- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Mint írtam volt, a 250-esnek a 110 lehet akkora kínzás, mint a városi tötyögés.
Majánál a túrázás nem volt 110 (nekem) - huszinak sikerült 4,2-vel túráznia.
Tegyük hozzá, hogy valszeg már halálán lévő szívatóval. Ha kiesett a tű, ugye
nem szívat, na de ha ugrál benne, akkor úgy is fennakadhat, hogy picit mégis.Egyébként a "Bükkben, amit mertem menni", megint nem a "legkönnyedebb"
túratempó: szerpentin, emelkedő, nagyfék, nagygáz. Pláne egy 250-esnél.
Mondom, én a Mátrában is nyelezgettem a Madisont kigyorson, aztán mégis
legalább 1 lityivel kevesebbet kért az egész út alatt, mint a városban. Ez van.
(Teszem hozzá, hazafelé baromira untam az egészet, nem mentem 130-akat,
a fülem is zúgott a szélzajtól, és ha már hangos, akkor zenét is hallgattam...)Lehet, hogy a 250-es az ideális futármotor, ami mindenhol ugyanannyit eszik.
Egy 400-500-as masinánál azért már kétlem, hogy pont ugyanígy van. Ketten
is mást tapasztaltunk, de természetesen ha SirKero is tapasztalatból írta azt,
amit, akkor ő meg egy harmadik. Akinek a 400-as is egyformán 3,5-ből megy.
Ha ezt méri, hát ezt méri! Nem fogom megkérdőjelezni! Ha nem mérte, akkor
viszont optimistának érzem hasraütve feltételezni, hogy Bp-en így történne.És továbbra is szuboptimálisnak érzek egy 400-as Burgit futárkodásra: ennyi.
Természetesen kétszemély, meg kimerészkedünk a városból, akkor nyerő.Továbbmegyek: eleve a Burgi városozásra picit túl nagy: a Madison se kicsi...
Viszont a Maja fürgébb, HA nagy a dugó. Ha meg nincs, akkor lassabb, mert
a Madison erőből elhúz, ahol kijön, hogy 100-ra gyorsul, amíg a Maja ~75-re?Passz: ezt mindenki döntse el maga. A 180-as Maját 3 év után már kicsinek
érzem mind erőben, mind méretben... Inkább tankolok többet, de "harapjon".
Természetesen nem KELL, csak az ember preferenciái megváltoz(hat)nak.Nehéz motort találni, ami mindenhova ideális: mindig lesz kompromisszum...
Kinek mi vállalható be. Kis "futármotorral" kétszemélyes túrázni nem lesz jó.Grillo: kezem van. De ha nagyon messzire kell menni tesztelni az, necc...
Andrew talán közelebb van. Meg mégis: ő már tört bele gyertyát a blokkba.[ Szerkesztve ]