- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 11 - népalma
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
szerintem ezekkel az egyszerű benzinesekkel nagyon nem lehet melléfogni, régi technika, de cserébe nem halik csomóra, kasztni lehet a gyengéje, meg az, hogy nem fiatal autókról van szó, ebben az árszegmensben a nem éppen a legjobban karbantartott példányok vannak, úgyhogy illik jobban megnézni mit vesz az ember, mert a már évek óta nem költenek rá dolgokból simán összejöhet egy akkora tétel, ami azért jelentős összegbe kerülhet, ha az ember igényes és azt szeretné, hogy ne kopogjon, ne pattogjon, stb.....
Ck.: akár toronycsapágy is lehet, de gömbcsukló, bármi! lengőkar talán húzhat, de csak nem kattog, talpas is max a döcögőben kopogna, kormányzás közben nem, esetleg rugótörés?
[ Szerkesztve ]