- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
gp Jelenleg több mint 13,9 millió példányt adtak el a játékból és még mindig sokan érdeklődnek a felújítás iránt.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
doc
nagyúr
válasz
Peetey91 #18082 üzenetére
"hogy tartja meg az embert a motort amikor az ut tiszta katyu, suppedes, stb?"
nem megy bele
bar van amivel akar meg jo is lehet (pl. enduro), de az alaphelyzet az, hogy a katyukat meg egyeb uthibakat ki kell kerulni ha nem akarsz elszallnia konnyitett A1-et tervezed megcsinalni?
motoroztal mar korabban? (Simson, robogo, stb) -
-
canniball
nagyúr
válasz
Peetey91 #18088 üzenetére
Hát nem tudom, én ehhez a magassághoz nem biztos hogy ebben a kategóriában sportos gépet néznék...
Másrészt meg itt van ez a vélemény, a "jelöltek" az a CB500 kategória.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
doc
nagyúr
válasz
Peetey91 #18086 üzenetére
ugye azt tudod, hogy mi az autovasarlas masodik szamu szabalya?
(az elso: NEM markat, hanem allapotot veszunk, legalabbis hasznalt autonal)
szoval a masodik: NE vegyel cabriot
valamiert a nemetek pl. imadjak oket, az evi 2-3 napsuteses napon fulig ero fogsorral cirkalnak nyitott tetovel - a maradek 362 napon meg sz*pnakha nem motoroztal meg, akkor nagyon ajanlom hogy menj el a Safety Hungaryhez, van direkt abszolut kezdoknek kitalalt tanfolyamuk, ahol az alapoktol kezdve tanitanak motorozni (mar amennyire ezt ket nap alatt lehet), sokkal tobbet er mint 20 oranyi toketlenkedes egy normal tanfolyamon (es meg olcsobb is szerintem
)
utana mar eleg jo esellyel vaghatsz neki az A1-es vizsganak
viszont 125-os motorbol nem fogsz olyat talalni, ami a 190 centiddel nem a 'majom a koszorukovon' effektus lesz... esetleg valami nagyobb robogo (Burgman 125, stb) meg passzolhat, de egy 125-os speed moci el fog veszni a labaid kozott
-
doc
nagyúr
válasz
Peetey91 #18099 üzenetére
a Safety tanfolyam arra is jo, hogy ott vezethetsz 125-ost motort (pl. CBF125), igy latni fogod hogy mennyire all 'kezre' a meret.
a 'helybol nagyobb kategoria' meg alapvetoen ket dolog fuggvenye: egyreszt anyagiake (egy konnyitett A1 szinte fillerekbol megvan, talan 30ezer korul mindennel egyutt, mig egy korlatlan A-s tanfolyam 100ezer felett van) masreszt mentalis hozzallasa: ha eleg higgadt tudsz maradni egy szaz loeros motor nyergeben, akkor lehet hogy erdemes belevagni. en is a korlatlan A-t csinaltam meg egybol, es igy ket ev utan meg mindig elek
-
Archer
őstag
válasz
Peetey91 #18088 üzenetére
125-ös 1000%, hogy kicsi a 190 centihez, tapasztalat. Nem arról van szó, el tudsz vele közlekedni de nem fog "kézre állni", meg külső szemlélőként elveszik alattad a motor. Vannak azért nagyobb testű 125-ök csak nem a sportmotor kategóriában. Viszont ha egy YZF R125-höz szükséges összeg rendelkezésre áll (ami azért nem olcsó még használtan sem), érdemes lehet egy-két kategóriával feljebb gondolkodni.
Vagy olcsón venni egy 125-öst, azzal 1-2 évig elmászkálni, belejönni a motorozásba aztán csere egyből egy nagyra amit már nem nősz ki 1-2 év alatt. 5-600e-t kiadni egy 125-ért szerintem nem érdemes.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
csongi
veterán
válasz
Peetey91 #18117 üzenetére
Én a helyedben kihagynám a 125-öt, mert azzal a te méreteddel csak motorozgatni tanulsz meg
.
Inkább válasz egy régebbi nagyobb 4-500 as gépet 300K környékén (35Kw) A2 , és azzal motorozni is fogsz, ha már a robogó nem vonz.
Szezon közepére kevés lesz a 125. Magában nem lenne kevés, de egyszer gurulsz egy hosszabbat, mondjuk egy egynapos, reálisan a 125-el 2,5max 300Km-t és máris cserélnéd. Ráadásul nagyon vissza tartanád a többieket.
Ha lehet kezdésből A2 csinálnék,ha mégsem jön be a motorozás, akkor sem vesztesz többet mint egy B125-el.
Autó pályára meg fel sem mennék 125-el, nem oda való, lassú arra közlekedési tempóra.[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz
Peetey91 #18117 üzenetére
Én ősszel csináltam a B125-öt, akkor egy Yamaha YBR125-n vezettem kb. 10 órát, ebből cca. 2-3 óra rutinpálya. Aztán mire meglett a jogsi is meg a motor(ocska) is addigra bekopogott a rossz idő, úgyhogy nagyjából 100km-en volt szerencsém tesztelni a Honda CG 125-t. Szóval elmondhatom hogy jelenleg én rendelkezem itt a legkevesebb tapasztalattal.
Az viszont a következő: kb. 70km/h-ig jól húz a kiscsikó (nagygépesek nem röhögnek!), utána viszont megáll az idő. Lehet neki még húzni (ha jól emlékszem 95km/h-ig sikerült), de egyrészt az ott már nem gyorsulás csak szöszmötölés, másrészt nagyjából 80km/h óra felett elég instabillá vált a dolog, mondjuk hogy ennek a gép, a menetszél (plexim nincs) vagy a sz@r út az oka azt nem tudom. Így nagyjából 80km/h környékén éreztem jól magam, de úgy meg a kerülgető autósoktól tört ki a frász, a kamionról nem is beszélve... (Bár lehet csak én vagyok besz@ri...
)
Ezek alapján azt mondom az autópálya ezzel a kategóriával felejtős, legalábbis hosszabb távra biztosan.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok