szembe szél, akkor 90-et sem). Mondjuk ez 125-ös...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
Külföldi okmányokkal eladó hexagon... Régóta hirdetik. Azt nem tudom, hogy a külföld hol van, gondolom olasz import. De ennyiért... Mondjuk 180 2T. De cserébe nincs benne vezérlés.
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
Megjött minden rendben.
A sérülésmentességre ma délelőttig igennel válaszoltam volna, de pont ma vettem észre (a fénykép elkészülte után) hogy az egyik fül el van gyengülve a fényszórón, valószínűleg pont a szállítás miatt.
Ezért elég mérges vagyok, mert pont letört fülek miatt rendeltem újat.
Mondjuk nem vészes a helyzet, de inkább a tudat zavar...
-
huszi.gyb
senior tag
Katalógusból:
Malaguti CR1 50 Crosser
Gyártási év Első betét Hátsó betét
1995-től ___FT3013___X
1997-től ___FT3010___Xszerk.: Az FTxxxx a Brenta típusát jelöli. Ha más márka kell, meg tudom mondani, EBV, Ferodo, Newfren, SBS, Brembo-nak megfelelő típust is.
Magyarul semmit nem ír bele, hogy milyen hátsó betét kéne. Tárcsa vagy dobfékes?
Ha tárcsa, nem egyezik meg az első betéttel? Esetleg dobj róla privátban képet, megnézem mit tehetek.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Elkiabáltam... Csak tárcsafékhez való betéthez van átváltó tábla benne...
És a 110x25-ös a leggyakoribb dobfék típus... Ha gondolod felsorolom, de nincs értelme, lenne kb 10 fajta. Ezek közül több Malagutiba is jó. Azt kéne kideríteni, melyik típussal egyezik meg. Nem drágák ahogy néztem...
Én az F10/F12-vel tippelném közösnek, de erre nem mernék megesküdni.
kcsa linkje szerint tévedés.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én meg mertem lépni, de nem dicsértek meg érte.....
Most meg éppen a kormányváltáson dolgozom : sok helyütt látok 3000,- körüli áron ETZ kormányt, lehet hogy tavasszal kipróbálok egyet. 5 centivel alacsonyabb lenne a kormány a mostaninál, és bő 10 centivel előrébb is kerülne. Talán egészségesebb testtartást adna, fene tudja. Mondjuk sok mindent át kellene építeni hozzá, és félek, hogy a rövid szárú visszapillantó tükrök rossz helyre fognak kerülni. Most tökéletesen látok belőlük mindent magam mögött. Még gondolkodom a dolgon.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Grillo
senior tag
Na ja, ezt nektek mondom. Szerelő mondjon időpontot, aztán vagy megfelel, vagy nem.
Kawasatinál augusztus végétől októberig volt a robogó, úgy, hogy közben 2-szer is kész lett, aztán a harmadszori kész az tartott is 2 hetet, nem csak 1-1 napot.
Mondjuk ő megmondta előre, hogy nem robogóközpontú. Meg hogy rohadt hosszú a várólista. -
huszi.gyb
senior tag
-
ludsimon
veterán
250es Yamaha, pont ezt linkeltem tegnap, hogy a S200 Piaggio és jobb le/kg.
Majesty 180
Power/weight ratio: 0.1101 HP/kg
Madison 250 (Yamaha blokkos a gagyi)
Power/weight ratio: 0.1218 HP/kg
Madison 200 (Mind Piaggio blokkos):
Power/weight ratio: 0.1296 HP/kgAzért tök jó lenne vállalkozó szellemű Madison 200ast meg egy Madison 250-est összehozni.
Lehetséges, hogy lennének meglepetések.[ Szerkesztve ]
undefined