Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • baloghgabor

    aktív tag

    válasz baloghgabor #62252 üzenetére

    Nos, még éppen nem telt le a 30 nap, meg is jött a válasz a vodafostól (számomra már csak azok maradnak!). Leírtam a panaszomat, azt hogy hazugság amit a szervíz állít, amit akkor tapasztaltam ismét, amikor hazavittem a GPS nyakörvet és ismét használatba vettem. Ha úgy érzem, hogy mégsem jó, akkor vigyem el ismét, ott a lista (ezek szerint tényleg ennyire hülyének nézik az ügyfelet?!). Valamint ha panaszt szeretnék beadni, akkor ugyan adjam már meg az ügyfélbiztonsági kódomat és foglaljam egy táblázatba, mit, mikor, hol tapasztalok. Világosan leírtam, hogy miért és mikor használhatatlan a készülék. Ha most újra elküldöm, mostmár a táblázatban, a kód után könnyen beazonositható vagyok, mert nem elég a tizenéve meglévő címem, telefonszámom, az új berendezés száma is, hanem még talán majd az oltási bizonyítványom qr kódja is kell majd?! Nyilván időhúzás és az ügyfél szívatása a cél! Ha akarnak, már régen megoldható lett volna, avagy nem, mert sz@r az egész. Úgy a berendezés, mint a ratyi hálózata a vodának! Nyilván nem foglalkozik az NMHH, sem a Fogyasztóvédelem sem ilyen vacakkal. Pedig jó lenne, ha valaki érdemben törődne azzal, hogy folyamatosan átverik az embereket és nem fair adatokat, hibás berendezést forgalmaznak, nem hajlandóak érdemben foglalkozni egy problémával. Sokadszorra írom le, amikor anno hatalmasat szólt volna a bejelentésem, miszerint az a 3g, amit reklámoznak, bizony hírül sem úgy van. Úgy tűnt sokmilliós bírság néz ki nekik, én meg barom, visszavontam, mert megegyeztem velük, hogy egy ideig ingyen adják a netet, majd javul is a helyzet. Soha többé nem tennék ilyet, sőt, ha lehetne még más hatóságot is bevonnék, amilyen az ő hozzáállásuk! 😡

    bégé

Új hozzászólás Aktív témák