- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mobil flották
- Xiaomi 12T - egytucat
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
16 ezer kilométer alatt nem használódott el az a gumi?
Ahhoz gratulálok, nem tudom milyen a vezetési stílusod de, annyi bizonyos hogy nem agresszív.
Nálam jobb esetben 5-6000 ezer, rosszabb 3000 kilométert bírt ki utcai használat mellett.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #77074 üzenetére
Jól van na!
5-6 ezer akart lenni!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
A kipufogó/légszűrő témához visszatérve.
Az akrapovic hivatalos oldalán, meglehet nézni mit tud pluszba teljes rendszerrel a gép, diagrammok, adatok.
Pl: 2006-tól Yamaha FZ1maximum
HP Original: 135.3 / 11200 rpm
HP Akra: 146.2 / 11200 rpm + 10.2 / 10850 rpmmaximum
torque Original: Nm 97.9 / 9700 rpm
torque Akra 104.1 / 9550 rpmLegnagyobb különbség + 12.7Nm / 7100 rpm
Ez az eddig legnagyobb különbség amit találtam, erre a típusra megéri megvenni ha szeretné kiaknázni a tulaj a motorban lévő pluszokat.
Viszont vannak olyan modellek ahol minimális, 1-2LE vagy még annyi sem.
Teljesen típusfüggő![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Természetesen hozzá kell állítani a motort!
Igen Racing Line, most ugye mi Magyarországról beszélünk, nálunk lehet és az a lényeg!
Az hogy mennyit bír ki ettől a fene sem tudja, legfeljebb azok akik használják ilyen beállítással a motort.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Vannak olyan típusok amelyek pl: Bandit 1200, igazán nagy többletet kilehet hozni, vagy GSX 1400.
Ellentétben egy ER/6F ami 4-5Le és 4.5 Nm és még ez a típus is a jobbak közé tartozik.
Kawasaki KX 450 F 2017 2LE/1.3Nm ilyen motorokra teljesen felesleges.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #77092 üzenetére
Érdekes, a mi ismerőseink körében van 4db, van amelyikbe 120000Km, a legkevesebbet futottban 60 ezer felett és még egyiknek sem volt gondja a váltóval.
Talán tudnak váltani rendesen, én úgy tudom hogy ez a jelenség akkor szokott bekövetkezni ha nagyon alacsony fordulatról húzták nekik.
Ezért van az hogy 3000 fordulat alatt nem kell elváltogatni és akkor nem lehet baja.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #77113 üzenetére
Ha rövidebb sebességfokozatokat szeretnél és kicsikét fickósabb legyen akkor igen.
Az -1 elől annyi mint +3 hátul, sebességben veszíteni fogsz 9-12km/h között.
Viszont amit szeretnél hogy nagyobb sebességfokozatban is tudjál közlekedni a városban ezzel van esélyed hogy megvalósuljon.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #77117 üzenetére
A fogyasztás sem biztos hogy növekedni fog, mivel kevesebbszer kell majd kipörgetni, kevesebbet kell majd váltogatnod.
Nyomatékosabb lesz alacsony fordulaton is.
Igaz hogy azonos sebességnél pár száz fordulattal többet fog pörögni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #77117 üzenetére
A tied 16:39 gyári áttétellel 100km/h-nál 6th Gear 4871 forog vége 188.9 km/h
Ha változtatsz 15:39 áttételre akkor 100 km/h 6th Gear 5195 forog majd vége 177.1 km/h.
Én bepróbálkoznék egy 15:40 áttétellel, érezhetően virgoncabb lenne, 5329 forogna 100-nál és 172.7 lenne a vége.
Egyel nagyobb sebességfokozattal közlekedhetnél a városban.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #77233 üzenetére
Akkor meg 16:42, ha azt szeretnéd elérni hogy tényleg dinamikusabb legyen.112 szemes lánc azt le van tudva, legalább a 6. sebességfokozatod is értelmet nyer.
Egy próbát a 15-el is tehetsz azt tényleg vagy bejön vagy sem, én hozzárendelném és akkor nem kell sokat változtatni a rendelésen.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Kolondrum #77269 üzenetére
Mondjuk azért azt nehezen hinném el, alapból 62-64Nm a nyomatéka, egy Full akra verseny rendszer is 4.5-5Nm hoz, igazából a középtartomány ami nagyon megugrik, ott 10Nm különbség is van.
De ehhez kell pluszba a hozzáállítás, légszűrő.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77273 üzenetére
Úgy tapasztalom hogy teljes rendszerrel egy gyárilag igencsak fojtott rendszerhez képest 10-15% között lehet max pluszba kapni.
De ehhez nem elég csak rátenni a kipufogót, kell karbifuvókázás, légszűrőcsere, padon hozzáállítás.
Sok esetben a középtartomány nyomatéka erősödik fel nem is a max LE/Nm.
De ez nem is baj, mivel a motorosok 90%-nak pont erre van szüksége, hogy középtartományban legyen jobb a motor.
Legtöbben ott használják a gépeiket.
Mint az ábra is mutatja, ott mutatkozik ki a különbség, ami igencsak észrevehető és érzékelhető a valóságban is, felül már nem lenne ennyire észrevehető.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77275 üzenetére
Természetesen ez így van!
Hiszen a gyári kipufogókkal kell hozni a környezetvédelmi normákat, egy nyitott rendszerre ezt bőségesen átlépjük.DT200R:
Mennyire durva már a térhalós váz és a térhálós lengőkar.
Nagyon pofás masina!
105kgMai közúti motoroknak kellene erről példát venni!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77278 üzenetére
Igaz elég hülyén néz ki rajta a pilóta!
Viszont egy kicsivel nagyobb vázzal is megállna 115 kg-ban.
Ha meg valakit zavar a 2T és mondjuk egy 4T 400 lenne alatta akkor sem nyomna többet 130kg-nál.
Manapság nem igazán látni már könnyű motorokat, még az 1999 SV650 is 185kg megtankolva.
Én inkább a súlycsökkentés mellett lennék minthogy minél erősebb gépeket adjanak ki.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Kolondrum #77300 üzenetére
Kötve hiszem, ha csak ennyi akkor biztos hogy nem!
Egy Akra Racing amik a világ egyik legjobb rendszerei sem képes csak magától ennyit hozni.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77330 üzenetére
Hát igen, elviselném a seggem alatt!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz V.Stryker #77332 üzenetére
Természetesen az, az SMR990 vázába beleépítettek egy 170 lóerős blokkot.
Amúgy is rövid tengelytávú a motor ami megkönnyíti az első kerekezési hajlamot.
Ugyan ezzel a blokkal egy hosszú tengelytávú motornál ami súlyra is ugyan ennyi kiló sokkal nehezebb lenne kerékre venni.
Az sem mindegy hová jut nagyobb %-ban a súlypont, ha hátrafelé jut több akkor még könnyebb elhagyni első kerékkel a földet.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz V.Stryker #77335 üzenetére
Ahogy Persu írja, itt nem csak a lóerő, hanem hogy rövid tengelytáv és kevés kiló.
Ez az ami végett nagyon beteg állat a gép!
Ez olyan mint amikor egy CR500 vagy KX500 kap SM szettet.
Ez kész!
A végén a tulaj megmutatja hogy kell használni![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77338 üzenetére
Most erre mit is mondjak, kihagytál egy eléggé komoly részletet, az amitől nem esett le az állad nem nézted meg mennyi kilóra esik.
110kg a feltankolt tömeg, na most 76Nm nyomatékra igencsak komoly fegyvertény.
Nézzük meg hogy egy SV1000 220kg tömegére jut 106NM, 2x felszorozva a 2T 500 cm3, tehát 220kg tömeggel 152NM jönne ki.
Volt szerencsém KTM MX500-al menni, hát köszönöm szépen.
A legdurvább 2T típus KX500 SM személyében volt itt Csetényben, azért adta el a tulaj mert kezelhetetlen, pedig olyan hosszú áttételt rakott rá hogy 200 felett volt a vége.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #77352 üzenetére
Terepre biztos nem választanék 150Kg feletti motort, ez a baj ennek a típusnak az enduró változatával is.
Ha persze csak egy jót szeretnél motorozni úgy hogy letérsz az aszfaltozott útról akkor jó lehet, viszont másra túl nehéz.
Ugyan ez a baj a KTM TE690-nél is.
Ha már nem üzemórás enduró motor akkor vagy az XR650R, KLX650R vagy a SC620/625.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77360 üzenetére
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77370 üzenetére
Fórumokon azt írják hogy 55-56 gyárilag, nyitva 58-60 környékén tud, mindezt keréken adja le, 67Nm társaságában, mindezt 101kg száraz súlyra.
KX500 a power végett egyenletesebb, a CR-ben nincs.
Azt tudom hogy az EXC250SM motorom úgy ment mint az SV650 gépem.
Ezek a motorok pedig sokkal de sokkal brutálabbak az EXC gépemnél.
Teljességgel kihasználhatatlanok, terepre őrület bár mint kiderült közútra is, hacsak nem állandó egykerekezési hajlamod nincs.
Elmebeteg egy gép![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz stereodead #77385 üzenetére
Szia!
Felejtsd el, ez egy cross csizma, ezek kő kemények, nekem is van, terepre ilyen kell.
Utcai/sport csizmát kell venni, azok puhábbak, jobban érzed vele a sebességváltót, féket is, a talpa is puhább.
Ha túrázni mész és mondjuk nem csak motorozol hanem sétáltok is a cross csizmában minden méter kínszenvedés lesz.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77398 üzenetére
Persze, 2012 augusztusában vettem SM és Enduró kerekekkel, áttételezéssel.
Valójában enduróra szerettem volna, jó néha gurulni műúton is.
Amit elképzeltem róla meg is valósult, egy iszonyat könnyű 99kg szárazon, bivaly, nyomatékos motort kaptam.
Ami nagyon tetszett benne hogy tényleg bicikli érzésed volt rajta, a motor súlyából semmit nem éreztél.
Terepen ez áldás volt, és a nagyon jól eltalált blokk az ami könnyűvé tette a motorozást.
Powerszelepnek köszönhetően már alulról is nagy nyomaték állt rendelkezésre, összehasonlítva haverom XR600R gépével ami full nyitott rendszeres.
Alul kb egyforma erősek voltak, aztán középfordulattól az EXC egyre jobban nyúlott el, amikor a power teljes nyitott állásba került onnantól meg ég és föld.
Súlyban pedig akkor érződött a jelentős különbség amikor keményebb terepre értél, egyszerűen ne nehezedett el, mindig oda tetted ahová szeretted volna.
Természetesen ez akkor volt rá igaz amikor nem volt teljesen nyitott állásban a power, mert ott csak kapaszkodsz, utazó vagy.
Fogyasztása is meglehetősen jó volt, itt is csak az XR600R-t tudom példának felhozni, teljességgel hasonló fogyasztást mutattak.
SM kerekekkel 5.5-6L-ből eljártam vele, endurón akár a 10L is benyelte 100 kilométer alatt.
De ez senkit se tántorítson el, más motor is elfogyasztja ha úgy használják.
Fékei, futóműve pazar, egy WR400-nak sokkal puhábban, beülősebb.
SM szettel, egy 2008 SMC 690 rugalmasságát hoztam, cseréltünk, én is meg a tulaj is meglepődött ezen.
A DRZ 400E hát hogy is fogalmazzak....... , teljesen más szintet képvisel.
És strapabíró motorok, nem állatmódján, állandóan felső tartományban használva akár 10000 kilométert is kibír egy dugattyú.
A többi alkatrész meg a dupláját, általában 20000 után szoktak ránézni a főtengelyre, hajtókarra, ugye ez egy üzemórás motor, ami hamarabb kopik el mint.
De a felújítása is sokkal olcsóbb mint egy 4T üzemórás motornak.
Szóval ha ilyen gépekben gondolkozol akkor csak ajánlani tudom, velem ez a típus szerettette meg az endurózást.
Végig nevetve szoktam rajta motorozni, ez elárult mindent róla.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #77406 üzenetére
Nagyon jól leírják miért érdemesebb a 2T ha már üzemórás motorokba gondolkodik a leendő tulaj.
Én annyit fűznék hozzá hogy, itt azon múlik nagyon sok milyen az áttételezés, egy nagyon röviddel jóval hamarabb kell cserélni az alkatrészeket.
Ez azért van mert sokkal többet megy magas fordulaton, felső tartományban, ha jól beállítja magának az áttételezést, ami kellően hosszú sokkal tovább fog tartani a motor élettartalma mivel közel sem lesz annyit magas fordulaton.
A 250/300 cm3 motorok pedig mindent megoldanak középtartományban, igazából a felső tartomány már csak szakavatott kezekbe való, hobbi szinten kimotorozhatatlan és legtöbbünknek kezelhetetlen.
Anno én SM-nél 14:40 használtam, ezzel 170 környékén ment, ami jó volt benne hogy 110-120-nál sem pörgött még annyira, ezt utazóba simán tudta.
120 fölött nyitott csak a power teljesen, ezért nem fogyasztott sokat.
Terepen, 13:48 ha jól emlékszem, ezzel kb 135 volt a vége, és terepen sem kellett ha nem akartál hogy magas fordulaton menjen mert mindenhol volt bőven erő, elég hosszú áttétel enduróhoz.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77453 üzenetére
Nézd meg mit találtam neked, DT200R SM on track!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Szépen terelgeti, igaz a kamera végett látszik gyorsabbnak, de valójában nincs nagy tempó.
A hangja nagyon szép a motornak, a sor2 szebben szól mint a sor4.
Igaz itt is vannak kivételt, a GSX1400-hoz lehet olyan kipufogórendszert rendelni amitől olyan hangja lesz mint egy Hot-Roadnak.
Egyik legszebb motorhang amit valaha hallottam.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Lomha 8V #77467 üzenetére
Nekem pont az alsó és középtartományban leadott hang ami tetszik.
Akkor gargalizál, olyan mint ami éppen kitörni készül.canniball Elég szarul néz ki!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #77474 üzenetére
Nekem jobban tetszik a GSX-nek a hangja.
De ha brutál hangot akarsz akkor ezt hallgasd!
Haver SM640 nyitott rendszerrel, 2009 december 30.án voltunk motorozni Veszprémből Pápa felé.SM640 nyitott dobbal!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Kinek mi, számomra nagyon szép hangja van egy szépen szóló 1 hengeresnek.
Itt is lehet nagyon szép hangja egy motornak, egy full akra vagy yoshi igencsak szépen tud szólni.
Sokaknak az 1000 sportgépek vinnyogása tetszik, nekem nem, kinek mi.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77566 üzenetére
Az RS blokkokhoz lehetett kapni 160/180 cm3 polini kittet, te látod értelmét vagy felejtős?
Hirdettek is RS125/180 eladó motort, a lényeg itt is hogy mennyivel hamarabb adja meg magát a blokk.
Nem túl nagy terhelés e a hajtókarnak, csapágyaknak.
Viszont biztos hogy elég komoly ugrás a 125 cm3 után.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77569 üzenetére
Akkor jól gondoltam én is hogy nagyon elcsökkenti az élettartalmát.
Inkább simán alap és akkor bírja is rendesen ha megkapja rendesen a karbantartást.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Az 1999-2002 ig eléggé puha, nem annyira stabil, számomra megfelelt de sokat nem kell tőle várni.
2003 modellé jóval pontosabb, állítható, sokkal jobban tetszett vele kanyargós úton a motorozás de, csodát nem várj.
A blokkja jobb a réginek, nekem jobban fekszik, alul erőteljesebb.
Viszont a futóművet, főleg az első telókat elcserélném a 2003 típuséra.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Mivel nagyobb teljesítményt szeretnél akkor nincs min gondolkodnod!
Felesleges tuningolnod, annyit nem nyersz vele hogy megérje.
Kell venni egy nagyobb hengerűrtartalmú erősebb motort, ne sajnáld ha már kevésnek érzed![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Az ilyen stílusú szerelőkkel szóba sem állnék, hiába ért a szakmához akkor is emberileg egy tajparaszt.
Ahogy a sportmotoron szokott nyilatkozni minden elárul róla, a dicsekvései mit ért el, mi van neki és másnak mi nincsen.
Beképzelt és ostoba magaviselet, felőlem lehet akármilyen király a szakmában, az én szememben emberileg egy nulla.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
A rendes beöltözés mindig kell, ha a legközelebbi boltba megyek el akkor is beöltözöm védőfelszerelésbe.
Protektoros magas szárú motoroscsizma vagy crosscsizma, térdvédő, csípőprotektor, protektoring, protektoros bőrkesztyű.
Apósodnak teljesen mindegy az hogy robogó vagy 1000 gyorsasági rendesen fel kellene öltözni.
Nagyon de nagyon sokat számít mi van rajtad, ha jól alá lett volna öltözve ebből lehet csak egy, két lila folt lenne.
Anno én is megtapasztaltam mi lett volna ha nem vagyok rendesen felöltözve, azóta erre még jobban odafigyelek.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #77749 üzenetére
Jó választás!
2006 vagy 2007 a Pegaso?
Így már érdemes lenne beletenni egy Pc-t is, szépen megdobná a teljesítményt is nem csak a hangot!650 Akra+K&N+PowerCommander
PowerComm ára.
Bogyó bá' Másnak meg tetszik, mit rágódsz annyit rajta, valaki a 2T sem szereti, más meg imádja.
Ahány ember annyi félét szeret![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77783 üzenetére
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77905 üzenetére
Persu, te mennyire vagy képben a 1996-2001 között gyártott 1200cm3 Banditákkal?
Azt tudom róluk hogy a váltó szokott szarakodni, de ez a jelenség azoknál szokott előjönni akik alacsony fordulaton váltogatják el, és onnan nagy gázzal húzatják ki a gépet.
Ezen kívül nem tudok róla hogy lenne típushibája.
Te tudsz még valamit ami előszokott jönni náluk?Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77913 üzenetére
Nagyjából én is ezekről tudok, nem nagyon hallottam hogy különösebb típushibái lennének.
A futóműve hasonló mint az 1999-es SV650-nek, nem feszes, inkább puhább, túrásabb.
Tehát akkor nem is biztos hogy attól mennek szét a váltók, azon már én is gondolkodtam hogy inkább itt is az lehet a gond mint minden más motornál.
Hogyan használja a tulaja, ugyebár ez minden motornál így van.
Aki kíméli nagyobb a valószínűsége hogy tovább fogja bírni a váltó is meg a blokk is, és ez elmondató az egész motorra.(fék, váz stb....).Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77915 üzenetére
Rendben, köszönöm!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77932 üzenetére
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77938 üzenetére
Persu:
XR600R ülése alkalmas lehet 2 személyes használatra?
Gondolok itt a hosszúságára, van hozzá SM szett, én szkeptikus vagyok, nem hinném hogy a hossza elég lenne 2 személynek.
Sőt úgy gondolom a futóműve sem, főleg ha közel 200kg kellene vinni.
Ülését meg lehet hosszabbítani, vagy dominátorét rászabni?
Egyáltalán a segédváz elbírná ezen fajta átalakítást?
Érdekes kérdések ezek tudom!
Szerinted?[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78006 üzenetére
XR600R terepen jó volt, nem tudom SM szettel milyen lenne.
Valójában a lényeg hogy kétszemélyes motorozásra is alkalmas legyen, de ilyenkor is ki tudjak menni motorozni.
Igazi DualSport lenne jó.
Gondolom az ülést megtudnám csináltatni, vagy venni még egyet azt átalakítani és ha ketten mennénk rárakni.
Amitől tartok az tényleg a hátsó rugós tag és a segédváz, vajon elbírna e minket.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- YouTube
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Elfelejtettem a film címét
- EAFC 24
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- nVidia tulajok OFF topikja
- Kupon kunyeráló
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen