- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
baloghgabor
aktív tag
válasz baloghgabor #62252 üzenetére
Nos, még éppen nem telt le a 30 nap, meg is jött a válasz a vodafostól (számomra már csak azok maradnak!). Leírtam a panaszomat, azt hogy hazugság amit a szervíz állít, amit akkor tapasztaltam ismét, amikor hazavittem a GPS nyakörvet és ismét használatba vettem. Ha úgy érzem, hogy mégsem jó, akkor vigyem el ismét, ott a lista (ezek szerint tényleg ennyire hülyének nézik az ügyfelet?!). Valamint ha panaszt szeretnék beadni, akkor ugyan adjam már meg az ügyfélbiztonsági kódomat és foglaljam egy táblázatba, mit, mikor, hol tapasztalok. Világosan leírtam, hogy miért és mikor használhatatlan a készülék. Ha most újra elküldöm, mostmár a táblázatban, a kód után könnyen beazonositható vagyok, mert nem elég a tizenéve meglévő címem, telefonszámom, az új berendezés száma is, hanem még talán majd az oltási bizonyítványom qr kódja is kell majd?! Nyilván időhúzás és az ügyfél szívatása a cél! Ha akarnak, már régen megoldható lett volna, avagy nem, mert sz@r az egész. Úgy a berendezés, mint a ratyi hálózata a vodának! Nyilván nem foglalkozik az NMHH, sem a Fogyasztóvédelem sem ilyen vacakkal. Pedig jó lenne, ha valaki érdemben törődne azzal, hogy folyamatosan átverik az embereket és nem fair adatokat, hibás berendezést forgalmaznak, nem hajlandóak érdemben foglalkozni egy problémával. Sokadszorra írom le, amikor anno hatalmasat szólt volna a bejelentésem, miszerint az a 3g, amit reklámoznak, bizony hírül sem úgy van. Úgy tűnt sokmilliós bírság néz ki nekik, én meg barom, visszavontam, mert megegyeztem velük, hogy egy ideig ingyen adják a netet, majd javul is a helyzet. Soha többé nem tennék ilyet, sőt, ha lehetne még más hatóságot is bevonnék, amilyen az ő hozzáállásuk! 😡
bégé
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen