- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #47655 üzenetére
Nagyon jó a cikk, legjobban a tuningmatyik történet tetszik a legjobban.
Aszondja: "úgy tünt mintha mindenki bemelegítő körön lenne, és csak ő húzná a gázt".
Ez hülye...Cannibal:
"Bitte danke, ahány nyelv annyi ember!"
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz FIREBLADE78 #47687 üzenetére
Azért ez elég erős volt szerintem is...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Djuree #47789 üzenetére
A bőr igazából szívás: nyáron meleg, szezon elején meg végén pedig hideg.
Én a legkellemesebben 17-22 fok között érzem magam benne.(nem perforált)
Az alatt kicsit hideg, viszont igazán csak ilyen 30 fok fölött rohadok bele...de persze rohadtul nem mindegy hogy 70-el vagy 130-al mész...
A leghidegebb ilyen 5-6 fok volt amiben mentem vele, de az szerpentín volt vagyis max 60-70km, ott is még bőven vállalható volt.
Sokat számít egy jó nyakmelegítő, mert ott slisszol be a hideg leginkább. Eleinte egy sima átlagos nyakmelegítőm volt azt nemtudtam miért fáj a vállam 200km után. Most olyat vettem ami a vállamra is rálóg és windstoppos, hihetetlen különbség van a kettő között.
SZóval a részletek is fontosak..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz FIREBLADE78 #47793 üzenetére
Méret okés?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Kolondrum #47875 üzenetére
Hogytetszett a plexi?
Én ezt az: "átülök a másik motorra és le kell cserélnem a jelenlegi vasat" akkor éreztem amikor a CBF-ről átültem az 1400GT-re.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz dellfanboy #47937 üzenetére
Milyened van most?
Nekem most kell vennem, Carbon cover s-st-t tervezem, rövidet akarok..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #47947 üzenetére
Nekem most is rövid van. Mindenhova úgy megyek hogy be vagyok öltözve, szóval nincs olyan opció hogy nincs rajtam a ruha.
A mostanim és a kabát között van kb egy fél centi de inkább mondjuk azt hogy egyik sem csúszik a másikra vagy alá, mert pont összeérnek.
Nemtudom ez mennyivel hoszabb, valamivel biztosan mint a mostanim... Majd tesztelek...
Alap hogy nem jöhet le sehogy a kezemről...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #47951 üzenetére
Yuasa asszem a legjobb....
nem olcsó viszont"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #48003 üzenetére
Már péntektől jó idő lesz itt, de eddig nagyon fos volt...
Mindenkéép írj ha idnultok, 3 hét múlva még elvileg itt leszek...sznorbert86:
a leomlőket én anno nagyonszépen sima fémtisztító pasztával pucoltam meg, ipari csillogós csak akkor lesz ha még nem égett rá minden szenny...
Egy jó 3 órás meló ha alapos akarsz lenni...
before
after..Nekem viszonylag ilyen is maradt, ha eső után szépen lemosod akkor nem ég rá emgint a szenny és nekem 2 évig viszonylag ilyen csillogós maradt... utána eladtam azóta nemtom.
symbian write only?
Én a VFR-t is megpucoltam, de az sokkal macerásabb volt mert összevissza kanyargott. És nem is lett ilyen szép..
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Mi a szokásos az a kérdés. Olajcserét meg kell ússz 15k-ból.
légszűrő egy 10-es, fékolaj 5k, munkadíj ezek 1 óra alatt megvannak, 5-6k."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Gyertyát 24-48k km-kor kell abban a motorban a gyertya nincs időhöz kötve.., fékolaj 2 évenre.
folyadékok vannak időhöz kötve.
légszűrő álltában lassan öregszik.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz canniball #48149 üzenetére
Csak addig közlekedhetsz vele amíg a forgalmiban van az időpont.
utána külön kérsz engedélyt ahova viszed műszakiztatni és csak oda viheted azon az úton otthontól a vizsgaállomáaig...
ez a hivatalos.
ettől függetlenül én 3 hónapra rá vittem csak úgy minden engedély nélkül. Alig 5km volt. Persze ha megállít a jeka akkor kurvanagy gáz van...
én a helyedben MA elvinném mindegy mennyitkell ott várnod. Utána csak a szívás van vele...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #48156 üzenetére
én 10km-re jártam a 600-assal sosem volt több 5.5 bél a fogyim....
egy 600-astól ha nem folyamat tépik neki szvsz rengeteg a 8 liter fogyi...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
válasz V.Stryker #48172 üzenetére
Nekem dainese wave air van. Bőrruha alatt...
Nekem kényelmes, annyira nem izzadok bele alatta, tetszik hogy a vállpántot le tudom szedni róla. Esni nem estem vele, enmtudom hogy szolgált volna.
Röviden ennyi."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Lipton #48228 üzenetére
Ahoz képest hogy nekem tavaly cseréltek olajat, szűrőt, fékolajat, kardánolajat, és kuplungolajat 32k-ért ahoz képesz szerintem nem vészes...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #48272 üzenetére
Attól függ mit szeretnél.
A BMW minenhol verte a túra hondákat ez nem kérdés.
A szervíz és magának a motornak az ára viszont jóval magasabb/más kategória mint a Honda. Valamit valamiért..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #48280 üzenetére
A bmw-be sem drágább egy olajcsere ha te csinálod, és kétlem hogy gyakrabban meghibásodik mint bármelyik japán gép...
én 2 ok miatt nem vettem BMW-t.
Az egyik hogy nekem egyik sem tetszik igazán (kizárólag külalak) a másik pedig hogy még a VFR felét hozzárakhattam volna árban hogy olyat vegyek amire aztmondom hogy na ez kell nekem.
Viszont technikailag (menet közben állítható futómű ilyesmi) földbe döngöli a japókat..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #48287 üzenetére
Megnyugtatlak a hondánál egy ilyen hibás alkatrészt is csak a hondától tudnál beszerezni...
Mondjuk én az ilyen 8000km-es 2006-os motorokban nem hiszek... de el kell menni meg kell nézni.
Ez a "szép" sárga-fekete ez egyáltalán gyári szín volt a BMW-knél?szerk: ahogy nézem az, hát szépre sikerült
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Genesistibi #48299 üzenetére
Elmennék megnézném és ha a 7000-esen minden gyári de minden, akkor Azt venném...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Halli srácok ez megvan?
Mi a f@sz? Nem is tudom hogy reagálnék."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Hauptmann #48455 üzenetére
50-es vagy 125-ös robi és ennyi. Bár 200 -ból még ezekből is csak tizenx éves jön ki.
ott meg gumi stb... én gyűjtrnék még...
Mindegyik nagyobb géppel szinte amit megspórol benzinen rákölti majd szervizelèsre...
motorozás nem a takarékosságról szól...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz FIREBLADE78 #48478 üzenetére
Nekem volt ilyenem 50k-s kategória.
szerettem nyáron nagyon faja hogy tök szellős.
Aztán mesélték meg én is végiggondoltam mennyi ideig fog tartani kiszedni a dokiknak a kis müanyag darabkákat amik a bőrömbe olvadtak mert 20m-ert csúsztam a betonon.
mert ugyanis sajnos ez ilyen. Kabát alatt 1 osztály de annélkül ha csúszol nagyon kellemetlen is lehet...
inkább használt bőrkabát...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
válasz V.Stryker #48512 üzenetére
ausztriába ne menj e betű nélkül minden motorosnál ellenőrzik.
szerk.: sőt hiába van benne e betű ha nincs benne a killer, nem hülyék akkor is büntetnek...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #48540 üzenetére
Elölről motorost nem kapnak el. osztom a véleményedet...
Nincs semmilyen fordítgatás rendőr mondta nekem.
csak hátulról kell fosni..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz FIREBLADE78 #48571 üzenetére
Ennyit szerintem rohadtul megér...
100k legalább egy ilyen cumó."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Csináltatott már valaki itt tommotosokkal egyedi ülést?
Május-júniusban szeretném zselésre csináltatni a viffert..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz pakriksz #48652 üzenetére
Szerk.: azért viszonylag elég kevés motor van a piacon ahol kombinálják a fékeket.
Lábfék pedig tökéletesen használható kanyarszűkítésre, én pl rengeteget használom.
olvass el egykét veztech könyvet hogy kell e a lábdéket használni vagy nem...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Teljesen egyetértek ahogy írtad kivéve az elejével, nem a hátsó féket használjuk vészfékezésre, az elsőn kell 2 ujjnak lennie mindig...
próbálj már úgy 500km-ert lemotorozni hogy a lábad a fék felett van és nem a lábtartón. Totál hülyeség.
Értem, és tudom hogy a hátsóféket kell előbb taposnod mint a kézit húznod, de vészfékezésnél erre neked nincs időd figyelni. Satu lesz belőle úgyis. Tapasztalatból mondom sajnos volt már szerencsém vészfékezni.
Abs nélkül el is nyaltam volna...
motoros a talpán aki egy éles vészfékezésben(nem tanulópályán felkészülve rá!) Nem csak rámarkol, meg rátapos izomból, hanem először hátsó csúszáshatárig majd első dettó.
3x veztech tréningen gyakorlom a vészfékezést, de éles helyzetben eddig 2-ből 0-szor sikerült.
csak az abs mentett.meg
..
szóval városban kétújj az elsőféken, láb pedig.mindig a helyén a lábtartón. Városon kívül két újj sem kell...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz pakriksz #48659 üzenetére
Jó hagyjuk te is tudod jól hogy elolvastam és azt is jogy valótlanságokat beszélsz.
Ha kötekedni szeretnél tudomásom szerint nincs olyan motor a piacon ahol az első fék a hátsó kereket is fékezné csak olyan van ahol a lábfék az elsőt is.
és akkor innentől.mindjárt marhaságokat beszélsz...
mert a mondatod közepe értelmét veszti
de várom a megcáfoló linkedet..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz pakriksz #48661 üzenetére
Nem sikerült kiolvasni a fordítottját de nálam a vfr-en a c-abs pont fordítva működik...
lábfékkel megy a komplett hátsó és a 6 hengerből elől 1.
még a kézivel a maradék első 5.
ezt garantálom neked mert amikor fékbetétet cseréltem is ennek arányában voltak.megkopva...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz pakriksz #48661 üzenetére
És a linked az integral abs-ről szól. nem combined abs-ről.márpedig ezek vannak a motorokban...
úgyhogy a linket továbbra is várom
no offense..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Szóval mindkét rendszer van a piacon.
Saját tapasztalatom, és továbbra is fenntartom hogy a hátsó féket legalább annyiszor kell használni mint az elsőt, főleg kanyarban kolléga "nem kell használni" érveivel szemben.
Legyen az egy Bmw fékrendszere vagy hondáé.
Ehez hozzáfűzném hogy 100 motorosból hánynak van a motorja ilyen rendszerrel felszerelve, mert akinek nincs annak meg a hátsó féket nem kell használni tanács egyenesen hátborzongató...
szóval nehogymár én vagyok a fasz mert belekötöttem egy idióta tanácsba...Ribi: ponthogy nem kinyilvánítom hogy máshogy nincs hanem kérem hogy bizonyítsák be hogy máshogy is van...
kicsit figyelj arra anit írok...De mindenki úgy fékez ahogy akar.
ennyi[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Végre megvan az új sityakom, GT veloce lett végül, a K5-öt is néztem de nem kell nekem a napszemcsi, amúgy is vettem rá rögtön egy Arany irridium plexit, sokkal természetesebbek a színek vele mint a füst plexikkel, míg azok hidegek, ennek ilyen enyhén melegárnyalatú színe lesz.
Hihetetlen amúgy 5 év alatt miket fejlődtek a sisakok, fényévekkel minőségibb anyagokból van összerakva. (igaz magasabb kategória is mint az előző K4-em, de durva akkoris...)
Akkora mákom volt hogy "restposten"-en volt egy Druids s-st kesztyű is, méret is fasza volt, utolsó darab 35%-al olcsózva, merthát ez már már tavalyi modell.
Annyi hogy ajándékba kaptam egy hasitasit is...
Ez egy üzletpolitika...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz StoneBridge #48765 üzenetére
Este nem motorozok. Ennyire egyszerűen oldom meg...
Felhúztam a napszemcsis k5-öt engem konkrétan kurv@ra zavart hogy csak egy részen van ugye előttem a napszemüveg. Engem kimondottan idegesít hülyen van az ember látóterében...
Nekem ponthogy a színezett plexi a kényelmes, hogy az egész látóteremet megszűri nemcsak az 1/3-át. A napszemcsi a kényelmetlen és zavaró. Egyszerűen kicsi benne a napszemüveg...
A hasitasi nekem pont arra tökéletes és elég hogy ha elgurulok valahova egyedül akkor teló pénztárca és ennyi belefér.
ha meszebb megyek akkormeg úgyis dobozzal megyek.
szóval hasznát fogom venni.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz FIREBLADE78 #48832 üzenetére
Nekem nem tűnik túl erősnek...
Term. ennyi pénzért nem is kell csodákat várni...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Fogyjunk le!
- Microsoft Excel topic
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen