- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- Magisk
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #19045 üzenetére
Sajnos nem tudom, pontosan miről szól most a csevely, mert a felét nem látom,
de ha már meg vagyok szólítva konkrétan: szerintem a 400-as ereje nem csak a
végsebességben mutatkozik meg, hanem, ahogy oda jut. Elég jó dinamikája van
még a városon belül is: van benne tartalék, na! Persze, ha van egy szélesebb út,
ahol pirostól jön az SW600, az odavág, tiszta sor. (Láttunk már ilyet.) De csak a
következő pirosig. Igazi előnye csak akkor lesz, ha eléri az előző zöldet, LOL.Azon már volt itt anno egy kisebb vita, hogy egyszer egy T-Max-ot tartottam vele.
Ez persze nem az utazás kategóriája, de még csak nem is a közlekedésé: nem
versenypálya, szabályok feszegetése, de 0-70-et nem tilos mérni, ahol 70 a limit.Ha elmegyünk együtt gurulni, cserélhetünk, és megnézed, hogy lomha szar-e.
Szerintem amúgy az, mert a J.Costa botrányosan nehéz. Malaguti szervizvezető
szerint meg tök jól lép. (Mert nem próbálta, milyen amikor 2 másodperccel jobb.)
Oké, valószínűleg nehéz seggre megmondani, hogy a 0-60 az 3.6 mp, vagy 4.2...
Viszont amikor 60-ról kéne kilőni az előzéshez, számítanak azok a másodpercek.
Szerk: és ott már nem az élvezet miatt, hanem mert rövidebb megtett távon, jóval
gyorsabban, biztonságosabb az előzés. (Majával egész más élmény volt a Balcsi
kör, mint a Madisonnal: kamion előzése pl. adott szituban "lehetetlenség" volt.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen