Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    válasz V.Stryker #77037 üzenetére

    Ha van sportkipufogó rendszer akkor érdemes vele foglalkozni, és akkor jobb a gyárinál, különben semmit nem ér (mert önmagában a slip-on dob a kipu végén semmin nem változtat, csak a hangon).
    Ahogy előttem is írták, egy ilyen komplett rendszert fel kell programoztatni ennek megfelelően, és akkor lesz optimális az eredmény. Ennél több részletet nem tudok, mert sosem érdekelt igazán, én ha több lovat akarnék akkor másmilyen motort vennék, nem tuningolgatnám :)

    De most a tuningtól eltekintve, a sportlégszűrővel az a "baj" hogy a legtöbben nem tudják vagy direkt le is szarják a karbantartását. Ezeket rendszeresen tisztítani és újraolajozni kell. Megfelelő működésük alapja a gyakori, poros úton közlekedve akár napi tisztítás. Különben eltelítődik és romlik a szűrőképessége, ami miatt több kosz jut a motorba, amit nyílván nem kell magyarázni miért nem jó.

    Eközben a gyári papírszűrőknél azért nincs ilyen probléma, mert az ha telítődik, akkor max a levegőáteresztő képessége romlik, szűrni ugyanúgy szűr mint előtte.

    Személy szerint én csak azért mert 3-4 év múlva visszahozza az árát biztosan nem szöszmötölnék a karbantartásával rendszeresen, bőven elég nekem a láncolajozás okozta macera :)) De ez nyílván egyénfüggő.

    szerk:
    "Amúgy is jobb neki talán, mert nekem a tank alatt van, hátrafele nyílással, talán így könnyebben jut levegőhöz."
    A legtöbb motornál ez így van. De egyébként sem kell aggódni, a mérnök gárda aki tervezte pontosan tisztában volt vele a gyár néhány évtizednyi tapasztalatával a háta mögött, hogy honnan és mennyi levegő jön :D

    [ Szerkesztve ]

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz V.Stryker #77037 üzenetére

    Ahhoz, hogy tobb levegot tudjon atengedni, kevesebbet kell szurnie. Elmeletileg a hengerfalon fogjuk megatni, hogy mennyit sporoltal a gyari szuron :)
    Amugy semmilyen szam nincs sehova irva, legalabb vmi kulonbseg, ateresztokepessegben, illetve hogy hany mikronig szur. Sehol egy darab szam. Nem tudjuk milyen intervallumkban kell tisztitani. Rentabilitasa igy is kerdeses.
    Homalykodas az egesz.

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

  • Kolondrum

    félisten

    válasz V.Stryker #77037 üzenetére

    Én épp fel akartam dobni persunak mi az oka h jobban megy az er6n yoshimurával mint gyárival, sőt db killer nélkül még jobb. Why?
    Mentem gyári kipufos er6f-el és a sírás kerülgetett.

    imibogyo! Hádde mondom h mentem másikkal és naon nem úgy ment, bár az lehet ,hogy más beállítás mittudomén. Az is igaz, hogy akkor ment dinamikusabban ha kapta az ívet, nem tötymörögve. H közelebb hozzam mire értem, jobb gázreakcióim voltak yosival. Mivel előtte nem volt fent gyári nem tudom az milyen. Amit veszek gyári lesz, kíváncsian várom milyen.

    Persu! Gázreakció! Annyira meglepett, hogy ha nem tudom mi a gyári és olyannal megyek még felmerült volna, hogy kehes az az F.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák