Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz molnarpeter #73329 üzenetére

    Ez lehet jó is, de futómű, gumi és felni együtt határozza meg; bár sok értelme nincs.
    Ráz, pattog, télivel általában nő a fékút ha plusz 3-5tizeddel túlfújjuk, és egy 205/55-nél ez még alig javít a felütési esélyen. 205/50-el hasonló a tapasztalat. Többet ér egy (nehezebb de erősebb oldalfalu) XL-es gumi, vagy ballonosabb, könnyebb kerékszett (nekem 3,8kg a difi téli nyári között) .

    Sajna átlag gumis műhelyekben, főleg szezonban(kisegítőkkel), khm, nem nagy az átlag hozzáértés, kb mint annyi mint egy euronicsban. Nyomatékok, nyomásértékek, kopás, emelés (főleg egzotikusabb futóműnél) súlyok és gumi pozíció és elosztása, gumitípusok és védelmek, a jobb állapotú gumikat hogy melyik tengelyre kell szerelni és egyéb alap dolgokkal is bajok vannak. Átlagember meg azt is hiszi hogy szerencsétlenek vágják az összes kategória gumitesztjét is, vagy ki tudja milyen mély saját tapasztalatuk van suvtól kisautón át a sportautóig. És nem tűnik fel nekik a promociós kabát, overál, Bt hangszóró, gépek és egyebek, amik xy márka bizonyos értékhatára fölött járnak (azaz az olcsó szarból kell sokat eladni, vagy amire jobb kedvezmény van, nem pedig a 98%ban olcsójánosoknak próbálni eladni a tényleg jót). Egyébként két hete néztem a környék jobbik gumisának saját Dokkerén általam ismeretlen márkájú téli papucsok vannak (vszínű kínai). Jóleszaz... A másik/kevésbé jó gumis szerint meg 'biztos jobb egy új kínai mint egy 2-3 éves prémium', és különben is, 'olyan szép mintája van, faszán néz ki'.

    [ Szerkesztve ]

    Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725

Új hozzászólás Aktív témák