Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huszi.gyb

    senior tag

    válasz -Mosquito- #6543 üzenetére

    Én is körüljártam a kérdést... DigitXT-t ismertem, tudtam, nem spórolt, locsolt a Majára rendesen.

    Típushibájának a meghajtást mondják (már amennyire beszélhetünk típushibáról az olasz import gépek esetén). Ugye az cserélve volt, új szíj, multivar, új kuplung... Ismert előélet, sosem hagyta úton.* Megnéztem az alkatrész árakat... Tudtam, hogy eszi az olajat, de erről beszéltünk eladás előtt... Tudtam, hogy a kormánycsapágy és a gumik lassan csere éretté válnak. (Hogy ez 1500km alatt bekövetkezett, arra nem számítottunk, de most ki lett cserélve, és jó.) A kedvező fizetési konstrukció, az ismert előélet meggyőzött... Még akkor is, ha tudom, hogy soha az életben nem fogom ezt 300-ért eladni, akkor sem, ha patika lesz. Mer' ugye ez majdnem 125, de a B125 kevés hozzá, akkor már legalább 250... Mindegy, hosszú távra tervezek vele. Ha 500-ból megáll (vételár, átírás, javítás), akkor tudom, hogy rendesen meg lett csinálva...
    Ennyi pénzből vehetnék egy 12 éves helyett, mondjuk egy 8-10 éves gépet... Amivel szintén nem biztos, hogy előrébb vagyok... Vezérműláncot amúgy is cserélném, olajcsere, szűrők... stb.

    *jó egy szíj szakadás, de...

    www.dongosofor.hu

Új hozzászólás Aktív témák