Hirdetés
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #130183 üzenetére
Figyelj, en mar ezeknel az osszegeknel elvesztettem a fonalat, ki mit mondott, mikor er ra, melyik akar lerantani. annyit veszek le abbol, amit olvasok, hogy nem azzal van baj, hogy nem akarsz fizetni, hanem azzal, hogy nem annyit, es/vagy nem akkor. :D
Tehat nalad igazabol minden klappol.Megertem ezeket is, amiket leirtal, miert nincs elvegezve a 30 ezres szerviz. :D
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #130188 üzenetére
Ez a nodern motoroknal mar nem igy mukodik.
Ktm es szoftverednek kell lennie, online kapcsolattal, es online szervizkonyvvel, hogy lasd, milyen visszahivasok lettek elvegezve, vagy mik nem.
Milyen hibakodok vannak. Termeszetesen lehet vinni ktm en kivul is valahova, mechanikusan meg fogjak csinalni, de ezek mar nem olyan motorok, hogy csak ezekkel kelljen foglalkozni.
Persze lehet ezt enelkul is. Csak elnezest ha azt mondom, hogy az nem idealis.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #130199 üzenetére
Ducatit biztosan oda kell hordanod, 5-6 ÷vesen. ezt tudom.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #130277 üzenetére
Meg a teljes kepzavar, es a manualokbol tanulas.
"Visszavettük a pilot-okat." Klasszik angol nyelvu manual.
Tehat a dolog, aminek nem tudja a magyar nevet az az alapjarati keverekcsavar, amit ha visszaveszel, nevebol adodoan az alapjaratra lesz csupan hatassal, semmi masra, tehat a gyertya attol nem lesz mas szinu, csak ha nem nyulsz a gazkarhoz, es vegig alapjaraton hagyod. De inkabb ugy sem, mert nem fog felmelegedni sosem annyira hogy megvaltozzon a szine.
A gyertya attol feher lesz, ha siman uvegelsz egy motort, vagy nagyobb fordulaton hajtod. Attol a keverek valoszinuleg teljesen jo. Ebbol nem lehet josolni semmit sornegynel.
Alap dolgokkal nincs tisztaban.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #130280 üzenetére
Nem. Nem az a baj, hogy nem tud valamit elmondani. Nem erti. Nincs tisztaban egy karburator mukodesevel. Nem tudja mi az a bernoulli torveny. Vagy mi az a venturi cso.
Ezt mondom, hogy alap dolgokkal nincs tisztaban, ami miatt nem tud hibat feltarni. Nem tudja mi-mitol mukodik.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #130287 üzenetére
Mert javareszt ruppotlan emberek visznek oda motorokat, akiknek a lenyeg, hogy menjen a motor, nagyobb rakoltes nelkul, ezert alapertelmezesnek azt veszi, hogy dragabb alkatreszcsere nincs. Illetve gondolkodni sokat nem szokott, kerdezni kevesebbet. Cserebe hatekonytalanul, ezaltal keves penzert dolgozik, es sokat.
Ezert van baja a munka mennyisegevel bizonyos tipusoknal.
Ertsd, - ezt a tipust szarul lehet szerelni - tipusu mondatok.
Ezt egy normalis szerviz elintezi azzal, hogy vettel egy ilyen motort? Akkor fizesd ki amennyit vele kell foglalkozni. Senki nem fog ingyen dolgozni. Ezert nem ertem a hisztit, hogy vmivel sokat kell dolgozni.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #130363 üzenetére
Sztm nem tud felre kopni, mondom ezt ugy, hogy nem lattam a betetet, de ha felrekopik, akkor ott mar keresztben allnak a dugattyuk, ami nem jellemzo ilyen koru es minosegu feknel, es akkor mar szorulna is a fek, es eros kopasnyomoknak kellene a dugattyukon lenni.
Egyszeruen amikor vki leszerelte a nyergeket vmilyen okbol, pl fekfolyadek csere, vagy gumicsere, akkor a tarcsa elen a fekbetet aljat lemorzsolta, ahogy csavarva nyomta vissza a dugattyukat, hogy kiferjen a felnitol. Ettol nezhet ki ugy, hogy az alja jobban kopik. Legalabbis en meg nem lattam felrekopott betetet sem stylemanal sem m50 nel.
A pontosabb erzet pedig az, hogy valoszinuleg legtelenitettek a fofekhengert. Betet nem okoz ilyet.
Viz ott semmit nem fog csinalni, fektisztito sem.
Alapvetoen nem igenyli a pucolast. Ha nagyon pedans vagy, szetszeded szezononkent es kipucolod, de ahhoz szerszam, es mindenfele kencefice kell.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #130442 üzenetére
Nem mestersegesen imtaljak, hanem a csapszegelekelessel ugyanaz a gyujtassorrend lesz, igy a hangja is ugyanaz lesz. Tehat sornegybol v4 et tudsz, sorkettobol v2 ot tudsz csinalni.
Kulonbseg a rezges. 90°os v2 nek nem kell kiegyensulyozotengely.Explosión de dos tiempos
-
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz FeniX- #130485 üzenetére
Az autos vonal kisse mas, de ugyanaz a problema. Magyarorszagon nem vettek soha annyi uj jarmuvet, ami fedezne a hasznaltjarmu igenyt.
Ezert behozzak a jarmuveket, amiket azonnal visszatekernek. ezert vannak mo-on siralmas allapotban a jarmuvek. Nem azert mert a tulajok nem cserelnek benne olajat, vagy szetforgatjak. (Termeszetesen erre is van pelda, de az, hogy valaki szetforgasson egy autot, az marginalis. Nem ez a jellemzo) akarhogy szervizelhetsz egy jarmuvet, ha mar van benne km. Szart sem er. Alapvetoen nem a szetforgatassal van baj-egy autonal ez amugy is nehez, meg nincs annyi ertelme, mint egy kiskobos motornal, azaz nem eletszeru. Egy kiskobos motor viszont biztosan vegig nyelgazon lesz. Mashogy azzal nem tudsz menni.Felujitani meg autot-motort nem fogsz, mert abbol veszel egy masik jarmuvet.
Szimpla szerviznel vannak problemak, szazezres nagysagrendu tipikusan autoknal 200e+ km utan gyakran elojovo problemak, pl fojtoszelephazat nem fog a penztelen magyar tulaj cserelni egy auton, hanem szetszedi es megpucolja, aztan ha hibakod jon, megint megpucolja. Hasznalt gumit fog venni, ha valami tonkremegy, ossze lesz drotozva.
Motornal meg elajulnak, ha 80e ert fotengelyjeladot kell venni, gyari csavarokat 900 Ft/db ert, vagy barmi gumibaszt 500/darabert.
Ezzel van a baj. Nem a felujitassal. a szimpla allagmegovassal, gyari, vagy normalis alkatreszekkel.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #130531 üzenetére
Igen, gs nel nagyon jellemzo, ezt mar tobbszor emlitettem a topicban is, hogy nem hallod meg, ha atugrik. Hallgatozhat ott barki, hogy mi cicereg, azt se hallod meg, amikor a szelepeket utik a dugattyuk. Csak annyit erzel hogy szar az alapjarat.
Olyankor azonnal feszitot kell cserelni es jo lesz.A fojtast nem teljesen ertem, hogy mit irtal
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #130532 üzenetére
A tipushibakkal kepben kell lenni, mert van a gyari visszahivasos valtozat, illetve van a felhasznalok kozotti informacioaramlas, mittomen mondok valami peldat: hogy bizonyos motornal a titanszelepek szakadnak, mert ez tipushiba. Igen, amennyiben nem oraszam utan csereled, hanem magsaccolod, hogy meg mennyi lehet benne, mert te nem ugy hasznalod, mint egy versenyzo, akkor valoban szakadnak. En fenntartassal fogadok minden ilyen informaciot, es ilyen minosegu informacioval van tele minden sajnos.
A fekete fust az benzin. Irridiumos gyertya csak gyertyaelettartamra van hatassal, semmi masra. Nem fog jobban egni tole semmi, vagy nem lesz biztosabb a gyujtas.
Nem lerakodas. Ha lerakodas, akkor mogotte ott lesz a korompor a padlon.
Nyelgazon pedig plane tud feketen fustolni. Ez teljesen termeszetes.
Amennyiben normalisan kiforog, es nem tul sok neki, akkor ez ilyen.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #130536 üzenetére
Jah. Ugyanezt csinalta a Kawaszati is, hogy nem cserelte le a feszitot, csak visszarakta. Nem ertem. Az okat ilyenkor miert nem keresi meg semelyik szerelo?
Uj feszito bele, es tokeletes lesz. Nem kell azonnal elfordulni tole.
Btw addig ne is jarkaljon vele a haverod, amig feszito nincs benne normalis.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #130540 üzenetére
Ezt mar egyszer beszeltuk privatban, keresd vissza.
Amugy amit hozzatennek meg, hogy gs nel nem hallod, ha feszito miatt atugrik, ezert nem erti sok szerelo, hogy mi tortent, mert akarjak hallani a cicergest. De az ott nincs.
Szoval korabban is mondtam, motor tipusa valogatja. Amelyik nem tud atugrani, az zoroghet akarhogy is, amelyik meg at tud...[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz GTVili #130544 üzenetére
Nem csak a rugoero. Emlekeim szerint csavaros. Egy ido utan ki tud kopni, es akkor ezt csinalja.
De van olyan feszito, ami ennel joval bonyolultabb, olajfuratot vezetnek be, ennek ellenere ugyanugy bezorgeti a lancot elso inditasnal olajnyomas felepuleseig.
Kopas nelkul, erezheto rugo puhulas nelkul.
Nem tudom mi valtozik ebben az esetben, de ott meg nem kell foglalkozni vele, mert a lancvezeto ugy van megcsinalva, hogy sose tudjon atugrani.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #130600 üzenetére
Mindegyik smkp-nak 45 km/h a tervezesi sebessege, ez egy ENSZ EGB rendelet. Tehat ami nem ilyen, az nem smkp.
Mindegyik ki van nyitva, egy egyszeru variator alatettel le lehet fojtani, ahogy az a gyarbol egyebkent kijon.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz GTVili #130637 üzenetére
Tipusra.
Tehat az ős-monstert nezitek. Igazabol ezek mind jok, egyszeruek, es sokat elmennek. Van rajta fek-futomu, ami azert ritka ebben a szegmensben.
Inkabb az injektorost vennem, 620 ie pl. Nem azert mert rossz a karbis, de ha ott mar belerohadt egyszer valami...
A desmot ugyan otthon nem fogod szerelni, ha nem csinaltal meg olyat, de tapasztalatbol mondom hogy eleg jo a ketszelepes megoldas. Nekem is az van. Elnyuhetetlen. Szijat viszont barmikor tudsz cserelni, semmi nem kell hozza.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #130720 üzenetére
Nyugodj meg, a vfr-vtr-esek azok ilyenek friss jogsi nelkul is :D
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz GTVili #130760 üzenetére
Nincs levagva szerencsere. Ahogy nezem a matricat, olasz import, az mondjuk nekem nem tetszik. :D
Kipu nem eredeti, az olajnyomas gombara figyelj, ez meg a regi, az tud folyni, bar nalam olyan 70 ezernel kezdett el jonni belole, az ujabb fajtaval nincsenek ilyen gondok.En imadom ezt a regi monstert, baromi jo alakja van, ez meg a lemez tankos, ami jobb a muanyagnal, mert az idovel egyre nagyobb lesz. Akkora a legszuroje, mint egy teherautonak, 1 perc alatt cserelheto, a csatos tank miatt, nagyon jo megoldasai vannak. Szijcsere is kb fel ora. Szelephezaghoz alig kell vmit bontani. Csak az akkutartot, meg az ecut kell leszedni.
Mondjuk a kuplung az nem noies, baromi kemeny a kar.
De minden mas profi rajta. Fek-futomu. Es nagyon melyre dontheto anelkul, hogy leerne vmi. Ez egy krvajo motor.Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #130883 üzenetére
Ilyen allapotban es km-el kisse huzosnak tunik a 2M.
50 e utan egy sportmotornak minden nap ajandek.
Az RN19 nel a kuplungkosar szegecsei kilazulnak ilyentajt, es a kuplungagy is megreped lassan. Ez olyan 500e raforditas, ha kijon, es lassan kijon.
Szoval felejtse el a 2M et.
A sportmotorokat amugy sem veszi senki. Hiaba van keves belole a piacon, azok ott rohadnak meg.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #130912 üzenetére
Aham, ertem.
Nekem azzal van bajom, hogy szerelovel egyutt ennyi :D
Az nem baj ha ra van koltve, csak azert fura, ha repdesnek vesztesegmeres nelkul a szelepszamok, hogy mit es mennyit kell cserelni.
Nem akarok unnepronto lenni, csak nekem fura.
De a kockalampas zrx az nekem is nagy szivem csucske.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #130977 üzenetére
Tobb lehetoseg van a fogyasra. A durvabbakat nem fogom emliteni inkabb.
Gyarban eleve keveset raktak bele, es mindig is ennyi volt.
Szintet hidegen kell nezned, melegen mindig tobb lesz.
Deszvizet ratolthetsz, a kiegyenlito tartalyban minden egyes felmelegedesnel-lehulesnel keveredik a rendszerben levo fagyalloval, nem tudsz annyit beletolteni onnan, ami felhigitana az osszes fagyallot.
Hybrid-et tartsd be, szintol fuggetlen. Motulnal ez rozsaszin. Semmi koze a szinhez, a manualban irtakhoz ragaszkodj.Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Elektromos autók - motorok
- Zseniális!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- War Thunder - MMO Combat Game
- Mobil flotta- ajánló keresés belépéshez
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen