- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Motorola Razr 40 - ultrák árnyékában
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
Kérlek benneteket ne kezdjétek már megint el az ABS témát, komolyan eret vágok ha megint etetitek!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Gyerekek, lője le már valaki......
Váltsatok témát, vagy motorozzatok, vagy tudom is én csak ez kész, remélem nem akartok még 300 hsz keresztül ezzel foglalkozni!
Aki próbálta már tudja mi a különbség, aki meg nem az próbálja ki és utána alkosson véleményt.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #81935 üzenetére
Egy kérdés minek állsz le vele vitatkozni, hagyd rá, akkor legalább megunja hogy nem szólnak hozzá, ez lenne a legértelmesebb megoldás.
Amiket állít úgy hogy sosem ült olyan motoron, erre mit lehet mondani, rá kell hagyni fel sem venni, had írogasson magának.
Hidd el és ezt másnak is írom, hagyjátok, azt majd lemorzsolódik.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz CyberPunk666 #82173 üzenetére
Természetesen az nem igaz, van nagyon sok segítőkész is köztük, akik lehúzódnak hogy könnyen elférjél mellettük.
Persze vannak akik nem de nem ők vannak többségben.
Sokat fejlődtek ez tény és való, régebben nem találkoztam ekkora százalékban segítőkész autósokkal.
2008-ban kaptam egy defektet, kipróbáltam hogyha leülök a motor mellé majd elfekszem lesz e segítőkész aki megáll és megkérdi mi a baj.
105 autóst számoltam meg, egy sem állt meg hogy megtudja mi is lehet velem.
Pedig lehetett volna komoly baj is, ki tudja miért fekszem a motor mellett, abban azért bízom ha most megcsinálnám ugyan ezt nem kellene ennyi autósnak elhaladni mellettem míg egyikük rákérdezne mi is a baj.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #82285 üzenetére
Ezt így nem tudom, te is jó sok gépen ültél már!
Én most nem kezdem el sorolni, fogalmam sincs, tapasztalatnak tökéletesek és viszonyítási alapnak.
De a rutint inkább a KTM-en az éves 18000 majd az FZS1000-en a 15000 kilométer hozta.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz boogie84 #82375 üzenetére
Engem érdekelne, egy Balatoni körút, vagy akár egy Zirc-Bakonybél-Pápa-Veszprém útvonal.
Pápán egy jót fagyiznánk is!
Remélem jövőhét hétvégén lesz rá időm, összehozhatnánk valamit.
Természetesen normális tempóra gondolok én is, 90-120 között, ezt a gépet nem rohangálni vettem.boogie84 Meglátjuk, ha minden úgy alakul hogy lesz rá időm is akkor persze, gurulhatnánk egy jót, mondjuk az a Bakonybéles körút jobban mozgat, mit szólsz hozzá?
Másoknak is megfelelne?[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz boogie84 #82378 üzenetére
Nekem is beleférne ha nem a Pegaso lenne alattam!
De jobb ez így, őrülködni veszek majd egy KTM-et!demars: Pápa - Veszprém - Zirc között jó, én szeretem, Herendnél ha elmentek Hárskútnak gyönyörű vidéken járhattok.
Bakonybél felé nem a legjobb, de ott ha normális tempóba mész elfogadható, a táj pedig pótolja az út minőségét, érdemes elmenni arra, fantasztikus a természet arrafelé.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz demars #82407 üzenetére
Pont az a csodás benne, az az iszonyat sok kanyar, szintkülönbség ahol jársz, imádok arra motorozni, a táj lenyűgöző.
Sokan járnak nem véletlen, van egy jó kis étterem is.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Tarill #82420 üzenetére
82-es főúton Cseszneknél amúgy is vigyázni kell, nem tudom meg lett e már az az illető aki szórakozásból kiöntött csúszós genyát az útra.
Csak a b@rom abba nem gondol bele mekkora balesetet tud okozni.
Minden megcsúszik rajta és ugye oda nem csak motorosok járnak.
Ezért is szokom kerülni azt a szakaszt, valahogy mindig bennem van a félsz hogy idén is.
Egyszer végigmentünk megnézi, és tényleg kimondottan a kanyarokba volt kiöntve trutyi.
Bárcsak láttuk volna amikor kiönti, szívesen bevittem volna egy félreeső helyre hogy elmagyarázzam neki mi a véleményem róla.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz CyberPunk666 #82435 üzenetére
Milyen magas is vagy és hány kg?
Ha nagy ember vagy ott az MT-09 Tracer, én sem vagyok kis de ezen simán elférek, sőt még haver is pedig ő kimondottan nagyon nagy!!
Itt pedig nem lesz hiányod sem tartalék erőből sem pedig nyomatékból.Alul a méreteket nézd meg és hasonlítsd össze a tiedével.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
Azt mondom neked ami fórumtársunk is írt, ha spórolni szeretnél az üzemanyaggal akkor kell venni egy nagy robogót 500-600 cm3, 4-5 liter között el lehet velük járni.
Hely akkora van rajtuk hogy akár hárman is elfértek rajta, pakolás szempontjából egy nagy bevásárlást is megoldhatsz.
Gilera Nexus a sportosabb vonalat képviseli, nagyon szép küllemre, 1 hengeres kategóriában a legvirgoncabb.
Gilera NexusA másik 1 hengeres amit nagyon dicsérnek a Kymco Xciting 500, ő már kényelmesebb kategóriát képviseli.
És aztán jönnek az igazán nagy gépek Honda FJS 600, olyanok mind autóban a luxusgépek.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz -Mosquito- #82545 üzenetére
Ne is mond, egy álmom egy ilyen gép!
Ha összejön akkor a Pegaso mellé lesz majd egy.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #82549 üzenetére
Nem is igaz!
Csak azért nem vettem most is azt mert csomagokat felpakolni és utast is mellé eléggé nehézkes feladat.
A másik hogy tényleg puhány vagy!
320 kilométert lenyomtam még az EXC-vel is, igaz a végén már nem volt őszinte a mosolyom.
Pedig az EXC-n tényleg vékony az ülés és a párnázása sem sokkal puhább mintha egy deszkán ülnél.
De ezeket lehet orvosolni, inkább csináltatni hozzá egy ülést, olcsóbb mintha fékeket, futóművet, blokkot kellene tuningolni hogy egy átlagos utcai motor tudja azt amit eme kis méregzsákok.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ha még nem mentél SM-en ne beszélj hülyeségeket!
Mi az hogy nem túrára kitalált lábtartó, kevés olyan motor van amin annyira kényelmes a tartásod mint egy SM-en.
Laza kéz, egyenes hát, kényelmes lábtartás nem kell hátrafelé hajlítanod.
Ami nem a túrázást hivatott azt pedig az ülés, tank, pakolhatóság.
De mint mondtam az ülést lehet orvosolni, akár a széllességét akár a puhaságát.
A szélvédelem pedig ugyan az mint egy naked motoron.
Nem azt mondom hogy ezzel kell napi 400 kilométert lemotorozni de, 200-300 kilométer simán vállalható vele, igaz nem utassal és nem sok csomaggal.
De tudnék erre ellenpéldát is mondani.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #82566 üzenetére
Basszus elfelejtettem!
Egyébként tényleg, náluk az SM kimerül abban amit a versenyeken látnak, én sem a 450-525 cm3 üzemórás gépekről beszélek.
A vibráció is teljesen típusfüggő, igazából az LC4 típusokra jellemző, de én ezt is imádtam bennük, érezni alattad a motort.
Mondjuk egy Yamaha XT660X-vel simán vállalható nagy táv is utazóban 130-140 tempóval.
De lehet itt említeni a KTM 600 cm3 feletti gépeit is, ugyan úgy a Husqinak is.
A tank, hát igen bár itt is attól függ melyik gépről beszélünk, XT660X 15 literes tankkal büszkélkedhet, 5 literes átlaggal 300 kilométer.De egy drz re azt mondani hogy kemeny???
Hát ebből látszik mennyire mentek komoly SM-el.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz demars #82573 üzenetére
Nagyobb emberek számára is van bőven hely rajtuk.
Keihin FCR41 MX karburátort szoktak rászerelni, attól még ütősebb lesz a kicsike.
Természetesen akkor már érdemes hozzá egy full rendszer is, hozzáállítani és kész is egy közútra, utcai kanyargásra, kirándulni, állatokodni nagyon megfelelő gép, amivel akár nagyobb túrák is megtehetőek.
Természetesen tökéletes ő sem lesz, mivel a futóműve és a fékei messze vannak az európai gyártókétól.
De hétköznapi motorosok közül kevesen tudják túlterhelni úgy hogy elfogyjon alóla a futómű és a fékek.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Terepen 2T EXC250 100km/10-12liter
Fazer 1000 100km/9l is volt már, persze 90 és 130 tempókat betartva.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
B@ssza meg ma majdnem ott hagytam én is a fogam!
De nem motoron, ez a mocsok lila Milka tehén azt akarta hogy én is beliluljak!A rohadékja, de nagy erők által sikerül meghiúsítanom a tervét. Fenébe a kekszes Milka csokiba.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Hétvégére (vasárnap) valaki tervezett egy gurulást valamerre?
Remélem a kötelező szervizzel végeznek nekem is és vasárnap mehetek vele.
Egy Tata és környéke útvonalat szívesen megjárnék.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ne legyetek már ennyire kényelmesek, 1000-2000 kilométer alatt kell újratisztítanod és kenned egy láncot.
Most nehogy már ez akkora megterhelés legyen, a lemosása kb 5 perc, aztán megvárni míg megszárad, utána befújni kb 1 perc, utána hagyni állni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz -Mosquito- #82691 üzenetére
Ha jó láncspray van akkor nem kell a felnit sokáig takarítanod sem az első lánckerék deknit mivel nem szórja le magáról.
Jártam már rossz sprayel úgy hogy egy kisebb túra után takaríthattam mindent mert össze vissza szórta le magáról.
Én minden évben sokszor takarítottam bármelyik motoromon mivel utálom ha koszos.
Ez elmondható a terep motorjaimról is, pedig azok igazán mocskosak szoktak lenni.
Kb ez volt az átlagos kinézete egy kisebb motorozás után:A többi gép pedig ilyen állapotban, tisztaságban volt és itt nem takarítás után látod:
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz -Mosquito- #82717 üzenetére
Természetesen az egész motor lemosása, takarítása nem 5 perc, ebben egyetértek veled.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz Primary92 #82777 üzenetére
Szia!
Első a ruha, motortípustól is függ mibe öltözöl be, Pegaso Cube 650-hez én úgy öltözöm mint egy enduró motorhoz, (cross nadrág/bukó/kesztyű), protektoring, térdprotektor, a kabát az utcai.
Egy 650 1 hengeres túraendurótól sem kell félni, teljesen megfelelő az ereje, nem okoz meglepetést.
Pakolható és utasnak is kényelmes, az árkategória amiben gondolkozol simán elbír egy ilyen gépet.
Ha nincs tapasztalatod nagyobb cm3 motorokhoz akkor érdemes lehet elvégezni egy vezetéstechnikai tréninget.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Primary92 #82795 üzenetére
Azért vettem a Pegasot mert túrázni szeretnék, ezen típusok pont erre a célra vannak kitalálva.
Igen magasabbak, az ülésmagasságuk, 7 cm-el magasabb, mint ahogy a kormánymagasságuk is.
Az egész motor nagyobb, de ez nem probléma hanem inkább előny, jobban átlátsz a forgalom felett a magasabb üléspozíció végett.
Súlyra hozzávetőlegesen egyforma tömegűek.
A testtartás a lehető legkényelmesebb, egyenes hát, laza karok és laza lábtartás, nincs hátrahajlítva.
Ülése puha és széles ami ugyancsak a túrákat részesíti előnyben.
Fogyasztása 5-6 liter között, nyomatékos blokk ami szereti a fordulatot is.
Árban 400-500 ezer között vannak használtban a 98-99 évjáratúak.
Mivel DualSport motorok így a könnyebb terep sem akadály számukra, szóval ha nem csak a műúton szeretnél motorozni akkor arra is alkalmas hogy a határba kimenj vele.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Primary92 #82807 üzenetére
Persze, nekem 3 db túradoboz van hozzá és még úgy is elférnek mögöttem, főleg ha a hátsó túradoboz konzolt hátrébb tenném.
Simán van hely 160cm magas embernek mögötted.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Primary92 #82822 üzenetére
Összesen ennyi!
Peagso 650 ML (Cube, ³): 1997 - 2000
Neuer Rahmen, neue Optik, 48/49/35 PS,
auch als Sondermodell Garda mit Koffern, Hauptständer und verstellbarem Federbein (sonst Sonderzubehör)Pegaso 650 IE (RW): 2001 - 2004
Wie vorher aber Einspritzanlage und "normale" RSU GabelHa meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
válasz Primary92 #82829 üzenetére
Az egyhengeres gépek főleg a karburátorosok hasonlóan fogyasztanak, most lehet valamelyik kevesebbet vagy többet eszik fél literrel.
A Pegaso nem a legkevesebbet fogyasztó, bár ha valamivel többet eszik mint a többi engem nem zavar.
Ellenben szeret pörögni is, ami számomra nagyon tetszetős, lehet ezért is eszik többet mert nem jön zavarba a magasabb fordulattól sem.
Hát a dobozolás attól függ milyen márkát veszel rá, újat vagy használtat, 40-50-től lehet több százezerig is.
Természetesen érdemes olyat keresni amin vannak extrák mint pl: doboz/dobozok.
Az XF650 hasonló mint a Pegaso, azzal is jól jársz, igaz drágább nála.
Személy szerint nekem kinézetre a Pegaso jobban tetszik, vaskos első telók meg úgy összességében is, de ez ízlések és pofonok.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ha jót akarsz/akarunk ebédelni akkor érdemesebb Komáromba a Kocsis vendéglőbe menni, szuper hely, nagy választék és oltári kedvező árak.
Kevés ilyen hely van ahol annyit lehet enni hogy leborulsz az asztalról és alig fizetsz érte.
Nem nagy kitérő és bőven megéri hidd el nekem.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Szerinted miért járok oda!
11 szelet rántott hús, két adag rízs tartármártással és egy adag gyümölcstál eddig a rekordom!
Igaz ezt többször nem csinálom meg, majd megdöglöttem utána!
Most 12 szelet lesz![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Az jó nekem is, akkor legyen 9 óra Várpalotán a Mol kútnál.
Ha valami változik akkor előtte szólok, de próbálom úgy rendezni hogy ne változzon, reméljük az idő sem tesz keresztbe, jó lesz egyet végre gurulni.
Milyen géppel jössz?
Én egy ezüst Pegasoval leszek.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Primary92 #82863 üzenetére
Nekem is 60000 fölött van a motorban és az előéletét nem tudom, lett e benne valami cserélve, gondolok itt (dugattyú, hajtókar, csapágyak, vezérműlánc, szelepek, kuplunglamellák stb.....).
Előző gazdája sem cserélt benne semmit sem.
Azt sem tudom mennyire hajthatták de elmondása szerint nagyon lágyan vezette, jó erőben van, nem füstöl sem hidegen sem melegen, szépen megy, a sebességváltója is gyönyörűen jár.
Nem folyik belőle sehol semmi, önindítója is tökéletes.
Remélem ez még sokáig így is marad, elképzelhető hogy tényleg gondos elődeim voltak a gazdik.
Bár ezt a motor ábrázata is megszokta mutatni és azt is ha nem úgy van.
Szóval hogy 60000 van benne még ne rémisszen el tőle, meg kell nézni, ki kell próbálni.
Vinni magaddal valakit aki ért hozzá.
Azoknak a hirdetéseknek én meg nem dőlök be hogy 99-00 évjáratú motorokban 20-30 ezer kilométer van.
Főleg nem ilyen típusú motoroknál, az éves szinten 2000 kilométer, na ne, ez nagyon, nagyon ritka jelenség.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Srácok, ma délután lenne kedve valakinek csatlakozni hozzánk megy motorozásra?
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #82884 üzenetére
Természetesen vannak olyan motorok amivel keveset mennek, ilyen pl: Supermoto vagy enduró mivel a rajtuk eltölthető idő nem sok.
De az ilyen típusú motoroknál mint az enyém is, nagyon ritka hogy havi szinten 2000 kilométert menjenek.
Meg hát a motorosok 90%-a használja is a gépét nem csak nézegeti.Tegnap baboss csatlakozott hozzánk egy gurulásra, jó kis kört mentünk és még egy fagyi is belefért.
Remélem több motorozást is sikerül összehoznunk a fórumtársakkal.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Autós topik
- PlayStation 5
- LEGO klub
- Windows 11
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen