- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Watch S1 - szép az idő
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Fotók, videók mobillal
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
gp A Sony rendszerében már látható, hogy kapott egy frissítést a játék, valamint a trófea rendszerét is aktiválták.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Onderon
senior tag
válasz
ZeneÁdi #57267 üzenetére
Amúgy nem 3 napon belüli cseréről van szó az esetemben, hanem 7-11 hónapos telefonokról.
Viszont. Szerinted az a tény, hogy a Telekom NEM vezeti fel a cseréket az Apple szerverére (pedig fel kellene neki) az megerősíti vagy meggyengíti a teóriádat? Történt ugyanis, hogy a hibásnak vélt Telekomos iPhone-t az iStyle-ba vittem be, ahol is közölték velem, hogy nem tudnak mit kezdeni vele, mivel az Apple központi szerverén csak a főtelefonomat látják, a cseréket nem. Ergo a Telekom nem vezette végig, hogy nálam már nem az eredetileg vásárolt telefon van, hanem egy refurb (nem is az első). Bementem a Telekomhoz, ahol rögtön azzal kezdtem, hogy szeretném, ha utólag beírnák a rendszerbe, hogy ezek a cserék megtörténtek, mert én nem náluk szeretném leadni a telefonomat, hanem egy hivatalos kereskedésben. Akihez dobott a gép mondta, hogy ő nem tud segíteni, de szól a technikusnak. Technikus kapásból közölte a problémámra, hogy olyan nincsen, ott kell legyen végigvezetve a lista, max rossz helyen nézték, de most akkor megnézi ő is. Természetesen nem találta, amin elég hihetően csodálkozott, plusz magam sem vagyok egy műszaki analfabéta, és kértem is, hogy had nézzem a monitort mit csinál, amit ő megengedett, tehát gyakorlatilag együtt kerestük a listát az Apple központi rendszerében ahol jelezve volt az is, hogy aznap jártam a hivatalos kereskedésben és lefuttattak egy tesztet, ami teszten az akksim megbukott, valamint az is, hogy beszéltem kétszer az Apple központi számával is. Ezt mind láttuk, csak azt nem, hogy nálam már nem az eredetileg vásárolt telefon van. Summa summarum, ő sem tudott mit kezdeni vele, merthogy neki beviteli jogosultsága nincsen, csak a szerviznek, így végül természetésen az lett a vége, hogy náluk adtam le a telefont, amit végül cseréltek. Szerintem elég érdekes, hogy 2-ből két ember keresett egy számukra nyilvánvalóan létező listát, ami valamilyen okból kifolyólag mégsem létezett. Megmondom őszintén én rohadt nagy mutyit érzek a dologban.
Amúgy pedig a cseretelefonom hiába refurb (bár megmondom őszintén ebben nem vagyok 100%-ig biztos), külsőleg teljesen hibátlan, a gombok hibátlanul kattannak, nem puha, nem lötyög egyik sem, úgyhogy nekem ennyit simán megért és nem izgat túlzottan, hogy refurb vagy sem, annál 1000szer jobb, mint ami volt és a garim is újraindult 1 év ugyebár.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai