-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #7652 üzenetére
Te ebben a körben nem dobhatsz
Itt nem a teljesítményről van szó, meg a megindulásról, hanem a "mindenki leophat, én béjemvével vagyok" mentalitásról. (a márka tetszőlegesen kicserélhető még pl. Audira is)
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem kell csokizni: ez csak a szimpla hengerfej és darabjai!
Ja, ha le kell húzni a hengert (az volna az igazi) akkor az egész blokkot darabjaira kell szedni, mert az alsó vezérműlánc feszítője a kuplungszerkezet mögött van, belül: ehhez viszont spéci célszerszám kellene, ami a világon nincs. Ki van ez találva...
Hülye japán! [ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Something_
őstag
Hat mindenki leophat, ha nyomok egy felpadlot es megelozom a suzukist, aki nem meri megelozni a 70el kozlekedo fastrat az m2-n
Amugy tok durva, velem pl nem szokott se bmws, se audis gczni habar nem ulnek vissza a kezdo automba, amit 200e-ert vettem friss jogsival hyundai pony egyidos volt velem
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #7655 üzenetére
Gondolhatod hogy nem erről van szó, ezeket én is sorban előzöm Ezres Swift volt régi munkahelyemen céges autó, na az vicces egy jármű. Városban (mondjuk 70-ig) egészen vállalható, de száznál gyorsabban ha megszakadtam se tudtam menni vele. Cserébe fix 5,5 volt a fogyasztása
@bogyobá: Ez is valami? Nekem csak a hengerfejben van kétszer ennyi alkatrész
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Bogyó bá'
nagyúr
A 8 db szelephimbáról, 2 db vezérműláncról, 2 db hidraulikus láncfeszítőről, 2 db karburátorról és 2 db kipufogórendszerről se feledkezzünk meg. Mindez egy 12 lóerős egyhengeresen.....Nooormááális?!
Egyébként hogy értsd, miért ilyen bonyolult: ez egy 1984-ben kiadott versenyblokk (!!!) 17 lóerővel 11.500,- fordulaton, csak 10 évvel később valamelyik barom mérnöküknek eszébe jutott, hogy porosodik pár raklappal a sarokban, és építsünk belőle csoppert. Legyengítették rendesen (a bazinagy eredeti karbik helyett 2 db Honda Dio robogóé került rá, teljes hossza mentés (!!!) beszűkítették a kipufogókat (viszont jó dohogós lett, tényleg), és "kivették" a 6. sebességet belőle. Így lett csopper. Állat, nem? Az eredeti kis speedgép még vagy 20 kilóval könnyebb, még keskenyebb gumikon fut, és úgy 130 körül volt a végsebessége. A csopinak új korában 100.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #7660 üzenetére
A két karbi még nem is lenne akkora gond az én értelmezésemben, de a többi alkatrésze nem szoftcsopper jellegre vall valóban.
Ez egy ilyen állat.
SzerelőMarcell pedig eskü alatt vallja például., hogy a 250-es Kymco blokk azért olyan egyszerűen nagyszerű, mert gyakorlatilag egy sztenderd 50-es blokk arányosan felnagyított változata - ennek minden előnyével és hátrányával együtt. (két szelep, egy vezérműtengely, olajszűrő sincs csak fémháló, sűrű olajcsere, stb.). Valahogy úgy fogalmazott, hogy nincs valódi eltérés: ha az ötvenesen van mittomén egy adott helyen csavar, a 250-esen is ott lesz, legfeljebb nagyobb.
Van ilyen állat is
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Hauptmann
addikt
Természetesen cigány az illető, ismerem az autót ás a tulaját is látásból
Akkor egy kis szokásos hangulatkeltés a topicban. Ki mondta hogy a Honda soha nem romlik el? Ez hazugság, kérem. A Lead is kezdi kitaposni magának a szopórollerré válás rögös útját. MMa délután észrevettem, hogy folyik a hajtáóműolaj, ráadásul valami elmebeteg helyen, ott, ahol a fékkulcs nyomórúdja kijön a fékdobból. Arra tudok gondolni, hogy a fék oldala felől van szimering, és ott befolyik a fékbe, a rúd nál meg ki. Vagy a fasz tudja, mert a fék az fog, nem baszta össze az olaj az egészet. Holnap megy a szervizbe.
-
huszi.gyb
senior tag
Pont ma volt erről szó...
Nálam itt a PUG, belekötni nem tudtam, pöcc-röff annak ellenére, hogy vannak hibái. Mégis BKV-zom, miért? Összeszedett valami szart, lyukas az első gumi. Új beszerezve, nem gond (legalább eladásnál lehet mutogatni), viszont a hátsó gumit amit ígértek hozzá még nem kaptam meg.Maja meg persze még készül...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
Van meg, honda foresight Itt sincs olaj szuro, de 3ezrenkent olajcsere. Az enyem sem xar, csak megujul, Magyarorszag erosodik .
Kimostam a blokk belsejet, inni lehetne belole .
Lenne gyurum ossze raknam vegre .Bogyo szedjed szetfele. Ha kicsi a tet a kedvem sotet
Es nem tudod felszsbaditani azt a maradek par loerot? Mindjart motorzhatobb lenne a csopi![ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Szerintem az eredeti összeállítás üzemórás lehetett, szóval nem hinném, hogy a huszonéves csapágyakkal, főtengellyel jó ötlet lenne...
Amúgy csak 2 új kipufogó, meg 2 új ( 20mm-es a mostani 14-esek helyett) karbi kellene rá, semmi más.szerk: hétvégére tervezett program a szétszedés, első körben csak a hengerfej és tartozékai. A szelepeket mindenképpen becsiszolom vagy csiszoltatom, a hengerbe meg bele tudok nézni felülről, bár a gyűrűk állapotáról így nem tudok meggyőződni. Aztán majd meglátjuk, hogyan tovább. Ha "felül" mindent rendben találok, akkor muszáj lesz tovább bontani, mert akkor a hengerben a bibi.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
nagyúr
Lehet, hogy igazad lesz. Este néztem, hogy porzik a kiegyenlítő tartály.
Tőtikéztem bele a desztvizet, aztán egyszer csak sok lett. De leszívtam
féklégtelenítővel. Elvoltam, na. Kapott a gépsárkány egy új fékkart is, mert
HGabor89 előtt eldobták, a jobb oldalára, amiről többek közt ez árulkodott:
Amúgy hiába van rajta a "kukucska", ha amúgy qrvára nem látszik a víz.
Kéne valami háttérvilágítás, ami felkapcsolható, és úgy lenne értelme, LOL.[ Szerkesztve ]
-
-
Hauptmann
addikt
Péntek 13, ma sajnos megint estem a motorral egy kibaszott kutya miatt, aki úgy gondolta, hogy előttem akar átrohanni az úton. Kb. úgy 10 km/h körül csúszott ki alólam a gép. Arra az oldalra esett, amire a múltkor, még csúnyább lett. Majd megcsináltatom.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #7676 üzenetére
Szokták mondani, hogy csalánba nem üt a mennykő, meg kétszer ugyanoda sem, de ugye.... Én is megcsináltattam a Madison letört indexét az első borulás után, csak akkor még nem hívtam első borulásnak, hiszen nem tudtam, hogy hamarosan lesz a második, amikor még durvábban letörik az egész hóbelevanc. De most már ez van.
Vidámabb téma: Maját tegnap majdnem legyorsulta szentkuti kolléga a Libertyvel.
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
DigitXT
nagyúr
Nehéz megítélni, hogy a Liberty ennyire fickós, vagy a Maja ennyire lusta.
(Mindkettő igaz lehet. Jóféle harapós 2T, könnyű kasztnival + pilótával. Talán
még egy kis nitrózás is volt a villanymotor mellett: a turbó sivítása elnyomta.)HGabor89: egyre jár az agyunk. Nem vagy! ÉS!!!
[ Szerkesztve ]
-
válasz -Mosquito- #7675 üzenetére
Háát akkor FZ1 és társa. Nekem már nem kellene.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #7683 üzenetére
A villanymotor viszonylag kevéssé profitál a turbó áldásos hatásaiból, legalábbis a technika jelenlegi állásának szintjén. Aztán persze ki tudja, mit hoz a jövő.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
Vályi Pistát idézném, TCTV-ből, amikor a Dízel Maseratit tesztelte: ,,Mi lesz a következő? 3 hengeres Lamborghini?''
És nem azzal van a bajom, hogy fejlődik a technika. A villanyos robogót én is kipróbálnám, nyomatékos, igás lónak tökéletes... De egy Sportgépet, játékszert szerintem meg kéne hagyni "nyersen".
Akinek telik V10-es R8-ra, ne már, hogy dízellel akarjon kattogni, hangszóróból meg élvezni a "kipufogó hangot".
Oké, vannak olyan motorok, amiknek pörgetve szép a hangja (pl VW 3.0 V6TDI), de akkor sem tetszik ez az irány. Prius jó, Tesla jó, egy Majában el tudnék viselni villanyos kivitelt, no de Ninjában? Érdekes...
(#7692) kcsa: És a szénkefékre fújja a levegőt majd az elektromos turbó?
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #7693 üzenetére
Szerény véleményem az, hogy biztos k.va jó lehet egy nagy köbcentis benzines, de pl. nekem jobban bejön a turbódízel. Itt persze nem az ezeréves adagoló+turbó kombóra gondolok
Motorsportban is terjed, miért ne terjedhetne akkor az utcán is?
Mondjuk a Saab 9-5 AeroT idáig etalon nálam is. Csak egy benzinkutat kell mögé kötni.
Utolsó szerk.: céges autónak adták két napra. Árpád hídon nyomtam egy padlót, hogy megelőzzem a buszt, aztán remegő kézzel kerestem a forgalmit hogy ez mi a picsa, ami így megy.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #7677 üzenetére
Még jó, hogy nem csináltattam meg. Most látom, hogy elrepedt az idom elég csúnyán. Remélem, majd a műanyagos tud vele kezdeni valamit.
Kurva kutya, párhuzamosan futott mellettem közel, direkt lelassitottam, erre meg elém rohan. Aztán amikor meg kész a baj, elinal. Leszophatna.
-
Something_
őstag
válasz Hauptmann #7695 üzenetére
Amikor annó vettem a 250-es maját (ami most Digité) akkor kolléga elhozta hozzám, mondta, hogy nem megyek vele? Mondtam, hogy nem, mert úgyis gyakorolni kell Rábeszélt, hogy menjek egy karikát itt a kertek alatt (16. kerület, kertváros, mintha vidék lenne a veres péter út mellett ).
Annyira nem ment (lehet, hogy a kerékcsapágy miatt, amiről azt mondták, hogy ez ilyen, dőlni kell vele), hogy alig tudtam az 50-es után kanyarodni.
Erre kijön elég egy fenevad, konkrétan elém ugrik és ugat. A gazdája mellette az autót babrálja, odaugrik, de a kutya nem hallgat rá.
Én meg csak állok, a csávó meg bemegy az udvarra a pórázértKcsg kutya. Itt nyilván ha elesek, akkor tudjuk, hogy kié a kutya, rá lehet verni simán a károkat, de pl a te esetedben ha kóbor kutya vagy eldzsanázik a kutya, akkor nem. Marad az 50-100e-es ár.
-
vaksi8
senior tag
Sziasztok!
Valaki járatos mostanság a külföldről behozott motorok, magyar forgalomba helyezésével kapcsolatban?Anno még egyszer nekifutottam,de nem tudom azóta történt-e valami változás a dologban Pl. valami olyasmit hallottam, hogyha érvényes a kinti műszaki, akkor itthon nem kell újra megcsinálni hanem itthon egyenesen megkapja odáig amíg szól. Ergo ezzel meglehet spórolni vagy 20 rongyot. Ez igaz lehet, vagy csak kereskedő duma? -
vaksi8
senior tag
Akkor meg kb. ugyanott van az ember Most mindegy, hogy műszakira vagy átírásra kell kifizetni azt a 20 rongyot.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs