Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bogyó bá'

    nagyúr

    válasz csongi #7351 üzenetére

    A szelephézagom tökéletes (szombaton ellenőriztem, kettőt állítani is kellett, de alig), azzal nem lehet gond: ennél a konstrukciónál a kopással a szelephézag mindig , sosem csökken. A szelepek állapotáról egyelőre nincs információm, így nem tudom hogy az-e a gond, vagy henger / dugattyú / gyűrűkopás. Ha magamhoz térek romjaimból, akkor megpróbálom megkeresni a hiba forrását... (Kalocsán motorszerelő egyáltalán nincs, 5 autószerelőt jártam végig, míg az utolsó valami toldozott foldozott slagokkal, repedt műszerrel meg tudta mérni a sűrítési végnyomást. Az sem lehetetlen, hogy mérési hiba, a műszer állapotát látva).

    Végső kétségbeesésemben lehet veszek egy műszert, és akkor ki is tudom deríteni, hogy merre keressem a hibát tovább: megmérem simán is kompressziót, meg a hengerbe bőségesen olajat fecskendezve is. Ha eltér a kettő (ha olajtól "megjavul"), akkor egyértelműen dugattyú / henger / gyűrűkopás, ha nem változik, akkor csak a szelepek lehetnek...

    Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

Új hozzászólás Aktív témák