Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz rottenbull #146077 üzenetére

    Teso, figyu.
    A motorozas errol szol
    [kép] [kép]

    Ne akard mar bekapcsolni a motorozasgatlokat...
    Nekem special mocskosul nem hianyzik semmifele bugos radaros fos, szivok epp eleget a mindenfele uj "vezetestamogato" technikaval munka kozben.
    Nekem a motoron ne csilingeljen, bimbammoljon, rezegjen, villogjon, se ne sipoljon semmi.
    Beinditom, berregjen a blokk, es csumi.
    Ket dolog villoghat, a "nemsokara tolni fogod", es az iranyjelzo.
    Mas nem kell, es nem is hianyzik.

    Mod:
    Meeeeg talaaan az abs-re azt mondom, hogy oke. Legyen, mert... mittudomen.

    [ Szerkesztve ]

    どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

  • A Zéé

    addikt

    válasz rottenbull #146077 üzenetére

    Nekem nem hiányzik semmi Tech gadget a motorba. Bár nekem a motorozás arról szól, hogy élvezem az utat, nézem a tájat és csak ezzel foglalkozom. Nem érdekel ki hív telefonon, nem szól podcast a fülembe, nem hallgatok rádiót, és nem nézem folyton, hogy merre járok a térképen. Ha valami kell megállok, és ott a teló a zsebben. Néha valami buta navi jól jönne, de ennyi.
    Ha csak a sima hely változtatás lenne a cél, lehet, hogy hiányoznának ezek, de amit én értek motorozás alatt, ahhoz nem.
    Bár engem már az is zavar sokszor, hogy egy új autó műszerfala bonyolultabb, mint a Gran Turismo 7 HUD-je...

    Just a simple Lineman...

  • csongi

    veterán

    válasz rottenbull #146077 üzenetére

    Amit erdemes beletenni benne van jelenleg. Sot tul van tolva.
    Led tv a kijelzon, 200 menupontos allitassal. Es ezek az aszfalt tura de a terep tura motoroknal is benne vannak. Mikozben egy ertelmes telefon tukrozes nem megy. Nem is fog, mert a fejlesztesi fazisokkal lehet csere vagyat eltetni.
    A BMW rendszere elhitetti veled, hogy kb mindent is tudsz.
    Erre van kereslet, at motorozni palyan auropat 180al. Es a kavicsoson meg lehet tura fotokat kesziteni. Ez ebbe az iranyba megy, ehhez jonnek az extrak, amit a gyartok igyekeznek kiszolgalni. A felgyorsult vilag es rendelkezesre allo idobe igy lehet belesajtolni.
    Most mar a kanyar ABS az ur, a gyorsavalto, a kiporgesgatlo, a 3 fajta felfuggesztes, motor terkep. A szelvedelmek nagyot fejlodtek. A borulasi pontok egyre jobban vannak tervezve. Defekt turo fuzott felni...stb.
    Fejlodes van boven. Ha ennel tobb kell, akkor ott egy cabrio. :).
    Elalvas gatlo meg savtarto elektronikat ne akarj a motorba ez nem errol szol.
    Az autokba levo szaroknak a 70% az onvezeto rendszerenek elokapuja, es infogyujtes, finomitas.
    Ezt a 70% ot ( bocsanat mindenkitol) de vezetni lusta, de nyomkodni csillogni tudok felhasznalok eltetik.
    Mikor a szortuszoket meg a miteszereket meg lehet szamolni a fejen, ejszaka ugy vilagit a kijelzo, es esze nincs, hogy miert nem lat.. a motorozas eletveszelyes. Grrr... Egy kis kategorias autoba kell a led tv. 10% hasznalja vagy erti ami ott van.
    A 50 millas autokat vezetok nem tudjak a telefont parositani.
    Kormanyfutessel szerelt GLE Mercibe telikesztyube vezet a versenyzo.
    Technikailag fejlodunk, de tudasra meg visszafele. Egyre eldobosabb lett minden. :(
    A vezetes mint olyan megszunik, ha elerjuk azt. Onnan meg mindegy.. Legyen luxus szoba kenyelme a szallito kapszula. :D
    Nah de motoron? :)

  • fattyu

    veterán

    válasz rottenbull #146077 üzenetére

    autóban sincs egybe se NORMÁLISAN működő adpatív tempomat. koreai német és japán tapasztalatot tudok sajét kezűt utolsó generációs mind. ha nagyobb a sebességkülönbség olyan messzire tőle elkezdi elvenni a gázt ahol gyerekszobában felnőtt egyed még nem sorol ki előzéshez, de még az indexet se kezded el villogtatni.

    a sávelhagyás gátló meg maga a szájontekert emberiség elleni bűntény. Kötelező függetlenül attól hogy a balkán sötét mélyére veszed az autót vagy németországba. a sávelhagyáshoz pl kéne sáv. kettő.
    Velem egy kia csinálta meg két éve, hogy fényes nappan a hót egyértelmű balkanyart (nem kereszteződés, hanem az út kanyarodott, festék sehol az úton tehát SÁV mint olyan nem volt ) majdnem kitépve a kezemből a kormányt megpróbált az automatika egyenesen a mezőre vinni. azóta el nem indulok ennek a kikapcsolása nélkül.

    kb ugyanezt mesélte el a főnököm ma az octáviájáról.

    egy wireless carplay/androidauto azt kötelezővé tenném mert a waze jó dolog.
    Az abs nem baj hogy kötelező mert normálisan fékezni (főleg egy váratlan szituban nem pánikot markolni) szerintem a nagy A tulajok fele sem tud.

    de itt a vége.

    a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek

Új hozzászólás Aktív témák