- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
300 megapixelnyi kamera érkezett a Samsungtól
ma Az ISOCELL HP9 fő- és zoomkameraként is helytáll, a JN5 és GNJ árérzékeny mobilokba kerülhet.
-
PC-re és konzolokra érkezik az Alkahest című akció-RPG
gp Az első trailer mellé sajnos megjelenési dátumot egyelőre nem osztottak meg velünk a fejlesztők.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
KubanitoS
veterán
válasz
csabyka666 #16334 üzenetére
Csak aztán nehogy az jöjjön ki a dologból, hogy egy ETZ jobb a japán motoroknál, üzembiztos, keveset fogyaszt stb. Arra főleg költened kell majd, ha nem azt akarod lesni, hogy mikor hagy ott az út mellett.
Húsz éves motor az húsz éves, lehet az japán, vagy sem, ezek leöregedett gépek, amelyek külföldön már rég nem lennének forgalomban. Az összesre költeni kell, lehet nem is keveset, ahhoz, hogy megbízható motorod legyen.
Persze az alkatrész árakban az ETZ jóval jobban áll és ennyi pénzért valóban ez tűnik a legjobb megoldásnak, viszont ez "szerelős" motor lesz a későbbiekben is, feltehetőleg mindig lesz rajta mit csinálni.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
csabyka666 #16334 üzenetére
Nezd. A japan gepek alkatreszei nem hianygazdasagban keszultek es nem IS szabvany alapjan (IS szabvany = Igy Sikerult)
Ilyen szempontbol bizony sokkal jobb minoseguek a japan motorok.
Minden hasznalt motorra lehet kolteni. Ezt szogezzuk le. Allapotot kell vasarolni.
De ha csak megerositest varsz, h neket etz kell, nem tanacs, akkor en mint etz tulajdonos, nem tamogatom
Ha etz t veszel olcson, akkor veszel munkat is, ezt tudnod kell.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Archer
őstag
válasz
csabyka666 #16334 üzenetére
"90-100 km/h-s utazó, 4-5 literes fogyasztás, üzembiztos működés, olcsó fenntarthatóság ennyi a lényeg" - ezt egy 125-ös japán 4T bőven teljesíti. A fogyasztás meg inkább 3 liter körül. Jó, azzal nem nagyon fogsz BMW-ket előzgetni meg úgy általában semmilyen autót de ha annyi a megadott keret, amennyi, akkor szerintem megfontolandó. Pl. egy 125 CBR vagy valami hasonló. Mondjuk annál is inkább 350 az a 300 de annyiért már kap(hat)sz egy olyan példányt, amire csak a szokásos olajcsere stb. kell költeni.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok